Hakutulokset

  1. N

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    @Hope91 mulla myös kierrot heittelee oviksen takia ja tikuttelen ovista siksi että vois olla joku haju millon pitäs olla menkat. Ovis siis kaikkien yritysvuosien aikana tullut kp14-24 vissiin. Toki se joskus toi stressiä, mutta nykyään se on jo rutiinia. :whistle: Toki se sitten taas nostattaa...
  2. N

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @Disco Volante yksi kaveri kertoi että todennäköisesti jotain lihasjumia, kuulemma hänelläkin ollut sellaista ja oli saanut venyttelyohjeita. Luultavasti mullakin, kun se on kadonnut. Menkat alkoi tänään ajallaan, joten edellisen listan etsittyäni totean yk13 alkaneeksi. Tässä kyllä mietin...
  3. N

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Hei pitkästä aikaa! Täältä kun on löytynyt vertaistukea muutenkin, niin lähdin kyselemään oisko kohtalontovereita tällekin saralle.. Osaiskohan joku arvella mistä johtuu kummallinen kipuilu jossain alapäässä, kun esim nousee makoilemasta sohvalta tai aamuisin sängystä? Välillä kävelykin tuntuu...
  4. N

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @kiuski mäkin muistan sut! Joo siis edelleen mennään samalla tiellä kuin aiemmin, ei oo tullut ketään syliin asti. Tai no tämä yksi keskenmennyt raskaus on ollut vain, ja sekin tosiaan alkoi kun oltiin molemmat laihtunut kymmenisen kiloa. Että liekö vaan sattumaa vai onko tällä pienellä...
  5. N

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Mulle voi muuten päivittää yk12 alkaneeksi.
  6. N

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @Kikkakolmas mulla oli samanlaista menkkailua suunnilleen samoihin aikoihin keskenmenosta kun sulla nyt. En tiedä mistä johtui.. Mutta tosiaan menkat selkeästi loppui ja sit yks välipäivä ja päivän parin vuoto vielä päälle. (n) Nyt ei oo vastaavaa enää ollut, mutta kyllä sitä silloin pohdin.
  7. N

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @em85 kiitos kysymästä, hyvää kuuluu. Ens viikon alulla olis menkkojen alku, maanantaina siis dpo14 ja pidempi kierto vähään aikaan kun tulee jonkun 34pvä kierron pituudeksi. Oviksen aikoihin kyllä talleteltu, mutta en jaksa innostua. Enemmän oon tällä hetkellä innostunut asunnon ostosta ja...
  8. N

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Lasken tänään alkaneeksi yk11, vaikka toiveita oli jostain aivan muusta oireilun perusteella :cautious:
  9. N

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @mursutin mulla tuli ohjeet naistenklinikalta että kolmen viikon päästä siitä käynnistä testiä ja pitäisi olla nega. Ja niin olikin. Lisäksi mulla seurattiin hcg arvoa viikottain. Muutama päivä siitä negatestistä mulla alkoi sit menkatkin. En testannut aiemmin, joten en osaa sanoa olisiko ollut...
  10. N

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @em85 on ja ei oo puhuttu. Mies on ollut koko yrityksen vähän sellanen "tulee kun tulee" ja mä taas hätäisempi. Tuo mies on vähän sellanen että ei saa painostaa mihkään vaan vähän niiku antaa kypsyä ajatukseen (n) Niin kävi pillereiden lopetuksenkin kans, kun lakkasin puhumasta lapsista niin...
  11. N

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @em85 vaihtelevasti tunnistan oviksen kun yleensä on ovislimat ja sit kun menee ohi niin tulee kuivaa. Menneen kierron ovista en ois kyllä huomannut kun oli melko kuiva olo. (n) Pyrin kuitenkin tikutaan, koska oviksen ajankohta on ollut yritysaikana kaikkea kp12-kp23 väliltä. Joskus vissiin...
  12. N

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @em85 kurjuus ettei oo vieläkään lähtenyt uusi kierto käyntiin :( Toivotaan että kierto lähtisi pian palautumaan, ellei sitten testi tuonut uutta plussaa? :)
  13. N

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    YK9 alkoi aamulla. Oviksesta ei ole varmaa tietoa, mutta vahva epäily ajankohdasta ois. Tämän vuoksi olin jo luonut pilvilinnat ja haavekuvat, koska menkkojen alkaminen meni myöhäisimmästä mahdollisesti ovisplussapäivästä laskettuna dpo16. Normaalisti alkavat siis dpo14/15. Tein aamulla...
  14. N

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Wintersun 14-15pvä, joskus harvoin 16pvä. Toivotaan, että hoidoista on apua. Kesä menee nopeasti ohi! Kyllähän ne nykyään taitaa olla sitä luokkaa että suurin osa niistä saa avun :)
  15. N

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Mtiä tänne kuuluu? Joko porukka on kesälomalla vai vieläkö on töitä jäljellä? Piinailijoita? Mulla on vielä pari viikkoa töitä ja sitten olisi tiedossa loma. Meneillä olevassa kierrossa meni ehkä ovis ohi, kun myöhästyin testauksessa. Epäily on kyllä vahva millon olis ollut ja sen perusteella...
  16. N

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @Päppyrä kyllä näen viivan!
  17. N

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Voimia Kikkakolmas <3 Ei noin montaa kertaa pitäisi joutua menetyksiä kokemaan :( Täällä tosiaan eilen lähti käyntiin yk8
  18. N

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Hei pitkästä aikaa! Täälläkin on raskautumattomuus ottanut koville, etenkin äitienpäivä teki tiukkaa. Skippailin melkein koko fb:n seinän ja instan seinän, kun kaikki jakoi äitienpäiväjuttuja. Ajatella, että jos meidän kaveri ois pysynyt matkassa ja syntynyt kun la oli (2.5.), hän ois jo...
  19. N

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Nonsk / 28v / ya 9/15 / km9/18 / yk 7km jälkeen Tällä hetkellä meen dpo3. Toiveikkain mielin kun talleteltu on, mutta saa nähdä.
  20. N

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @forester mulla ultrattiin munasarjat joulukuussa kun keskenmenon ultrauksen yhteydessä huomattiin joku ylimääräinen munasarjoissa, mutta sillon ainakaan ei ollut viitteitä kystista tai muustakaan ja löydöskin oli ilmeisesti synnynnäinen. Se oli oikealla puolella, nyt kipuilee vasen puoli...

Yhteistyössä