Hakutulokset

  1. P

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Meillä herättiin heti kuuden jälkeen tänään, mutta oli jo heti kasin jälkeen ekoilla päikkäreillä. Äsken vasta lopeteltiin päivällistä, joten tuntuu että kans suht kivuttomasti ainakin tää ekan illan nukkumaanmeno menis oikeeseen aikaan eli kasin kieppeissä. Tosin onhan tässä vbielä kaks tuntia...
  2. P

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Mä olin ennen vauvaa aika varma, että se pikkuvauva-aika olis ollu se mun juttu., mutta eipä sitten ollutkaan :X3: Nyt vaan tuntuu, että laskee päiviä kauhulla kun viikot menee niiiiin nopeesti eteenpäin, että apua se kasvaa liian nopeesti :love: Täytyy nyt nauttia joka hetki koko sydämestä tätä...
  3. P

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Meilläkään ei hampaita vielä oo tullu, paitsi se yks takahammas jo 4kk iässä jonka siis neuvolalääkäri huomas :LOL: Kuolavaiheita tulee ja menee ja aina sitä aattelee, että nyt ihan varmana poksahtaa hammas näkyville, mutta eiiii sittenkään :) Toisaalta en tietenkään niitä oottele, vois tietty...
  4. P

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Siis apua kuinkahan monta kuukautta mun viimeisestä kirjoituksesta on :whistle::eek: Lueskellut oon kyllä aina silloin tällöin ja aina aikonut kirjottaa kuulumisia, mutta en sitten oo jaksanut. Ja mitä pidempi aika on sit kulunut ja kuulumisia tullut lisää, niin kynnys jaksaa kirjoittaa on vaan...
  5. P

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Ja meillä kanssa iso vauvveli, 3kk neuvolassa 62cm ja 6,8kg :) Kuukaudessa kilon saanu aina lisää. Ei kiireitä kiinteiden alotukselle ja pakkanen täynnä maitoa niin pystyy erkanemaan itekseen välillä. Parin viikon päästä festareille yheks illaks menossa jeij. Nyt kun mies ollu lomalla niin oon...
  6. P

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Vauvat kun niin erilaisia niin rytmitkin erilaisia :) Täällä meinaan syödään 6-7 kertaa päivässä. Näin siis silloin jos kotona enimmäkseen ollaan, mutta jos reissuja kaupungille, neuvolaan, vieraille ym. niin syö useimpina kertoina ja nopeempia aikoja. Nimittäin syöntikerta voi kestää tunninkin...
  7. P

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Juu vauvauintiin ilmoittauduttiin, toivottavasti päästäis syksyn edetessä johonkin ryhmään. 15 vauvaa on aina ryhmässä. Täälläkin samat nyrkki- ja päännostot. Leikkikaaren alla kanssa seurailee tarkkaavaisesti ees taas. Samoin mua tuntuu seuraavan jos läheltä kävelen ees taas - isiä ei...
  8. P

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Täällä kai tarkistetaan jälkitarkastuksessa vatsalihastenkin tilanne ja urheilusta puhutaan. Mulla on ens viikolla, kovasti odotan onko paikat kunnossa. Olin tällä viikolla ekaa kertaa jumpassa ja hypyt saa vielä jäädä tekemättä - tunnin lopussa alko tuntumaan hiukan kipua. Muuten pystyin...
  9. P

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Meillä on jonkinlainen päivärytmi jo löytynyy, tosin enemmän niinä päivinä kun ollaan enimmäkseen kotosalla. Yöunille menee tosiaan yleensä klo 21-24 välillä ja riippuen nukahtamisesta herää joko kertaalleen aamuyöstä ja sitten varhaisella nostan meidän sänkyyn viimeistään kun mies lähtee töihin...
  10. P

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Täällä myös suuri ihana möhkäle kasvamassa, eilen 2kk neuvola ja mitat 5896g ja 59,5cm, tällä tytöllä kaikki maito tuntuu menevän suoraan reisiin :love: Meillä siirty rota vasta 3kk neuvolaan, kun näitä masukipuja edelleen mukana. Terkka laski että ehtii vielä ne kolme rotaa ottamaan tiettyihin...
  11. P

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Oon vaihdellut huoneita ja asentoja, mutta yleensä se hulluus tissin edessä loppuillasta kuitenkin tulee mukaan kuvioihin :LOL: Mutta näin mäkin ajattelen ja toivon hartaasti, että tää on vaan nyt tän vaiheen juttu ja lisää ihmeellisyyksiä ja ärtymyksiä on tulossa :rolleyes: Jaksaa jaksaa! Ja...
  12. P

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Täytyy kokeilla tuota vinkkiä, kiitos lilyofthewalley! Unikapalo auttoi kyllä kun kädet olivat siellä sisällä. Nyt postista ootellaan suurempaa kapalopussia, mutta siinä kädet ovat pään yläpuolella olevia että saas nähdä onnistuuko tuossa nukutus paremmin. Kapalossa nukkunut todella pitkiä...
  13. P

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Onko teillä vinkkejä miten saisi vauvan nukahtamaan nopeammin ja levollisemmin? Täällä iltasyöminen kestää sen nelisen tuntia melkeinpä joka ilta :unsure: Välillä väsähtää tissillekin ihan raukeena mutta kun esim itse nousen sitten sohvalta ja laitan pinnasänkyyn niin säpsähtää silmät auki ja...
  14. P

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Ihana kesäsää!!! Oltiin tytön kanssa vauvahieronnan jälkeen reilut neljä tuntia ulkoa (y) Sain kesäkukkia laiteltua ja lueskelin kirjaa, tyttö nukkui vaunuissa ja kerran kävin vaihtaan vaipan ja syötin itse asiassa ekaa kertaa ulkona vasta nyt :) Viikonlopun mökkireissu meni hyvin, oli kiva...
  15. P

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Täällä syömiset kestää joskus aivan tolkuttoman pitkään, vajaan tunninkin voi nautiskella hereillä syöden. Välillä sit kyllä huomaa, että todellakin vaan nautiskelee eikä niin aktiivisesti niele ja on silmät kiinni. Tosin nyt tänään oltiin toista kertaa vauvahieronnassa, kävin ostaan pari...
  16. P

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Mulle toi kantoliina on kyllä antanut paljon apua kun tyttö tykkää nukkua siinä, joskus aliussa vähän kitisee ja näyttää mieltään, mutta aina on nukahtanut ja kolmeakin tuntia siellä nukkuu. Ite jätänkin kaikki sellaset kotihommat mitkä pystyy kätevästi seisten trhdä (pyykit, ruoka...
  17. P

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Huomenta. Just kun kehuin kuinka kivasti ollaan yhdellä yösyötöllä menty oikeestaan kaikki yöt ja tyttö nukkuu jopa 5-7h unia putkeen niin viime yö olikin jotain ihan muuta (n) Heräs kahden tunnin välein huutamaan mahaansa ja syötinkin kahdesti. Nyt ekaa kertaa oon jo näin aamusta alkaen naatti...
  18. P

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Noniin pitkästä aikaa pääsen itsekin kirjottamaan tänne. Ollut kyllä päivät niin nopeesti ohimeneviä, kuten varmasti kaikki tietääkin :) Täällä pikkunen pian kuusi viikkoa vanha ja kasvaa oikein mallikkaasti; reilun viiden viikon iässä oli pituutta jo 56cm ja painoakin tullut reilu kilo...
  19. P

    Huhtikuun hurmurit 2016 *huhtikuussa* MEIDÄN KUUKAUSI!

    Kapusha, mä sain synnytyssalissa vyöhyketerapiaa. Täällä osa kätilöistä kuulemma sitä tarjoaa. En tosin kokenut saaneeni siitä mitään apua, tai no en osaa oikein sanoa kun se oli ponnistusvaiheessa ja se meni omalta osaltani niin helposti. Mulla kesti ponnistusvaihe 29 minsaa ja koin sen olleen...
  20. P

    Huhtikuun hurmurit 2016 *huhtikuussa* MEIDÄN KUUKAUSI!

    Aattelin joskos ens tiistain neuvolapunnitukseen asti vielä varmuuden vuoksi yöllä herättelen jos on tarpeen. Silloin kun on sen kaksi viikkoa vanha. Mutta tosiaan eipä se ikinä sinne kellonsoittoon asti oo nukkunut vaan heräilee tosiaan itse vaatimaan sapuskaa :) Me ollaan aateltu huomenna...

Yhteistyössä