Hakutulokset

  1. I

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Hipppu, varhaisultran hinnoissa on kai aika iso vaihtelu, mä olen korvausten jälkeen maksanut n. 160 e. Olen kuullut halvemmistakin, mutta kävin mielelläni tutulla lääkärillä, jonka vastaanotto on helposti työpaikan vieressä. Mä päädyin tekemään jo ensimmäisen raskauteen liittyvän hankinnankin...
  2. I

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Niin kuin Trillian sanoi, ei varhaisultrasta sinänsä mitään muuta hyötyä ole kuin hermojen rauhoittaminen. En mäkään ekasta varmaan olis mennyt, ellei olis ollut niin hirveän huono olo, että halusin jotain positiivista raskauteen liittyvää tasapainottamaan oksentamista. Toisella kertaa oli...
  3. I

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Käsittääkseni ainoat lähtökohtaisesti kela-korvattavat ultrat on nt-ultra ja rakenneultra, jotka tehdään kaikille halukkaille julkisella puolellakin. Muuten korvattavuus edellyttää lääkärin toteamusta siitä, että ultra tehdään perustellusta syystä. Mä olen molemmilla kerroilla saanut korvauksen...
  4. I

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Oiei, pahoinvointi on alkanut nostaa päätään, vaikka vasta 5. viikko alussa - aiemmin se on alkanut vasta 6. viikon loppupuolella. Tai sit se on vaan (toivottavasti) tää painostava ukkosilma, joka heikentää oloa. Aloitellaan tällä viikolla esikoisen tarhaharjoittelua, ja ei kiva, jos siellä...
  5. I

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Varovasti uskaltaudun ilmoittautumaan minäkin, eilen PC:hen niin selkeä viiva, että kyllä tässä jotain on tapahtumassa. Edellinen yritys päättyi kesken, joten aika maltillisesti vielä iloitaan. Mutta iloitaan silti :) Iinaelina / 35 / KOS / 2. lapsi. Ja LA 11.4.
  6. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Kiitos onnitteluista te ihanat, upeat naiset! Tulette varmasti pitkään olemaan vielä ajatuksissani. Ja tulkaa nyt pliis kaikki perässä! Mä en ole vielä jotenkin ollenkaan sisäistänyt tuota plussaa, ja tietty iloisuutta varjostaa pelko, vaikka kovasti yritän ajatella, että ei etukäteen...
  7. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Ja hei bosch, enpäs ehtinyt huomata iloisia uutisia sieltäkin. Onnea!!!
  8. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Hitto noita halpistestejä..testasin OneStepillä uudelleen tänä aamuna, hyyvin hailuran haamun erotti kun oikein yritti. Vaaleampi oli silti kuin eilen. Aattelin jo että siinä se sit oli, aiemmin nuo on kuitenkin toimineet ihan hyvin. Äsken oli pakko sitten kuitenkin vielä kokeilla PC:llä, ja...
  9. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Pahoittelut fujin. Ajattelin jo, että kohta täällä tulee kilpailu siitä, kuka kerkiää avaamaan uuden ketjun, kun avaajille tuntuu olevan plussia tarjolla. Toivottavasti nyt sitten tästä kierrosta teitä onnistaisi. Mä en malttanut enää olla testaamatta, dpo 11 ja ihan kuin pientä haamua olisi...
  10. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Kiitos Fujin uudesta keskustelusta. Mäkään en ole tainnut muistaa listalle ilmoittautua, voi siis lisätä Iinaelina 35 v, kkm 3/16. Ja toista yritetään. Vauveli vanhalle, nuo kyselijät on kyllä.. Mulla on edelleen jokunen ylimääräinen kilo edellisen raskauden jäljiltä, ja oon sen tyyppinen...
  11. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    ninnananna, :(:( Niin kuin liian monella, täälläkin vähän alavireiset tunnelmat. Ei oikein taaskaan oireita mihinkään suuntaan, korkeintaan pientä (PMS?)ketutusta. Dpo 7 ja viimeinen työviikko ennen lomaa. Aika ei ehkä koskaan ole kulkenut näin hi-taas-ti...
  12. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    tyyppinen, ei meilläkään mies suuremmin ole oma-aloitteisesti puhunut aiheesta. Kysyin itse, kyllä se oli sillekin silti kova pettymys, mutta ei vaan (tietenkään) samalla tavoin konkreettinen kuin mulle. Ja sanoi mm. että tuntui tosi pahalta kun samoihin aikoihin kuuli työkaverinsa vaimon...
  13. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Voi ei tätä huonojen uutisten aaltoa täällä, sopisi kyllä nyt viimein kääntyä ihan oikeaksi plussa-aalloksi. Ja tarkennuksena, sellaiseksi, jossa ne plussat pysyvät ihan loppuun saakka. Jaksamista itsekullekin pettymysten, surujen ja epätietoisuuden keskelle. Ei ole reilua elämä ei. Täällä DPO...
  14. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Mitä suurimmat pahoittelut kaikille uusille tänne päätyneille, samalla kuitenkin tervetuloa tänne ensiluokkaisen vertaistuen pariin. Onnea minttumar ja Kevättähti! Minttumarille jo ihan nimimerkin perusteella kuuluikin juhannusvauva :) Ja Kevättähti, toivon todella että tämä pieni pysyy...
  15. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    ninnananna, meillä on alustavasti puhuttu että noin tän vuoden loppuun yritellään ja jos ei tuota tulosta, niin sit varmaankin antaa olla. Hoitoihin ei lähdetä. Ja olen siis nyt 35. Mut saattaahan tuo mieli muuttua, mä olin pitkään sitäkin mieltä, että en halua lapsia ollenkaan. Onneksi en...
  16. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    ninnananna ja minttumar, kiitos tsempeistä. Dpohan on vasta 11, kyllä mä tiedän, että tulos ei välttämättä ole vielä lopullinen, ne tunteet ja järki ei vaan oikein kulje käsi kädessä tässä asiassa:unsure:. Eihän se dpo ole kuin arvio, ainahan ovis/hedelmöittyminen/kiinnittyminen/joku muu voi...
  17. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Testasinhan mää sitten kuitenkin, negaa näytti :( Huoh. En tiedä kuinka kauan jaksan vielä pettymyksiä, taidan vetäytyä miettimään yhden lapsen politiikan positiivisia puolia. Tule sinä bosch nyt kertomaan parempia uutisia, joohan :love:
  18. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Pahoittelut Kinder Kitty, jaksamista surun keskellä. Bosch, lupaavalta kuulostaa sun oireilu, varsinkin tuhrun poissaolo! Mä olen edelleen aika oireeton, aamulla oli kyllä taas vähän paha olo.. Ja parissa edellisessä kierrossa oli paljon enemmän "oireita", joten pieni toivo nousee kyllä. Vähän...
  19. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Vähän tekis bosch mieli ilmoittautua testiseuraksi kun samoilla dpoilla mennään, toisaalta mietin kyllä että vois odottaa alkuviikkoon. Menee viikonloppu pilalle jos tulee nega :unsure: Ma/ti-akselilla pitäis alkaa menkat. Töissä on lomien vuoksi niin kiireinen kuunvaihde, että oireilut johtuu...
  20. I

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Moikka taasen pitkästä aikaa. Bettinah, en muista olenko kerinnyt sua onnittelemaan, mutta niin mahtava juttu toi plussa, ettei varmaan haittaa onnitella uudestaan :) Ihanaa! bosch, hienoa että pääsette tutkimuksiin, toki toivottavasti ette niihin kerkiä :) Vauveli vanhalle, mä testaan oviksen...

Yhteistyössä