Hakutulokset

  1. Irith

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Onnea Pippurille ja tsemppiä työasiaan. Tsempit myös Pähkinäpuulle loppukiriin! Täällä juhlittiin 1v pääsiäisenä, hyvin meni. En käyttänyt kuvauksessa vaan otettiin itse järkkärillä pari kuvaa, mietin vielä että veisinkö kuitenkin näin jälkikäteen vielä. Hampaita on täällä 9, alhaalla ja...
  2. Irith

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Onnea synttärisankareille! Kylläpä aika menee nopeaan. Vuosi sitten oli jo aika tukala olo! Olin jo unohtanut koko kuvauksen. Pitäisiköhän, ja harmittaako jos en kuvauta (n) en tiedä missä välissä, missä vaatteissa ja missä paikassa sen tekisi! Mulla oli alunperin oikein lahjatoivelista mutta...
  3. Irith

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Onnea Pippurin miehelle töistä! Musta tuntuu että kaikki kehittyy omaa tahtiaan, kuka missäkin. Meillä on motorinen kehitys ollut vähän aikaisessa mutta syöminen ja nukkuminen taas jälkijunassa. Ja nyt sitten on kasvettuaan tullut tosi varovaiseksi, kun aikanaan nousi pystyyn ja lähti liikkeelle...
  4. Irith

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Meillä on vielä turvakaukalo. Tyttö on n. 8,2kg ja 74 koon vaatteisiin vasta siirtymässä, just tänään katsoin että hyvin mahtuu vielä tovin.
  5. Irith

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Onnea Santulle ja pippurin sekä anscun tytöille :) Täällä ollaan taas kipeänä. Reilu viikko ollut tautia laidasta laitaan. Räkäinen, kurkku kipeä, ääni lähti, kuulemma rs-virus, sit nousi kolmeksi päiväksi korkea kuume ja nyt on iho pilkkuja täynnä, vaikuttaisi vauvarokolta. Maha kipeä ja...
  6. Irith

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Onpas tänne tullut asiaa! Meillä kans 10kk just täynnä ja neuvolassa mitat oli 8,1lg ja 72,5cm. Pituus yhtäkkiä nouseva, ja sen kyllä vaatteissa huomaa. Meillä oli 8kk neuvolassa huoli kasvusta, joten aloitettiin varovasti proteiinipitoisia hapanmaitotuotteita jo 9kk kohdalla. Tosin...
  7. Irith

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Meillä ei oo kans omaa huonetta tytölle, valitettavasti. Jos olis niin olis jo siirretty sinne. Omassa sängyssä on pieniä pätkiä lukuunottamatta nukkunut pariviikkoisesta, ei vaan nuku hyvin vieressä. Jouluna mun vanhemmilla nukkui kaikki yöt mun päällä kun oli kipeä, itse en juuri nukkunut...
  8. Irith

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Kiitos tsempeistä! Antibiootit alkoi purra nopeasti. Nyt maistuu ruoka ja hymyilee tyttö, eron huomaa oikein kunnolla vasta nyt. Raukka, kuinka kauan lie potenut korvia :cry: marraskuussa käytiin lääkärissä, silloin oli korvat puhtaat ja sain suoraan moitetta siitä että toin "terveen" lapsen...
  9. Irith

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Täällä on taas oltu kipeänä, aatonaattona matkalla taas nousi kuume. Tultiin kotiin torstaina ja meni vain paheni niin vein lääkäriin ja kappas, korvatulehdushan se siellä. Ei ihme että on viimeiset 1,5kk kipeä on-off.. viime päivät on olleet hiukan raskaita. Jospa tää nyt tästä viimein...
  10. Irith

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Oliko ne Semperiä vai jotain muuta? Mikä ketju? :geek: pitänee lähteä shoppailemaan!
  11. Irith

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Kiitos tsempeistä! Painosta en ole huolissani ja siroja ollaan oltu itsekin, mutta pää on kasvanut esim 6kk ja 8kk välillä 0,2cm niin kyl se vähän huolettaa. :confused: niitä Semperin ruokaruokia pussissa oon tarjonnut, Moussaka on ainut mikä tällä hetkellä menee hällä alas. Joku Bolognese tuli...
  12. Irith

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Tsemppiä muuttoon Pähkinäpuu! Mä en ole muuttanut tuon ikäisen kanssa (meidän oli muuttaessa 4kk, rauhoittui uudessa kodissa kun näki tutut tavarat) mutta ajattelisin että parempi kun lapsi on mukana, näkee että tavarat menee laatikoihin ja sitten uudessa kodissa mukana purkamassa, niin ei...
  13. Irith

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Yöimetys kyllä vaikuttaa maidontuotantoon (hormonisyistä), mutta eiköhän siihen riitä kertakin kun kiinteitäkin jo menee. Ja kylläpä se vauva osaa päivälläkin tilata ja roikkua tissillä jos meinaa liikaa vähentyä määrä. Kysynnän ja tarjonnan laki kun on kuitenkin se olennaisin imetyksessä (y)...
  14. Irith

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Täällä kans noustiin seisomaan joskus 7kk tienoilla. Koko ajan saa olla silmät selässä kun yks yrittää kiivetä ja seisoa muttei osaa tulla usein alas eikä tasapaino aina pidä. Isänsä vielä yllyttää ja kävelyttää ympäri kämppää. Täällä juotais vettä enemmän kuin laki sallii kun annetaan...
  15. Irith

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Meillä tissitellään varmaan sata kertaa päivässä. :rolleyes:Aina herätessä ja aina ennen unia.. pikaisesti laskien noin 6-8 kertaa päivällä ja yleensä 2-3 kertaa yöllä. Yleensä päivällä imee nopeammin ja yöllä 10-20 min. Välillä yritin vähentää ja tarjota enemmän kiinteitä, no kiinteitä ei...
  16. Irith

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Meillä on unipussi vielä käytössä niin sen kanssa ei oo helppo seistä :LOL:;) mut pinniksen pohja oli pakko laskea, ei oo enää sivuvaununa. Outoa o_O
  17. Irith

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Onnea Sadeyes ja Pähkinäpuu! :love: ja onnea yritykseen, Pippuri! Meillä taas niin päin et tällä hetkellä ollaan molemmat sitä mieltä et tää yks riittää :confused: mut voihan se mieli vielä muuttua. On tää vaan aikamoista. Musta ei kyllä mitään suurperheen äitiä sais :ROFLMAO: hatunnosto heille...
  18. Irith

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Täällä on kans yösyönnit menneet mahdottomiksi! 2h välein pahimmillaan syö, enkä tiedä että mikä juttu tää taas on.. :unsure: ei nukahda kyl jos antaa huutaa vaan herää sit vaan kokonaan. Nukahtaa kyl iltaisin itse kymmeneen minuuttiin (Mehän pidettiin se pistäytymisunikoulu vajaa kuukausi...
  19. Irith

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Me ollaan viimeinen viikko korjattu öitä; siirretty nukkumaanmenoaikaa aiemmaksi, tyttö takaisin omaan pinnikseen nukkumaan ja opettelee parhaillaan nukahtamaan yksin. Meillä ei tassuttelut eikä muut auttaneet, oli pakko siirtyä pistäytymisunikouluun. Parissa yössä helpotti niin, että eilen meni...
  20. Irith

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Jännä miten eri lailla ihmiset asioista ajattelee! Musta 3×1h unet + pikkupäikyt olis ihan luksusta. Täällä on huonompina päivinä 3×40 min (tai tosi huonona vaan 2×jotain) ja hyvänäkin ehkä 1×1-1,5h ja 2×40 min, ja musta tääkin on jo ok verrattuna aiempaan. Nukkumaan menee nykyään 21-21.30...

Yhteistyössä