Hakutulokset

  1. H

    Maaliskuiset 2021

    Täällä alkaa kyllä etova olo onneksi helpottaa. Onko teillä muilla ulkoisesti raskaus näkyvissä? Itsellä ainakin tuntuu että asiaa aika vaikea piilotella enää. Viikon päästä pitäisi kesälomilta töihin palata ja saa nähdä huomaako kukaan. Voi olla toki että kuvittelen vain vai voiko olla jo että...
  2. H

    Maaliskuiset 2021

    Täällä kanssa yksi uusi ilmottautuu! 7+4 viikot ois menossa ja kolmas raskaus kyseessä. Aiemmat lapset on vuosimallia 2013 ja 2015. Varhaisultraan menossa ensi viikon tiistaina. Ensimmäinen neuvola vasta parin viikon päästä. Oireina ollut pientä juilintaa alavatsalla, kova väsymys, kipeät...
  3. H

    Lokakuun lapsoset 2015

    Kosmo, kiitos vastauksestasi! No se on helpottavaa kuulla ettei vaivannut mitenkään ja parani itsestään :) Toivottavasti meilläkin käy niin.
  4. H

    Lokakuun lapsoset 2015

    Onko kellään kokemuksia napatyrästä? Meidän vauvalla todettiin semmonen. Onko ollut mitään haittaa ja onko parantunut itsestään?
  5. H

    Lokakuun lapsoset 2015

    Hei just kiva tämmönen keskustelu missä voi kertoa ja kysellä jos joku asia mietityttää. Marmosetti, mulla ainakin oli ekat kaks viikkoa rinnanpäät niin kipeät et teki mieli itkeä ja huutaa aina kun imetti (eli lähes kokoajan) vaikka imuote olikin hyvä. Mutta sinnikkäästi kun jatkoi vaan ni nyt...
  6. H

    Lokakuun lapsoset - 15 ~*Lokakuu*~ MEIDÄN KUU

    Helou! Meille syntyi 10.10. Klo 2.33 täydellinen tyttö. Pituutta oli 52cm ja painoa 3932g. Supistuksia kävin kotona kellottamaan klo 19.30 ja vedet meni klo 20.00. Sen jälkeen lähettiinkin melkein heti synnärille ja perille kun päästiin olinkin jo tosi kipeä. Sain epiduraalin, mikä ei tällä...
  7. H

    Lokakuun lapsoset -15 ~*Heinäkuu*~

    Hellurei (liian) pitkästä aikaa! Ei ole tosi pitkään aikaan tullut kirjoiteltua kun aika senkun vilisee vaan silmissä eikä meinaa perässä pysyä, pahoitteluni siitä! Kiitos alkuun uudesta pinosta! Mulla selain ei suostu avaamaan noita teidän laittamia masukuvia. :( Kummeja ei meillä pyydetä...
  8. H

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Kesäkuu* ~

    Heipparallaa pitkästä aikaa! Täällä kanssa rakenneultrassa käyty ja vauvalla kaikki hyvin. Kylläpä taas oli ihana nähdä taas pikkuista. Akkavalta meillä senkun lisääntyy, eli toinen tyttö tulossa <3 Nimikin on jo valmiiksi päätetty! Omaa napaa: Muuten olo ollut mitä mainioin mutta takalantio...
  9. H

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Huhtikuu*

    Kiitos uudesta pinosta ja terveisiä Turkista! Meillä reissu meni tosi hyvin ja reippain matkaaja meistä oli meidän 1,5v neitokainen! Kyllä saa äiti olla ylpeä, ei hermostuttanut yhtään koneessa paikallaan istuminenkaan tyttöä vaikka normaalisti melko vilkas tapaus onkin. Tuliaisena toinkin...
  10. H

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Maaliskuu*

    Joo oli kyllä melkosen osuva teksti He.Ti :D Joka päivä käyn lukemassa teidän juttuja mut oon ite niin onnettoman huono kirjottamaan et pitää nyt koittaa vähän tsempata ja kirjotella useammin! Viime viikolla oli eka neuvola ja myös varhaisultrassa käytiin kun ei vaan maltettu odottaa...
  11. H

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Voimia kaikille menetyksen kokeneille! :( Täällä ei oo oikeestaan mitään muita oireita ole ollut kun aivan järkyttävän kova väsymys. Jos ei tuota esikoista olis ni varmasti tulisi löhöttyä sängyssä aamusta iltaan. Millä viikoilla muuten se nt-ultra olikaan? Me ollaan lähdössä viikoksi...
  12. H

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Heips! Täällä myös uusi odottaja! Viikkoja olisi nyt 4+5 eli LA 11.10. Ennestään meillä on tyttö 10/13, eli hieman alle kaksi vuotta tulisi ikäeroa lapsille. Itse olen vuonna -89 syntynyt.

Yhteistyössä