Hakutulokset

  1. M

    Mitä teet työksesi??

    Suunnittelija it-alalla.
  2. M

    "Olen ylipainoinen, koska se on mulla geeneissä."

    \ Mulla oli tälläinen ystävä, joka oli laiha, ei harrastanut ikinä (sanojensa mukaan, enkä kyllä nähnytkään) liikuntaa, ja söi aina paljon. Muiden seurassa ainakin söi aivan järkyttäviä määriä, siis puhutaan jo mun mielestä ahmimishäiriöisen määristä. Eli kevyesti yli puoli uunipannullista...
  3. M

    Mitä ajattelette ihmisestä..

    Mä voin ihan rohkeasti ja rehellisesti kertoa, että ei ole tähän päivään mennessä ollut tapana juoruilla toisista ihmisistä sen enempää kahvipöydässä kuin kylillä. Kuinka pahantahtoisia naiset oikein on, jos täytyy olettaakin että juoruilu ja pahanpuhuminen on jotenkin normaali ja tavallinen...
  4. M

    "Olen ylipainoinen, koska se on mulla geeneissä."

    \ Toisilla ihmisillä on suurempi taipumus siihen, että "himoavat" rasvaa ja sokeria. Akuutisti enemmän vaikuttaa vanhempien ruokailutottumukset, ja opitut tavat. Mutta perimän tasolla toisilla ihmisillä on suurempi herkkyys sille, että tavallaan addiktoituvat sokerille ja rasvalle. Mutta se...
  5. M

    "Olen ylipainoinen, koska se on mulla geeneissä."

    \ ei välttämättä geenivirhe, koska rasvan varastoituminen on runsaampaa artisen perimän ihmisillä. Siksi voisi ajatella, että ne joilla rasvan varastoituminen on heikompaa kuin toisilla, eivät ole perimältään arktisia =)
  6. M

    oonko raskaana? vastatkaa!!

    no et tietenkään oo
  7. M

    Missä iässä deodoranttia?

    Meillä 8 vuotiaalla tytöllä ollut jo hetken dödö käytössä, muuten hiki haisee. Tyttö ihan normaali kokoinen, 145 cm ja 32 kg
  8. M

    Onko kukaan kokeillut? (rintojen suurennus aine)

    onko kukaan kokeillut jotain rintojen suurennus voidetta/ pillereitä? toimiiko ne? tässä linkki jossa on vertailu eri aineista, alkoi kyllä hieman kiinnostamaan. Mutta kysymys kuuluukin, meneekö rahat kankkulan kaivoon. http://www.rintojensuurennusmaailma.com/pills/enhancement-comparison.php B)
  9. M

    Kreetalla käyneet!Hotelliasiaa.

    www.kreikka.net sivuilta löydät paljon tietoa, käy varsinkin keskustelupalstalla, kreeta osiossa, siellä on linkkejä karttoihin..
  10. M

    Vauvakuume ja huono omatunto kotiin jäämisestä

    Kukaan ei ole työpaikallaan korvaamaton!! Lapset ovat lahjoja!! B)
  11. M

    suru on saapunut perheeseen

    Mistä olette kuulleet että ellen on nukkunut pois? tämä ei mikään leikin asia, joten toivottavasti kukaan ei levittele valheita!
  12. M

    ikkunamaalaus, sormiväreillä/piimällä?

    Kiinnostunut myös
  13. M

    Minkä ikäisella teillä 98cm vaatteita?

    Minä kyllä kehtaan pitää muutaman vuoden samaa vaatetta jos vaan kokonsa puolesta menee. Mutta housuissa varsinkin on se ikävä puoli että liian pitkät lahkeet kuluvat puhki.. ja ovat siis rikki ennenkuin ovat sopivat.. Mutta jos on kunnon kuminauha tai resori lahkeessa niin se pidentää...
  14. M

    Minkä ikäisella teillä 98cm vaatteita?

    Remulla on reilut koot joten 98 menee varmaankin ensi talven.. Meillä 2v käytti viime talven 92cm ja mahtuu varmaankin vielä alkusyksyn.. Vaikea sanoa, lapset on niin eri kokoisia.. 104 taitaa olla kaupan lappusissa 3-4 vuotiaan koko ja 110 4-5vuotiaan jne..
  15. M

    Jorvi vai Naistenklinikka?

    kaksi kertaa olen synnyttänyt Jorvissa eikä ole muuta kuin positiivisia kokemuksia! Henkilökunta sekä salissa että osastolla aivan ihania!! B)
  16. M

    tehään iso halaus ketju tästä, katsotaan kuinka monta

    \ :hug: :hug: :hug: :hug: Jokos Pulttibois on testaillut? Mikä oli tulos? B)
  17. M

    predictor testin luotettavuus

    \ On se todellinen plussa!! Siinähän sanotaankin, et jos väri hiukankin muuttuu punaiseksi/tulee haalea pallo, plussaa on!! Onnea vaan!! :flower:
  18. M

    Mistään ei löydä enään kunnon rehellisiä maatiaiskissoja

    missä asut?meillä olisi tyttökissan pentu.ihan tavallinen maatiainen.
  19. M

    Yasmin pillereistä?

    Mulle ei tahdo oikein mitkään pillerit sopia, tulee välivuotoja yms. ja nyt kirjoitettiin kyseisiä pilsuja. Eli te muutkin "vaikeat tapaukset", oisko kokemuksia Yasmin pilsuista? Lääkärin mukaan pitäis olla hyvin siedettyjä... :whistle:
  20. M

    mitä lelua ette osta lapsellenne

    Juu... Moni vauvojen ja pienten lasten äideistä joutuu melkovarmasti pyörtämäänpyssyjen osto kieltonsa... Pojat on poikia... Ja Sinkkosen oppienkaan mukaan poikien pyssy/taistelu leikit on sallittava. Ei leikki pyssyt tappajaa tee eikä vastaavasti niistä kieltäminen maailman rauhaa saa aikaan...

Yhteistyössä