Hakutulokset

  1. ladygreen

    Heinäkuiset 2018

    @Mirggunen miten olet saanut ajan kulumaan sairaslomalla? Onko kivut helpottaneet yhtään lepeäillessä? @Kettuhyppy miten muuten teillä meni rakenneultrassa? Sain hyväksytyn päätöksen äitiyavustus rahasta ja sen pitäisi tällä viikolla ilmaantua tilille. Viikonlopuksi siis suunnitelmissa...
  2. ladygreen

    Heinäkuiset 2018

    Tänään alkoi viimeinen raskauskolmannes ja malttamattomuus senkun kasvaa! :love: Mulla on myös tuo liikkuminen alkanut olemaan aika hankalaa ja etenkin kävellessä pitää muistaa kulkea hidasta tahtia. Muuten alkaa vatsan kivistelyt ja muut kivut. Väsymystä on myös alkanut ilmaantumaan ja oonkin...
  3. ladygreen

    Heinäkuiset 2018

    Me päätettiin että otetaan avustus rahana, sillä ne perustarvikkeet mitä oikeasti tarvitaan saa hankittua ihan perus kaupasta suhteellisen halvalla. Ja 2017 pakkauksen vaatteita en olisi ikinä pukenut lapselle päälle, joten mielummin käytän rahat sitten vaatteisiin mistä pidän. Huomaan että aika...
  4. ladygreen

    Heinäkuiset 2018

    Toi uusi äitiyspakkaus 2018 on ihana ja aloin melkein itkemään kun luin että sitä aletaan jakamaan vasta toukokuun lopussa. Mä en siis sitä todennäköisesti tuu saamaan ja harmittaa todella paljon. Suututtaa niin paljon että varmaan otan äitiysavustuksen rahana. 2017 pakkauksessa on tasan viisi...
  5. ladygreen

    Heinäkuiset 2018

    Ihania rakenneultra kuulumisia täältä! Kaikki oli loistavasti ja pikkuiselle kaikki hyvin <3 ikinä ei mikään ole jännittänyt niin paljoa kuin hetki ennen rakenneultraa. Ultraaja oli todella mukava, rauhallinen ja ammattitaitoinen. Eli ei mitään muuta kuin positiivista sanottavaa :) Niin ja se...
  6. ladygreen

    Heinäkuiset 2018

    @Neasyos toi linea nega jakaa aika hyvin mielipiteitä (niinkuin kaikki raskaudessa :D). Osa uskoo että viiva ilmaantuu vaan jos odottaa poikaa ja sitten osa on sitä mieltä et jos viiva menee navan yli tulis tyttö. Nää on kyllä hauskoja nää vanhankansan jutut, saa nähdä miten itsellä pitää...
  7. ladygreen

    Heinäkuiset 2018

    @Neasyos onko sulla kumpi tunne sukupuolesta? :) Täällä olisi vielä neljä päivää rakenneultraan ja hypin jo melkein seinille sen takia! Niin paljon pelottaa kaikki mahdollinen ja samalla oon malttamaton näkemään pikkuisen uudestaan. Ja sukupuoli aijotaan selvittää jos vaan suostuu näyttämään...
  8. ladygreen

    Heinäkuiset 2018

    Täällä tosiaan todella harmillisen hiljaista. Ei oikein itsekkään viitsi täällä enää kauheasti kirjoittaa, kun tuntuu lähinnä yksin palstalla pyörivän. Onko kaikki siirtyneet faceen vai onko taustalla vielä hiljaisia seurailijoita? :) Täällä saavutettiin eilen puoliväli ja olo on malttamaton...
  9. ladygreen

    Heinäkuiset 2018

    @emmilotta äh, oon kyllä niin kateellinen kun tunnet jo liikkeet. Mulla on edessä oleva istukka niin mä en tunne yhtään mitään vaikka kuikka kuulostelen. Ei voi mitään, mutta todella turhauttavaa :cool: Onko teillä millainen olo/tunne vauvan sukupuolesta? Itsellä oli alkuun poikafiilis, mutta...
  10. ladygreen

    Heinäkuiset 2018

    @charleene mulla ei ole varsinaisia mielitekoja mitään tiettyä ruokaa kohtaan. Tosin välillä tulee himo saada juuri sitä tiettyä makua, esim. viime vklp oli pakko alkaa tekemään suklaamansikoita. En vaan päässyt himosta yli :D Mitä mieltä olette hiusten värjäämisestä raskausaikana? Mä olen...
  11. ladygreen

    Heinäkuiset 2018

    @4N5KU ihanaa, että kaikki on hyvin ja onnea pojasta! :love: @maikkivaan onnea kaksosista, saa nähdä tuleeko samaa vai eri sukupuolta olevat pikkuiset :love: Täällä voidaan vihdoin hyvin, vaik kerran olen oksentanut tällä viikolla ja nyt tuntuu siltä, että uskaltaisin ehkä kokeilla kahvin...
  12. ladygreen

    Heinäkuiset 2018

    Toinen neuvola käyty. Vahvat ja tasaiset sykkeet kuului (150 keskiarvo) <3. Paino noussut 700g viime käyntiin. Sf mitta oli 16, joka ilmeisesti menee yläkäyrillä. Sitten odotetaan vielä ikuisuuden rakenneultraa. :cautious: 16+3
  13. ladygreen

    Heinäkuiset 2018

    Mulla ne aiemmin tuntemani kuplan tunteet on hävinnyt vatsanpohjasta vaikka kuinka yritän rauhoittua ja keskittyä niitä tuntemaan. Onneksi oon tolla dopplerilla saanut nyt sydänäänet kuuluviin ja se helpottaa aika paljon. Olisi vaan niin ihana alkaa tuntemaan jo toisen liikkeitä, mutta kaikki...
  14. ladygreen

    Heinäkuiset 2018

    @4N5KU sanottiinko ultrassa mitään niskaturvotuksesta vai sanoivatko kaiken olevan kunnossa? Ootko saanut vielä verikokeiden tuloksia? Jos ultrassa ei olla sanottu että pitäisi huolestua, niin sinuna ottaisin ihan rauhaksiin. Kyllä ne sieltä olisi reagoinut jos olisi jotain reagoitavaa (y)...
  15. ladygreen

    Heinäkuiset 2018

    @helskatti oon tosi pahoillani sun puolesta! Jaksamisia toipumiseen ja asian käsittelyyn :( Mä menin tyhmänä ostamaan itselleni UnbornHeart kotidopplerin ja koko eilinen ilta meni itkiessä. Ekalla kerralla sain ihan muutamiksi sekunneissa nopeita synkeitä kuuluviin, mutta ne loppui nopeasti...
  16. ladygreen

    Heinäkuiset 2018

    Meidän molempien perheet tietävät asiasta ja läheisimmät ystävät. Salaisuutena ei tätä enää pidetä, mutta en ole muihin kavereihin vielä törmännyt joten asia toistaiseksi vielä usealta pimennossa. Mulla on ilmaantunut haalea, mutta selvä linea negra navan alle (ei vielä ylety napaan asti). :D...
  17. ladygreen

    Heinäkuiset 2018

    @hemuli14 tosi kurja, että sinulle tullut vaivaksi verinen vuoto. Luulisi tässä alkuraskaudessa olevan muutenkin panikoitavaa ilman tuollaista lisästressiä. (n) Eikös sitä sanota että vuoto voi olla täysin harmitonta ja varsinkin jos sulla on aiemmissakin raskaudessa vuotanut niin voi olla...
  18. ladygreen

    Heinäkuiset 2018

    Hauska nähä miten toi kalenteri sitten pitää meidän heinäkuisten kohdalla paikkansa :rolleyes: Täällä on myös olot hieman jo rauhoittunut, oksentelu on harventunut ja alkaa olemaan tosiaan taas sellainen ”normaali ihminen” -olo. Tietenki pelottaa että jos nyt onkin jokin huono merkki, mutta ei...
  19. ladygreen

    Heinäkuiset 2018

    Pitkästä aikaa tuun höpisemään tänne. Täällä näköjään vähän hiljentynyt tuo keskustelu. Katsotaan saadaanko se vielä vilkastumaan :) Meillä meni neuvolalääkärissä tosi kivasti, siellä se pieni heilutteli jalkoja ja käsiä ja sydän tykytti vahvana :love: nyt seuraava etappi olisi sitten odottaa...
  20. ladygreen

    Heinäkuiset 2018

    @charleene täälläkin poksahti uusi rv käyntiin (rv 11) (y):love: Elämän ensimmäinen neuvola takana ja oli kyllä aivan ihana neuvolatäti! Siinä oli ihminen joka on täysin omassa ammatissaan. Huomenna olisi onneksi ensimmäinen neuvolalääkäri ja meillä on neuvolassa oma ultrauslaite eli huomenna...

Yhteistyössä