Hakutulokset

  1. Marmosetti

    Lokakuun lapsoset 2015

    Huomenta! Päivittelen minäkin vielä kuulumiset näin meidän 1-vuotispäivänä! Sankari itse vielä nukkuu iskän vieressä... <3 Neuvolassa käytiin viime viikolla, ja mitat nyt 73cm ja 9kg. Kaikki hyvin, omalla käyrällään menee. Pötkö sai kolme piikkiä, joista oli vähän kärttyisä loppupäivän. Pötkö...
  2. Marmosetti

    Lokakuun lapsoset 2015

    Kuulumisia hoidon aloituksesta ja unikoulusta: Hoidossa on alkanut hyvin, vaikka Pötkön kuulemma tulee tissiä välillä kovakin ikävä. Niistä on kuitenkin selvitty. Nyt on alkanu mennä ruokaakin enemmän. Öihin hoidon aloitus vaikuttaa selvästi. Ne yöt, kun Pötkö on ollut hoidossa, ovat...
  3. Marmosetti

    Lokakuun lapsoset 2015

    Moi! Meillä aloitettiin unikoulu viime viikolla, kun Pötkö tippui yhtenä aamuyönä sängystä. :cry: Onneks ei käyny mitään, mut mä säikähdin siinä määrin, et päätin et jätkä pinnikseen siitä lähtien. Nyt Pötkö nukahtaa hetken porun jälkeen nätisti, ja herää 1-2 kertaa yössä. Toisella kertaa sitten...
  4. Marmosetti

    Lokakuun lapsoset 2015

    Kiva että fyssarikäynti meni hyvin! (y) Itelläkin on monta kertaa jäänyt lääkärikäynneistä vähän höntti olo, kun usein ne tohtorit vaan näpyttelee konettansa eikä katso edes päin. Tulee tosiaan semmonen olo että ne pitää asiakasta ihan tyhmänä. Miksi ihmeessä sit ovat hakeutuneet hoitoalalle...
  5. Marmosetti

    Lokakuun lapsoset 2015

    Moi taas! Ei oo valitettavasti vinkkejä muna-allergiselle, mut pikaseen googlettamalla löyty paljon keskusteluja aiheesta. Taitaa tosiaan olla aika yleistä tuo vauvaiän muna-allergia. Harmi vaan kun sitä tosiaan löytyy aika monesta ruoasta. :( Kyllä kaikkeen tottuu, alku se on hankala. Kai...
  6. Marmosetti

    Lokakuun lapsoset 2015

    Voi kakka, alotin kirjottelemaan pari päivää sitten, mut ei se luonnos vissiin tallentunutkaan tai en vaan löydä sitä. :devil: Mut Johannalle tervetuloa! Kiva että meitä liittyy vielä uusiakin mukaan. :) Meillä oli 8kk-neuvola, jossa kaikki muuten ok, mut pituuskasvu on hidastunut. Kontrolli...
  7. Marmosetti

    Lokakuun lapsoset 2015

    Kellään hyväksi todettuja vinkkejä hoidon aloitukseen? Stressaan asiaa jo nyt, vaikka aikaa on vielä kaks kuukautta. :( Jätkä on niin tissipoika ja vierastaakin nyt paljon. Yks tuttu totes et ei noin pientä saa hoitoon laittaa, mut minkäs teet kun on pakko... Jostain luin, et ei sais vieroittaa...
  8. Marmosetti

    Lokakuun lapsoset 2015

    Onnittelut, Kosmo! Varmasti ihana ylläri. :) Meillä osataan jo istua suoremmassa, ja Pötkö on alkanu nousta pystyyn ihan kaikkea vasten. Keinutuoli on se pahin tuki, kun muksishan siinä menee. Kerran jätkä konttaskin jo vahingossa. :D Mä meen tekee vielä minttusuklaaneliöt loppuun. Saapi sit...
  9. Marmosetti

    Lokakuun lapsoset 2015

    Heipsan! Ollaan kotiuduttu reissusta. Kaikki meni tosi hyvin varsinkin Pötkön osalta. (y) Päivät meni kierrellessä ympäri Budapestia. Poika nukkui rattaissa tai kulki sylissä tai Manducassa (suosittelen!!!). Budapestin julkisissa vauvoilla ja raskaana olevilla on etuistumaoikeus, ja joka kerta...
  10. Marmosetti

    Lokakuun lapsoset 2015

    Heips! CVADin ystävälle jaksamista. Tosi surullista, varmasti vaikeaa olla tukenakin, kun itsellä on pieni vieressä. En osaa muuta neuvoa kuin että kertoo ystävälle että on käytettävissä milloin tahansa. Haasu: ite maalasin aikanaan keittiön välitilan laatat. Eka maalasin ne semmosella...
  11. Marmosetti

    Lokakuun lapsoset 2015

    Onnea Haasulle uuteen kotiin! Tulipa mieleen, et me ollaan nyt asuttu tässä puol vuotta, ja edelleen tavarat etsii paikkojaan. Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa... :rolleyes: Uusille tervetuloa! (y) Meidän jäbä täytti kuun lopussa 5kk. Viikko sit hän alko vetää itseään kyynärvarrella eteenpäin...
  12. Marmosetti

    Lokakuun lapsoset 2015

    Pakko munkin tulla hehkuttaa, että meidän pötkylä kääntyi tänään vatsalleen ekan kerran ihan ite! (y) Tästä se liikkumisen into lähtee kun hän huomaa, että voi itse tehdä jotain. Rintamaidolla mennään edelleen, ja erittäin hyvinvoivalta vaikuttaa näinkin. ;) Ens viikon neuvolan jälkeen...
  13. Marmosetti

    Lokakuun lapsoset 2015

    Heipsan pitkästä aikaa! Meillä menee tasaista rataa, edelleen jätkä nukkuu yöt vieressä ja päivällä ei niinkään kunnon unia. Kakkaaminen on vähän rauhoittunut, ei oo tullut pyykkiä niin paljon viime aikoina. Päivittäin sitä kakkaa silti tulee muutama vaipallinen. :rolleyes: Puklailukin on...
  14. Marmosetti

    Lokakuun lapsoset 2015

    Haha, hauskasti sanottu! :D Mä en tosiaan oo tuota ulkona nukuttamista oppinu, enkä ymmärrä mikä siinä kiehtoo. Neuvolan taka-ajatuksena tais olla saada mut ulos kävelemään, mut en oikein innostu yksin lenkkeilystäkään. Mein jätkä nukkuu auton turvakaukalossa pisimmät unet. Nukahtaa kun ollaan...
  15. Marmosetti

    Lokakuun lapsoset 2015

    Uusia vuosia! Meillä on elämä niin seesteistä ja mukavaa, et aika menee kuin siivillä. Jätkä täytti just 2kk. Ei käänny vielä, mut kädet on löytäneet tiensä suuhun ja välillä kuuluu armoton lutkutus. :D Hyvin kasvaa, on jo aika kivan kokoinen paketti. Siskojenkin uskaltaa jo antaa nostella...
  16. Marmosetti

    Maito ei heru

    http://www.pkssk.fi/tiehyttukos-ja-rintatulehdus Tuossa vinkkejä. Kannattaa käsin lypsämällä koittaa ja hieroa josko tukokset lähtis. Ja se kuuma suihku jos ei ole vielä tulehtunu. :)
  17. Marmosetti

    Lokakuun lapsoset 2015

    No heippati taas pitkästä aikaa! Ei oo tullu kirjoteltua, kun päivät rullaa sitä samaa vaan, eli tissillä edelleen. Parina yönä on aamuyöstä jätkä pitäny jotain omaa rutinaansa, ja sit oon koko päivän ihan väsynyt. Muuten nukkuu yöt hyvin. Nyt pötkötellään tässä sängyssä molemmat ja koitetaan...
  18. Marmosetti

    Lokakuun lapsoset 2015

    Terve pitkästä aikaa! CVAD: Joko alkaa pikkuisen nuha hellittää? Mä oon kans pelonsekaisin tuntein odottanu millon tää jäbä nappaa flunssan siskoiltaan, jotka on kröhiny siitä asti ku poika syntyi, eli sen kolme vkoa. Itse oon onneks pysyny terveenä, mutta miehellä oli kurkku kipeänä yks...
  19. Marmosetti

    Lokakuun lapsoset 2015

    Haasu: http://www.stumppi.fi/portal/stumppi/lisatietoa/ilmiot/savujaama/ Kyllä Mertsun huoli on ihan aiheellinen. Tiedän kyllä mitä nikkis on, poltin itse 18 vuotta muutamaa pientä taukoa lukuunottamatta. Nyt oon ollut puoltoista vuotta ilman tupakkaa, eikä ole ikävä. Omalla kohdalla...
  20. Marmosetti

    Lokakuun lapsoset 2015

    Poika on nyt kaksiviikkoinen, ja meillä on mennyt mielestäni tosi hyvin. Yöt nukutaan tosi hyvin, yhdellä tai kahdella pienellä heräämisellä. Tissi suuhun niin jätkä nukahtaa aika pian siihen. Ainoo harmitus vaan on, et aamulla jätkä on niskaan saakka pissassa ja kakassa, vaikka kuin olisin...

Yhteistyössä