Hakutulokset

  1. anscu

    Haaveena vauva 2020

    Oho, multa lähtikin jo viesti, vaikken ollut vielä kirjautunut! Mutta siis minä se olin, joka sanoi ton ylemmän, että toivottavasti pian tärppäis Töppönen, pidetään peukkuja, että tästä kierrosta(y):love: Varmasti rankkaa, kun ei tiiä mistä se vuoto johtuu, eikä gynekään :unsure:
  2. anscu

    Haaveena vauva 2020

    Hei! Mäkin aattelin tänne kirjoittaa! Mä siis 32v, ja meillä lapset syntyneet vuonna 2016 ja 2018. Oon jo pidempään haaveillut kolmannesta lapsesta, mutta mies ei oo vielä samoilla linjoilla. Miettii taloudellista tilannetta yms, oon siis ite ollut kotona esikoisen syntymästä lähtien, joten...
  3. anscu

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Hiekkis , sun viesti tuli myös min sähköpostiin :) Ihana kun sulla pieni nyt! :) MÄ olen ilmeisesti ollut tässä ryhmässä (ainakin jossain oon ollut kuumeilemasaa :D). Ja siis mulla kans ilo ilmoittaa , että meillehän syntyi puoli vuotta sitten pikku neito <3 Hänellä siis nyt ikää 6kk ja...
  4. anscu

    Helmikuun hippuset 2018

    Ja marsali, syvä osanottoni:cry:❤
  5. anscu

    Helmikuun hippuset 2018

    Moikka! Onnittelut kaikille pienokaisten saaneille!❤ meille syntyi myös pieni prinsessa 19.2 ❤ vauva syntyi siis rv 40+6. Oli niim jännä, kun nyt ei mennytkään käynnistykseen niinku esikoinen, vaan lähti itekseen synnytys käyntiin noilla omilla supistuksilla. Tasan kaksi viikkoa sitten alkoi...
  6. anscu

    Helmikuun hippuset 2018

    Hei! Mulla on jäänyt käymättä nyt täällä. Ihana kuulla teidän kaikkien kuulumisia! <3 Marsali, todella surullista ! :cry: otan osaa ha suuri halaus :cry:<3 Mulla tänään laskettuaika , tähän asti ok mennyt, tosin on jomotuksia ja semmosia pieniä tuntemuksia ollut. Viime su käytiin synnärillä...
  7. anscu

    Kokemuksia OYS:sta

    Hei ! Itsekin oysissa olen synnyttänyt 2016, kuten IMN . Esikoisemmr syntyi siellä huhtikuussa 2016, ja jäi tosi hyvä kuva sekö henkilökunnasta että palvelusta ja tiloista ylipäätään :) Itseasiassa kohta oon menossa sinne taas synnyttämään , tänään just rv 39+0 :D sieltä sai kyllä hyvin ruokaa...
  8. anscu

    Helmikuun hippuset 2018

    Kiitos Aivotar:love: ja ihana kuulla myös sun ja Papupata12 ultrkuulumiset, onnittelut teille:love::) Meillä oli tällä viikolla se kelaneuvola, nyt vois alkaa kelalomakkeet lähettämään:) Aiotteko Te ottaa muuten äippäpakkaust? Me otettiin esikoiselle, ja otetaan nyt pikkuiselle tulokkaalle, niin...
  9. anscu

    Helmikuun hippuset 2018

    Hei! Meillä oli tänään rakenneultra, ja tyttölupaus saatiin♡ Siellä näytti olevan pienellä kaikki ok, paljon liikuskeli ♡ Miten muilla menee? Onko mitkä voinnit ja onko muilla ollut nyt rakenneultria? Anscu ja Beibi 21+2♡
  10. anscu

    Helmikuun hippuset 2018 *elokuussa*

    Moikka! Meilläkin oli viime Ti neuvola, siellä pienen sydän löi ja kaikki ok ♡ Mulle tuli se rakenneultra aika, ois 5.10 ♡ Jännittävää aikaa ja yritän jo kuulostella milloin vois liikkeitä tuntea, nyt menossa siis 16+2:love: Esikoisen (1vkohta5kk )kotonahan olen. Hänen kanssaan nyt taas...
  11. anscu

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Tuhannesti onnea @Miri81 ja @Tiituu !!!:love::love: Tulin tänne kurkkimaan kuulumisia, niin voi mitä ihania uutisia täällä ♡ :love: Tää näyttää siltä, että plussa-aalto tänne nyt on vyörymässä ja kevät-kesä2017 vauvoja tulossa!:):love:
  12. anscu

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Kiitos Pippuri:love: on kyllä jännä kun oottaa nyt toista lasta! On vähän mihin verrata, mutta silti tää raskausaika etenee vähä erilailla. Omia tuntemuksia ei tuu niin tarkjaan mietittyä ja päivät ja viikot vain hurahtaa! :X3::ROFLMAO: varmaan kun tuo esikoinen pitää nyt vauhtia yllä :)...
  13. anscu

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Moikka! Aattelin tulla tännekin kertomaan, että meille on tulossa helmikuussa pikku kakkonen :):love: nyt siis rv 11+3 ♡ eka ultra oli tän viikon ti♡ Esikoinen eli huhtikuun hurmuri kasvaa ja kehittyy :love::LOL: kovasti touhuilee, kävelee ja jotain sanojakin tulee ja huomaa kyllä, että paljon...
  14. anscu

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Moikka! :) En oo nyt käynyt aika pitkään aikaan katsomassa , onko plussia tullu , mutta nyt tulin pistäytymään :) Meillä on nyt raskaus edennyt viikoille 11+2 ja toissapäivänä oli eka ultra ♡ siellä näytti hyvältä ja LA siis on 13.2.2018. Toivon niin koko sydämestäni, tulisi taas lisää plussia...
  15. anscu

    Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

    Kiitos kaikille:love: on kyllä jännää aika tämä raskausaika:rolleyes::X3: kyllä mua tuo ultrakin esim jännitti, että mitä siellä näkyy :sick: Ja niinpä, @Paputoive , aatella, että on jo huhtikuisten ryhmäkin! o_O:love: näin se aika menee! Mullahan oli niin, että ultrassa näytti että beibi...
  16. anscu

    Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

    Moikka! Meillä oli eilen eka ultra, nyt siis 11+1 ♡ siellä näytti pienellä kaikki hyvin olevan ♡ Heilutti vähän kättäkin ♡ sikiöseulontoihin osallistuttiin ja mä kans viime viikolla kävin verikokeissa ja pissanäytteen antamassa. Nyt alkaa olla jo parempi olokin :) Ihanaa odotusta kaikille! :)
  17. anscu

    Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

    Ihania uutisia @papupata12 ja Tahvon78:love: @Aivotar , mulla esikoisesta kuului sykkeet jo 7+6 muistaakseni, se tarkistettiin viime neuvolassa:) mutta tästä tokasta ei vielä kuulunu ja oliko viime pe 7+3 menossa. Sain sen ajan ens viikon pe, että testataan kuulusko vielä silloinkaan. Ja mulle...
  18. anscu

    Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

    Mulle tuolla neuvolassa terkkari sanoi, kunnkysyin fetasta ja leipäjuustosta, jotka on pastöroitujq, että niitä ei kyllä oikeestaan silti kannata syödä, koska pastöroinnin jälkeenkin sinne on saattanut vielä päästä listeriabakteeri. Siis näin pehmeissä juustoissa. Mä olen melko tarkka näissä...
  19. anscu

    Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

    Moikka! Tsemppiä Papupata12 muutakin! ♡ voisko tuo noin pieni tiputtelu vain olla sitä, kun eikö naisella voi joskus raskaana ollessaanin tulla ns. Valemenkat kuukautisten aikaan? Oisko sulla voinu olla semmosta? Luinko joskus että joka neljännälle raskaana olevalla voi tämmöistä esiintyä...
  20. anscu

    Helmikuun hippuset 2018

    Ja ihana kuulla tuommoinen ultrakuuluminen @Maaria1980 :love:

Yhteistyössä