Hakutulokset

  1. NäinO

    Hauskat hääleikit

    Kertokaa jotain kivoja leikkejä häihin... Millaisista/mistä leikeistä te olette vieraina tykänneet?
  2. NäinO

    AAPUUVA!! (Wordista...)

    Niin, mutta mitä mä sitten sieltä rastitan? Ei ymmärrä :headwall:
  3. NäinO

    AAPUUVA!! (Wordista...)

    Auttakee nyt tyhmää!!! :headwall: Mä sain eilen näppäränä tyttönä poistettua sen jutun, millä saa vaihdettua kirjainkokoa ja tyyliä.. Se ei enää näy, kun avaan wordin. Miten sen saa takas siihen näkyviin? Tulikohan tää nyt tarpeeks epäselvästi... :D
  4. NäinO

    Onko teillä tatuointeja ?

    On 4 kpl... Lavassa sellenen aurinko, niskassa lisko, käsivarressa ruusu ja nilkassa sellanen hauskan näkönen piru :D
  5. NäinO

    Kehitysvammaiset

    Minä kans työskentelen kehitysvammaisten asuntolassa :wave: Siellä on sopiva "sekoitus" vaikeasti kehitysvammaisia ja ns.heikkolahjaisia.
  6. NäinO

    Yötyöläisiä paikalla?

    Jep, täällä ollaan :wave: Saa vaan haaveilla kotiin pääsystä ja nukkumisesta, kun tarvii täältä suoraan mennä vetämään mummuille ja papoille viriketoimintaa.. |O
  7. NäinO

    täydelliset naiset...

    Ja mitä Edielle on tapahtunut?!?
  8. NäinO

    G: Saitko mieheltäsi jotain naistenpäivän kunniaksi? :)

    Mies vei mut syömään :p
  9. NäinO

    Tyhmä kysymys. Idolseista...

    Katoin ihan samaa... Mäkin aattelin, että oisivat voineet syödä/juoda jotain "sinistä"
  10. NäinO

    Kertokaapa mitä teette työksenne tai olette ammatiltanne?

    Elintarviketyöntekijä ammatiltani, nyt opiskelen lähihoitajaks ja työskentelen kehitysvammasten asuntolassa.
  11. NäinO

    Onko muita joilla pentu koira?

    Meillä ei nyt enää koirat oo pentuja, vaikka aika kakaroita ovatkin :heart: Mutta ite vein koiria ulos aina ruokailun ja heräämisen jälkeen. Kyllä niitä vahinkoja siltikin sattuu, vaikka ulos veisi kuinka usein.. Kannattaa ulkoillessa palkita aina jollain herkkupalalla, kun tekee asiat ulos...
  12. NäinO

    minkäikäinen lapsi ja nukkumaanmenoaika??

    4v ja arkisin menee nukkumaan 21.00, viikonloppuisin saa joskus valvoa pidempään.
  13. NäinO

    Kumman kaa?

    Mutta jos Veltto olis "veltto", niin sit ei tarvis :whistle:
  14. NäinO

    Seuraava tositv?

    :laugh:
  15. NäinO

    Kumman kaa?

    Kimi Räikkönen vai Joonas Hytönen?
  16. NäinO

    Kumman kaa?

    Vanhanen ehdottomasti :D Halme on niin YÖKSHYIHELVETTI |O
  17. NäinO

    Kumman kaa?

    Seiskaan pääsee molemmilla, mutta Vesa, jos on pakko....
  18. NäinO

    Mun exä NYT telkkarissa:)

    Mikä kanava?
  19. NäinO

    Kumman kaa?

    Kumman kaa olisitte "sillai"? Simo Frangen vai Andy McCoy? :ashamed: :snotty:

Yhteistyössä