Hakutulokset

  1. M

    Kesäkuiset 2019

    Moikka! :) Mä voisin kanssa uutena tulla mukaan. Olen aiemmin ollut täällä palstalla aktiivisempi, kun yritimme esikoista pitempään. Nyt ollaan yritetty ja toivottu toista lasta ja viime kuussa tein plussatestin. Viime viikolla oli varhaisultra ja pieni sieltä löytyi. :love: Nyt on viikot 7+5...
  2. M

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Meidän tyttö syntyi maantaina aamupäivällä. :love::love::love: 3925g ja 54cm olivat mitat. Päästiin kotiin keskiviikkona ja tässä sitä ollaan nyt vaan ihmetelty ja ihasteltu tuota pientä ihanuutta. :love: Kotiin tulo jännitti paljon, mutta kaikki on mennyt ihan hyvin. Voisin myöhemmin...
  3. M

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Nipsunen86, voin hyvin kyllä kuvitella sun fiiliksiä, kun sulla synnytys alkoi, oli varmaan vähän semmonen "ai nytkö jo!?"-olo. :) Mullakaan ei ole mitenkään kärsimätön olo vielä, eikä aikakaan ole käynyt pitkäksi. Tosi paljon sitä kyllä odottaa, että näkee sen oman vauvan ensimmäisen kerran...
  4. M

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Täällä yksi viime viikkojen odottelija. :) Meillä on nyt viikkoja 39+1, ihan hullulta tuntuu, että laskettuun aikaan on tosiaan vain sen vajaa viikko aikaa. Samanlaisia ajatuksia siis kuin Pienellä haaveella viime sivulla. :) Mulla varmaan menee kanssa pasmat ihan sekaisin, kyn synnytys alkaa...
  5. M

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Poppie ja narana85, mulla ei auta edes tuo omeprazol. Sain siihen reseptin lääkäriltä, ensin kokeilin samarinia ja rennietä, eikä kumpikaan niistä auttanu. Otin sitä omeprazolia aikani, mut lopetin sitten, kun ei siitäkään ollut apua. Neuvolassa puhuin tällä viikolla siitä, niin terveydenhoitaja...
  6. M

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Ihania vauvauutisia täällä. :love: Onnittelut kaikille kenellä on siellä oma nyytti sylissä. :love: Mä oon teidän kuulumisia käynyt lukemassa usein, mutta harvoin tulee täällä kaksplussassa kirjoiteltua. Jännältä tuntuu kyllä lukea teidän imetyskokemuksista ja vauva-ajasta, kun kohta se on jo...
  7. M

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Blackcat, voi että miten ihanaa! Suuret onnittelut täältäkin päin! :love::love::love: Aivan ihana uutinen! :love: Noin mäkin sillon alkuun ajattelin, että iloitsen nyt plussasta, kävi miten kävi, kun ei ollut koskaan ennen sitä kahta viivaa tikussa nähnyt. Nyt vaan kovasti onnea jatkoon ja hyviä...
  8. M

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Moikka pitkästä aikaa! :) Mulla ratkesi rintaliiviongelma, kun löysin hennesiltä urheiluliivit, jotka on tosi joustavaa ja pehmeää materiaalia ja hyvät päällä. :) Meillä oli yhdet sukujuhlat tässä muutama viikko sitten ja kokeilin ennen sinne lähtöä vanhoja rintsikoita, mutta hyvä, kun sain ne...
  9. M

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Nyt on kuulumisia ultrasta. :) Vauva siellä köllötteli perätilassa, vähän huonossa asennossa oli ultraamista ajatellen. Lääkäri ei saanut sen takia kaikkia mittoja otettua. Mun piti kääntyä siinä kyljelleenkin ja lääkäri niin yritti ultrata, mutta ei saanut mitattua niitä. Parin viikon päästä...
  10. M

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Hei pitkästä aikaa! :) Mä jossain vaiheessa kirjottelin tänne pitkät pätkät, mutta onnistuin poistamaan koko sepustuksen niin sit on jääny kirjottaminen. Onpa jännää, kun Minervan teillä on h-hetki niin lähellä. :) Mä onnistuin kanssa saamaan tyynyn Lidlistä, se on kyllä ihana! :) Täällä ollaan...
  11. M

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Kiitos kaikki! :):) Minervan, ihanaa, että teillä tärppäsi sit kuitenkin ihan luomusti, ettekä joutunu hoitoihin menemään. :love: Voin kuvitella teidän fiiliksiä, kun teitte testin. :love: Me mentiin heti lääkäriin, kun vaan sai mennä lähetettä hakemaan. Kun mä olin niin rikki siinä kohtaa...
  12. M

    3-kymppiset ensimmäistä odottavat

    Hei kaikki! :) Voisin liittyä tänne mukaan. :) Kirjottelin aiemmin pitkään tuolla 3-kymppisissä vauvakuumeen puolella. Täytän pian 29 ja mieheni kanssa täällä esikoista viimein varrotaan. :love: Me alettiin yrittämään loppuvuodesta -14. Helmikuussa alkoi hoidot julkisella puolella ja missään...
  13. M

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Moonlight mullahan alkoi pahoinvointi muistaakseni viikolla 5 ja olin sen takia saikulla viitisen viikkoa. Sain aina kyllä helposti sairaslomaa, kun pahoinvointi oli niin kovaa. Ensimmäistä kertaa, kun kävin lääkärissä, kirjoitti viikon, sitten varhaisultran lääkäri kirjoitti suoraa 2 viikkoa ja...
  14. M

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Lallastiina, se on kyl sinäänsä kiva ettei sulla ole aivan kamalaa vauvakuumetta, kun silloin muiden vauvauutiset voi tuntua tosi raskailta. ;) Ainakin musta tuntuu, että omalla kohdalla kova vauvakuume yhdistettynä pitkään yritykseen oli aika ikävä yhdistelmä. Keinuilija, tosi hyvä, että...
  15. M

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Meillä oli nt-ultra tänään, ultrattiin sekä alakautta, että vatsanpäältä. Nähtiin 3D kuvaakin. :) Kaikki oli hyvin, kovasti pieni siellä potki ja liikkui. :love: Ultran mukaan viikkoja olisi 12+4, mutta laskettua aikaa ei siirretä, kun on niin vähän heittoa. Eli 12+1 on tänään. Lääkäri hauskasti...
  16. M

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Sinikukkanen, tosi ikävästi tehty heiltä. :(:unsure: Hääpäivä on toisaalta niin ihana ja onnellinen päivä, että uskoisin, ettet silloin kiinnitä heihin niin suuresti ajatuksia. Yritä vaan nauttia teidän päivästä. :love::love: Vaikka ymmärrän sun stressaamisen ja varmaan sinuna miettisin ihan...
  17. M

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Mulla on kanssa näppyjä naamassa ja noita samoja Cicadan kuvailemia oloja mahassa. Oon kanssa ajatellut, et varmaan kasvukipuja on. :) Mä olin tänään pitkästä aikaa aamuvuorossa ja ei mennyt ihan putkeen. Oksensin ennen töihin lähtöä, matkalla oli pysähdyttävä oksentaan pusikkoon ja sitten...
  18. M

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Siis eikä Sinikukkanen, ihan siis estivät sinut facebookissakö? Vai poistivat kavereista? :( Oon tosi pahoillani sun puolesta, että reagoivat noin. :cry: Se on niin ikävää, kun kaikki ihmiset ei vaan ymmärrä miltä lapsettomuus tuntuu. Näitä on monia, jotka ajattelevat vaan, että "pitäisi silti...
  19. M

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Mä en tiennytkään, että siellä nt-ultrassa voisi sukupuoli näkyä! Luulin ettei vielä näkyis. Kiva, että näin aikasin saitte kuulla sen Vagabonda! :) Annamai, juuri eilen katselin minkälainen äitiyspakkaus on. Kyllä mä haluaisin sen, vaikka monet vaatteet ei olleetkaan ihan sellaisia mitä itse...
  20. M

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Kiitos, että saa tulla mukaan! :) Piinamiina, hauskaa olla samassa ketjussa jälleen. :):) Essi93, mulla on ollut närästystä, se alkoi jo paria päivää ennen testin tekoa. Välillä tuntuu ihan kamala paine tossa rintalastan takana/ylävatsassa. Rennietä oon imeskellyt aina pahimpiin oloihin ja se...

Yhteistyössä