Hakutulokset

  1. I

    Lokakuiset 2021

    Moikka, kiitos kun luot ryhmän. :) Laitoin sulle viestin.
  2. I

    Lokakuiset 2021

    Omia oireita: tissit vähän arat, vatsassa välillä mietoa särkyä, pari kertaa tullut repäisykipu ja yks ilta paha olo oli, mutta meni nopeasti ohi. Voi olla, että johtui jostain muusta kuin raskaudestakin. Ja varhaisultra mulla varattuna rv 7+2 eli tasan 3 viikon päästä. Jännää! Eikös silloin...
  3. I

    Lokakuiset 2021

    Voi harmi tuota vuotoa, toivottavasti on harmitonta. Minulla oli toisen lapsen raskaudessa viikoilla 5-8 satunnaista tuhruvuotoa ja olin koko ajan sydän syrjällään. Kuitenkin kaikki oli hyvin ja raskaus meni loppuun saakka. Toivon teillekin samaa. Minut ultrattiin silloin neuvolassa kun pyysin.
  4. I

    Lokakuiset 2021

    Moikka! Minäkin liityn varovaisesti mukaan.. tein ensimmäisen positiivisen testin dpo 10, kaksi päivää sitten. Huomenna pitäisi olla rv 4+0 ja la 5.10. Jännittää, on onnellinen olo ja pelottaa meneekö kaikki hyvin. Olen itse 31v ja minulla on entuudestaan 6 ja 4 vuotiaat pojat. ❤ Kolmas murunen...
  5. I

    Toiveissa vauva 2021

    Mulle on toisessa raskaudessa tullut. Toivottavasti plussaat pian.. näyttää hyvältä toi ovulaatiotesti. <3
  6. I

    Toiveissa vauva 2021

    Mä näen kyllä toisen viivan
  7. I

    Toiveissa vauva 2021

    Mulla on ihan samanlaiset olot.. nyt dpo5. Eilen tuli ihan pieni tippa verta ja vähän rusehtavaa sen jälkeen. Menkkajomotusta, pahaa oloa. Tällaista muistan kuopuksen ajalta myös ennen kuin plussasin. Mutta voi hyvin olla, että mieli vaan tekee temppuja kun kuuntelee oloja herkästi. Ja...
  8. I

    Toiveissa vauva 2021

    https://aijaa.com/7hepgl Tän päivän ovistesti. Näkyyköhän?
  9. I

    Toiveissa vauva 2021

    Mä olen myös testannut ovista, vaikka tosiaan viime keskiviikkona vasta lopetin pillerit. Aika lupaava tulos tuli jo tänään, lähes tasavahvat viivat (en saa kuvaa lisättyä). Eilen ja yöllä oli jomotusta ja tuntui ihan ovikselta. Olen iloinen, että mun kropassa tapahtuu jotain.
  10. I

    Toiveissa vauva 2021

    Näen viivaa siellä :love: jee! Toivotaan, että lähtee vahvistumaan.
  11. I

    Toiveissa vauva 2021

    Ihana kuulla ja paljon onnea <3
  12. I

    Toiveissa vauva 2021

    Kiitos vastauksesta. ❤ Toivotaan, että mullakin palautuisi kierto melko nopeasti. Kuitenkin nyt vajaa 4 vuotta noita minipillereitä tullut käytettyä, niin saattaa siinä hetki mennä.
  13. I

    Toiveissa vauva 2021

    Moikka! Liityn varovasti mukaan ketjuun. :) Kolmas lapsi olisi toiveissa.. Minipillerit lopetin viime viikon keskiviikkona. Nyt jönnitetään, miten luonnollinen kierto lähtee käyntiin. Miten muilla on kierto normalisoitunut minipillereiden jälkeen?
  14. I

    Lokakuun lapsoset 2016

    Mä voisin myös jo sinne fb-ryhmään liittyä.. Joten mulle kanssa se profiilin nimi jos jo perustettu. Kiitos :)
  15. I

    Lokakuun lapsoset 2016

    Pahoittelut keskenmenon kokeneille :( paljon voimia! Minulla nyt vähän iloisempi tarina tästä tuhruvuodosta, jota siis oli viime viikolla ke-su vaihtelevasti, mutta hyvin vähän... Tänään neuvolalääkärissä todettiin ettei infektioihin viittavaa ole, kohdunkaulan limakalvo herkän näköinen ja voi...
  16. I

    Synnytyksestä toipuminen

    Onnneavauvasta! :) kuulostaa ihan normaalilta synnytyksen jälkeiseltä tilalta... Haavat ja tikit kiristävät alapäässä. Virtsa voi kirvellä kun haavat eivät ole vielä kokonaan sulkeutuneet/parantuneet. Onneksi limakalvot yleensä paranevat nopeasti! Jos kovin kipu yltyy tai pitkittyy ja olet...
  17. I

    Synnytyksestä toipuminen

    Onnneavauvasta! :) kuulostaa ihan normaalilta synnytyksen jälkeiseltä tilalta... Haavat ja tikit kiristävät alapäässä. Virtsa voi kirvellä kun haavat eivät ole vielä kokonaan sulkeutuneet/parantuneet. Onneksi limakalvot yleensä paranevat nopeasti! Jos kovin kipu yltyy tai pitkittyy ja olet...
  18. I

    Lokakuun lapsoset 2016

    Mä olin myös ihmeissäni tosta metvurstista.. Mun mielestä esikoisen odotusaikana ei ollut tollasesta mitään mainintaa... Teestä muistan sen verran, että rooibos-teet ovat kiellettyjen listalla. Ilmeisesti vain vähän tutkittu kyseistä teelajia. Tintt@r@ mä olen jo myös valmistautunut...
  19. I

    Lokakuun lapsoset 2016

    Sama juttu minulla! Itkin eilen moneen otteeseen.. Mieli on ihan maassa. Eilen ja keskiviikko aamuna tullut valkovuodon seassa hieman rusehtavaa vuotoa. Mä soitin eilen neuvolaan ja sain sitä kautta ajan neuvolalääkärille ens keskiviikoksi. Silloin on mahdollisuus ultraankin.. Kyllä odottavan...
  20. I

    Lokakuun lapsoset 2016

    En tuosta huolestuisi liikaa kun päiväpissastakin vielä kerta teit.. Esikoisesta mulla näytti vielä 5+4 tai 5+5 2-3 viikkoa päiväpissasta ja raskaus sujui normaalisti! :) Toivotaan kaikille kovin onnea odotukseen! Olen itsekin kaikesta koko ajan huolissaan..

Yhteistyössä