Hakutulokset

  1. S

    Joulukuiset 2018

    Mun emojit ei näy kun oon ottanut ne näköjään väärästä paikasta :(:ROFLMAO:
  2. S

    Joulukuiset 2018

    Joo siis munkin mielestä nämä on tosi yksilöllisiä juttuja! Viivat oli hailakoita mutta kuitenkin ne erotti, ekalla kerralla viiva hävis menkkojen alkamisen aikaan ja tokalla kerralla jo vähän ennen niitä. Ja onhan se tyhmää mennä testailee niin aikaisin mut minkäs mahtaa Onneksi sulla viivat...
  3. S

    Joulukuiset 2018

    Minäkin ilmoitaudun varovasti mukaan. Mulla on takana kaksi kemiallista raskautta niin vähän mietityttää mitenköhän nyt käy. Toissapäivänä tuli todella vahva viiva testiin vaikka kuukautisten pitäisi alkaa vasta sunnuntaina. Aiemmissa kemiallisessa ei ole ollut noin vahvaa viivaa. Toivotaan...
  4. S

    Syyskuiset 2018

    Täälläkin yksi hätähousu, testasin vaikka kuukautisten pitäisi alkaa vasta ensi vikolla mutta selvästi positiivinen testi. La ois 30.9, ennestään meillä on yksi tyttö 1,5v. Viime kuussa mulla oli kemiallinen raskaus ja siksi haluan odotella hetken ennen kuin liityn mihinkään face-ryhmään.
  5. S

    Eniten käytössä olleet vaatteet/asusteet (0-3kk)

    Mä suosin ehdottomasti helppoja ja mukavia vaatteeita. Ihan ykkösiä on kietaisubodyt, helppo pukea. Potkupukuja ei olla koskaan käytetty ja mekot on ollu tosi epäkäytännöllisiä ihan pienellä. Hupullisissa vaatteissa huppu on vaan tiellä. 56cm vaatteista vauva kasvoi tosi nopeesti ulos...
  6. S

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Käykö täällä enää ketään kuka kuuluu myös fb-ryhmään? Käyköhän ryhmän pitäjät enää täällä lukemassa yksityisviestejä? Laitoin viestiä keskiviikkona eikä ole vielä vastausta kuulunut. Tai sitten oon vaan liian hätänen :)
  7. S

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Tänään oli ultra ja kaikki hienosti <3 Itkuhan siinä pääsi kun tyyppi liikku ja heilutti käsiä ja jalkoja ymräriinsä :) la muuttu 3 päivää aiemmaksi eli 7.8. Laitoin Saanulle viestiä fb-ryhmästä.
  8. S

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Täällä on menossa nyt arviolta viikko11+1, ens viikolla eka ultra. On tuntunut ihan hirveän pitkältä ajalta odottaa tota ultraa! Jotenkin vaikea uskoa vielä että onko siellä oikeesti mitään, toivottavasti on :) Ultran jälkeen muakin kiinnostais fb-ryhmä. Oireena rinnat arat ja tasasen etova olo...
  9. S

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Mullakin oli etovaa oloa noin viikosta 6 alkaen.. nyt sitä ei oo ollu enää ainakaan kolmeen päivään. Näistä mun viikoista kun en oo ihan varma, nyt taidetaan elää viikkoa 8. Keskiviikkona on neuvola-aika ja 27.1 eka ultra. Voi kun neuvolassa pystyttäis kuuntelee jo kuuluuko mitään sydänääniä :)
  10. S

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Miksi olo on haikea ja surullinen? Eikö kaikki ollut kuitenkin hyvin siinä ultrassa :) Onko kenelläkään aina ajoittain sellasia "menkkakipujen" kaltaisia oireita? Mulle tulee noin kerran vuorokaudessa, viime yönä heräsinkin siihen tunteeseen ja se valvotti noin tunnin verran.
  11. S

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Mä en oo kertonut kenellekään muulle kuin miehelle ja parhaalle ystävälle, joka on vielä ammatiltaan kätilö niin voin kysellä kaikkea mieltä askarruttavaa :) Mieli on tehnyt kyllä kertoa kaikille mutta koitan malttaa nyt ekaan ultraan asti. Onneks oon yrittäny tupakoinnin lopettamista jo...
  12. S

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Täälläkin yksi plussannut :) Pillerit lopetin 3 kk sitten ja tää tuntuu ihan epätodelliselta. Kaikkihan on tosi alussa et eihän tässä vielä tiedä miten käy, toivottavasti hyvin! Viimeset menkat oli joskus marraskuun alkupuolella/puolessa välissä et viikkoja taitaa nyt sitten olla 3-4. Oireina...

Yhteistyössä