Hakutulokset

  1. B

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Heippa ihanaiset! Ensialkuun - onnittelut Maimei alkaneesta raskaudesta!!! Meitsin kuulumisia: 41+1 meille syntyi alateitse terve tyttövauva, ihana pikku söpöliini alta 3700g:-) ollaan onnesta sekaisin ja harjoitellaan kovasti imetystä sairaalassa ennen kuin päästään pois. Nyt pitää mennä...
  2. B

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Joyzy, la on mulla pe ja yhä täällä yhes koos! Olen menossa tällä viikolla raskaushierontaan ja synnytystä stimuloivaan akupunktioon, jos tohon vauvaan sais liikettä... alkaa olee liitoskivut semmosia, ettei kohta mikään asento ole hyvä. Tsemiä niiden rintojen kanssa kamppaileville! Mulla on...
  3. B

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Onnittelut Joyzylle pienestä terveestä tytöstä!! Ihanaa kuulla, että kaikki oli vauvalla hyvin sydänpysähdyksistä yms huolimatta! Ja hyvinhän synnytys sujui lopulta ja nopeasti. Voi kun olisi itsekin jo samassa tilanteessa. Mitenkäs on ekat hetket lähtenyt sujumaan vauvan kanssa? Radi on...
  4. B

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Helmi - jopas sinä ehdit!! Onnittelut potrasta pojasta! Olipas nopea & hyvänkuuloinen synnytys! Tulehan kertomaan kuulumisiasi! Mikä kokoarvio sinulle annettiin aiemmin? Radilaisena erittäin kiinnostunut. Ja tulehan kertomaan vauvan sokerimittauksista ja miten he neuvoivat teille jatkosta. Missä...
  5. B

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Täällä rv37 poksunut, miettikää, enää 21 pv la!! Oli kokoarvio, nyt näytti jo paremmalta, vaavi on koko ajan kivunnut lähemmäs normaalikäyrää, joten olisikin toivoa saada alle nelikiloinen - ellei käy kuin Pirtsille, että heittääkin arvio kilolla!! Aika on mennyt niin nopeasti! Muuten vaavilla...
  6. B

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Kiitos Pirtsi kokemuksesi jakamisesta!! Olipahan hurja kokemus - eikä ihme jos jäi pahat fiilikset! Kannattaa kyllä vaatia kunnon keskustelu asiasta hoitohenkilökunnan kanssa, jotta sen saa käsiteltyä kunnolla eikä jää painamaan mieltä - ja toisaalta, jos/kun ajattelet uutta raskautta, niin...
  7. B

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Moikka Helmi! Mulla kans samaa ongelmaa tällä viikolla - ekan kerran alkoi aamiaisen jälkeiset arvot olemaan koholla, ainoa muutos joko söin norm. Enemmän marjoja, tuorepuristettua app.mehua tai ylimääräisennhedelmän! Ja arvo ei edes 3ssa tunnissa laskenut riittävästi:-0 mitåhån tuleman pitää...
  8. B

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    ONNITTELUT Pirtsille terveestä poikavauvasta!! Ihanaa, että jaksoit toipumisen keskellä tulla kertomaan kuulumisia! Jos on ollut pitkä taival tähän asti, niin ei sua näköjään synnytyksessäkään helpolla päästetty:-/ Kovasti voimia ja jaksamista toipumisen ja vauvan tuoksun keskelle! Kun jaksat...
  9. B

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Oih, Pirtsi - joko? Kyllä toi sun ja Sahriksen connection on ihmeellinen ja ihailtavaa, että kuin verhon takaa Sahris aina sopiviin väleihin hyökkää kommentoimaan ja niin kauniita sanoja! Pakkohan teidän on tavata ja tehdä vauvatreffit! Mä oon Pirtsi samaa mieltä, että tää on jotenkin niin...
  10. B

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Moikka kaikille ja hyvää Joulun jatkoa! Täällä tosiaan ollut niin hiljaista, että olen ihan muilla palstoilla ollut:-( Helmi ja Pirtsi - tällä kans seuraillaan vauvan kasvua - hän kun on ollut koko ajan siellä yläkäyrillä ja nyt viimeksi meni jo sen yli! Veikkaavat 4-4,5kg kaveria, jos jatkaa...
  11. B

    Helmikuun helmet 2017 *joulu- tammikuussa*

    Hei Kachi, tää ei ole lihonut 5vkoon ollenkaan ja yht. N. 6kg posit. Testistä. Nyt rv 28 menossa. Bmi oli jotain 26 ennen raskautta.
  12. B

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Voihan venäjä!! Nyt on myöhäistä tehdä testi rv 24-26 kun on jo rv28 :-( en tiennyt ensikertalaisena.. ja meidän urpo neuvolakaan ei tiennyt kertoa:-( mutta eihän siellä lääkäri tiennyt edes mikä on nipt-testikään... kun huomisaamu koittaa, niin joku saa neuvolassa kuulla kunniansa! Tosi paljon...
  13. B

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Boomkaa, kiva kun tulit keskustelemaan! Täällä toinen rh-negat äiti. Mitenkäs sen vauvalta saa selville tässä vaiheessa? Mitä vaikutusta sillä om synnytykseen? Samoja vkoja mennään sun kanssa:-) Tällä on masu alkanut painaa, kun taitaa kaikki kasvaa ulospäin eikä lantion sisässä ole juuri...
  14. B

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Elottarelle kiitokset ihanan positiivisesta ja alatiesynnytyksen onnistumisen riemusta! Kyllä tosiaan kuulosti helpolta synnytykseltä - lucky you:-) Truulylle lämpimät onnittelut pikku hrasta! Tuu säkin jakamaan synnytystarinasi tarkemmin kunhan tokenet! Tää on aikas hurjaa - vika kolmannes...
  15. B

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Nupulle kovasti voimia! Kiitos että jakaoit tulla jakamaan tarinasi, vaikka et saanutkaan pientä kääröä kotiin asti. Tsemiä jatkoyrittämiseen!! Kyllä se vielä maaliin menee! Tää on huomenna menossa 3-4D ultraan.
  16. B

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Omg Pözzi!! Ihan kamala uutinen!! Henki salpaantui kun luin viestiäsi! Kyllä ne äidin vaistot on vaan kummalliset.. Ikävää, että osuit oikeaan niissä. Nyt vaan toivotaan, että tyhjennys sujuu mallikkaaasti ja pääset yrittämään uudestaan. Jos se yhtään lohduttaa, niin km jälkeenhän pitäisi...
  17. B

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Pözzi - minä menisin sinuna 3/4D ultraan tässä välissä - saa paremman kuvan vauvasta. Itsekin kävin ennen nt ultraa siellä ja rauhoitti kummasti mieltä. Siitä 2 vkon päästä vasta oli nt ultra eikä jännittänyt yhtään mennä sinne. Kyllä tällä iällä kaikki tunteet käydään läpi... Huoli on kova -...
  18. B

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Hei Woodis! Ihanaa kuulla sustakin! Onnittelut vauvasta! Jo 2kk!!! Jösses kun aika menee.. Mites teillä on mennyt? Miten meni synnytys? Kumpituli? Pistähän lisää kuulumisia!
  19. B

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Täällä poksuu rv24 & voidaan paksusti. Pallomaha näkyy jo kaikille - vaatteiden kanssa ongelmia - ei tahdo löytyä kaupoista takkia, joten ans kattoo mitä netistä tulee ensi vkolla. Olen tosi pettynyt vaateliikkeiden vähäiseen tarjontaan. Liikkeet on tuntuneet rt ultrasta lähtien ja nyt yhä...
  20. B

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Fluturille onnittelut hyvistä nipt kuulumisista ja tytöstä!! Kiva kuulla, että muillakin on vaateomgelmia... Mulla on rintsikka, alushousu ja takki issuet... Nyt on kaikkea tulossa postissa kun kaupoista ei mitään löydy! Opin juuri tänään, että Pieni rusehtava vuoto voi johtua...

Yhteistyössä