Hakutulokset

  1. Truuly

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Pikainen päivitys täältä vaippavuoren keskeltä. Meidän herralla oli kiire maailmaan ja syntyikin 8.11 klo 15:38 viikolla 36+5. Pojulla mittaa 48cm, painoa 2640g. :love:
  2. Truuly

    Marraskuun mussukat ♥ *Elokuusta marraskuuhun *

    Heipä hei miunkin puolesta tällekin puolelle. Asustelen siis tuolla facen ryhmässä enempi. Hassua, siellä on jo kuusi mussukkaa päivän valon nähneet!!! :love: Itellä ei merkkiäkää ett ulos ois tulossa, eikä tarviikkaa. Saan pelkojeni takia suunnitellun sektion sitten kunhan aika koittaa. Aika...
  3. Truuly

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Heipä hei vaan. Täällä ainakin ollaan erittäin paksusti raskaana. :confused: Olo on ku ryhävalaalla kuivalla maalla... Vaikka painoa ei nyt niiiiin kauheesti oo tullu (8kg tähän mennes) nii olo on jo tukala. Möykkynen tunkee millon minneki itteesä ja potkut on nii napakoita että tuntuu ett...
  4. Truuly

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Heippa hei ja tervetuloa miunkin puolesta uusille tulokkaille!!! (y) Ja mahtavaa lukea ihania kuulumisia, ja sitten ikävämpiä uutisia kohdanneelle iso rutistus.... Niin siis tämä oma otukseni on siis miulle toinen. Esikkoni on jo 10v nuori neiti. Tää raskaus on ollu täysin erilainen esikkoon...
  5. Truuly

    40+ so what wol.13

    Hei vaan ja anteeksi piipahdus tälle puolelle, miutha buuattiin pihalle jo heti kättelyssä kun plussasin niin nopeasti.... Oon ahkeraan kuitenkin seuraillu ja jännänny taustalta teidän muiden taivalta. Nyt oli pakko kuitenkin kommentoida... Luppana76 oon nyt puol tuntia nauranu veet silmissä...
  6. Truuly

    Marraskuun Mussukat ♡ *Kesäkuussa

    Piip!! Äänimerkki elossa ollaan. Ite ollu enempi aktiivinen tuolla facen puolella mutt nyt kun ei kertakaikkiaan ole MITÄÄN tekemistä (nurtsin leikkuu, tulien teko grilliin, pyykin pesu ei oo tekemistä) niin tulin lueskelee tännekin. Oon NIIN kade teille jotka jo RU:ssa käyneet!! Miullahan...
  7. Truuly

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    En ole uskaltanu tuolla kuume puolella käydä ketjuun onnittelemassa uusia plussaajia kun miut aika lailla penkinalle lytättiin siellä.. Tai ainakin sille se tuntui, sillä meillä tärppäsi jo yk 3 ja moni siellä marmatti miten me eräät vaan käydään pyörähtämässä je hehkuttamassa miten on NII...
  8. Truuly

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Kovasti voimia NinaRinsessa! neilikka88 miulla oo oireita/oloja oikeestaan koko aikana ollut ja kyllä se sammakko kuitenkin tuntuu voimissaan olevan. Itse löydän dopplerila sydän äänet, milloin paremmin, milloin kauhean hakemisen jälkeen ja joskus 15min etittyäni turhaudun ja kokeilen...
  9. Truuly

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Marimac raskaudet on todellakin erilaisia! Itse oksensin pimua oottaissa ihan kokoajan ja ihan kokoajan.. Plussasta laitokselle. Nyt en oo oksentanu kertaakaan (paitti tää kolmatta päivää jatkuva migreeni alkaa kyllä jo yökkyyttää) eikä muutenkaan ole oireita niinkuin oli likasta. Ja vu:ssa oli...
  10. Truuly

    Marraskuun Mussukat *Toukokuussa*

    Höh... Kylläpäs tuli nyt paha mieli. Ehkä miun olisi pitänyt olla vaan ihan hiljaa eikä kysyä mitään... Anteeksi! :cry: :unsure: Itellä oireet taas loistaa poissa oloillaan. Tosin tein tänään "perinteisen raskaustestin"; luin lehden kuolinilmoitusten muistovärssyt ja komiat itkuthan sieltä...
  11. Truuly

    Marraskuun Mussukat *Toukokuussa*

    Triinulille ja 1986/13:lle kovasti voimia. Ja pahoitteluni että kysymykseni ultrasta on pahoittanut mieliä. Ehkä nyt sitten leväytän oman tilanteeni julki jos se vähän selittäisi miksi moisia kyselen. :cautious: Sairastan itse vaikeaa masennusta ja esikon aikaan sairastuin myös synnytyksen...
  12. Truuly

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Voi teitä.. Jotenkin ihan syyllinen olo kun ittellä ei tässä raskaudessa ole oikeastaan minkäänlaisia ikäviä oireita ett itte tällä kertaa helpolla pääsee.:oops: Likkaa oottaessa oksensin ihan kokoajan ja ihan koko ajan. Eli heti plussasta aina laitokselle asti. Muutamaan kertaan piti...
  13. Truuly

    Marraskuun Mussukat *Toukokuussa*

    Voi teitä onnellisia jotka jo niskaultrassa käyneet. Mie NIIN ootan kun itellä vasta 23.5.. Jotenkin olo semmonen että en oo raskaana ennenkuin niskaultrassa käynyt, ja kun hyvin oireetonta aikaa muutenkin niin välillä jopa unohtaa koko asian... Ja ihan tämmöinen kysely kun moni muukin sitä...
  14. Truuly

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Möh miut sitten tiputettiin listalta parissa päivitykses pois :unsure: No esittelenpä kuitenkin itteni ja tilanteeni tännekin. Eli olen 38v vanha ja mieheni 27v nuori. Edellisestä elämästä miulla on 10v tytär. Päätin vakaasti aikoinaan erotessa tyttären isästä että IKINÄ en enää... Mutta tässä...
  15. Truuly

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Oma napa: toisessa varhaisultrassa käyty ja LA siirtyi joulukuun puolelle. Onneksi kuitenkin "sammakko" kasvanut ja syke näkyi! Siirryn nyt ainakin tämän kaksplussan osalta tuonne joulukuisiin, sillä jostain kumman syystä tuntuu kurjalle lukea teidän jo pidemmällä olevien kuulumisia ja ehkä...
  16. Truuly

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Hei ja saako vielä ängätä joukkoon tonttuiseen?? Olin tuolla marraskuun odottajien puolella ensin, mutta pikkanen osottautuikin vähän hitaammaksi tarttujaksi ja tänään toisessa varhaisultrassa LA siirtyi 1.12. Itse pelkäsin jo kaikkea mahdollista kun aika tarkkaan tiedän päivät milloin vauvaa...
  17. Truuly

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Oma napainen nillitys päivitys: Edelleen vaan päässä pyörii "tuomio" että pikkunen on viikkoa pienempi... Kun kokoajan takaraivossa hakkaa edelleen se ajatus ettei kaikki ole ok... Koeta tässä sitten rauhoittua.. Ei onnistu ei.. :( Jotenkin elänyt kuluneen viikon siitä ultrasta ihan sumussa, ei...
  18. Truuly

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Kirjottelen nyt kuulumiset tännekin, faceen jo avauduinkin.. Eli tänään kävin ultrassa niiden kipujen takia. No, näkyihän siellä pikkupapu ja sykekin jo erottui, mutta koko vastasikin vasta viikkoja 6+ vaikka pitäisi olla jo 7+.. o_O Itsehän tietysti huolestuin ja kovasti. Neuvolantäti sanoi...
  19. Truuly

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Voi teitä onnellisia ultrassa käyneitä!! :love: Rutisen nyt tännekin vaikka rutisin jo fb-ryhmäänkin. Tuosta :poop:-kasasta mitä mieheks kutsutaan. Koetin houkutella että käytäis mekin varhaisultrassa. Kun viimein sain vakuuteltua että on tarpeellinen ja hyödyllinen ja kysyin että mihinkä aikaa...
  20. Truuly

    Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

    Luin kyllä kaikki uudet viestit ja ajatuksen tasolla jokainen sai "vastauksen", mutta nyt kun olen kirjottamassa asti on taas ajatukset PUFF tiessään. Eli omanapaisesti mennään kuulumisilla. Hajamielisyys ja "ulalla olo" on jokapäiväistä ja jatkuvaa. Ja kaaaameee väsy... :sleep: Aamulla ihmeen...

Yhteistyössä