Hakutulokset

  1. O

    Painoindeksipino ja oletko tyytyväinen

    Wau! Olet tehnyt kyllä ison työn! Hienoa!
  2. O

    Miksi tummaa makaronia?

    Sama täällä
  3. O

    Pieksin 7-vuotiaani

    Missä ap on kirjoittanut, että sanoi lapselle, että sanoin noin koska olet tuollainen?
  4. O

    Voiko nakit keittää vedessä

    Lähinnä meinasin tota höyryttämisen ja hauduttamisen sekoittamista, että synnytyksen jälkeiset höyryt vain sekoittaa pään :kieh:
  5. O

    Voiko nakit keittää vedessä

    Täytyy omaksi puolustukseksi sanoa, että synnytyksestä "vain" 5 kuukautta. :saint:
  6. O

    Voiko nakit keittää vedessä

    No niin tulihan siihenkin selvyys B)
  7. O

    Voiko nakit keittää vedessä

    Mä oon ennen aina laittanut ritilän. Sillain mä yleensä perunatkin keitän tai siis onko se sitten hauduttamista, mutta kuitenkin...
  8. O

    Voiko nakit keittää vedessä

    :p Onko se sitten hauduttamista, jos on se ritilä? T: Leipuri, ei kokki :ashamed:
  9. O

    Voiko nakit keittää vedessä

    Ok. Kiits.
  10. O

    Voiko nakit keittää vedessä

    vai pitäisikö olla sellanen ritilä? Meneekö ne siis vedessä jotenkin löllöksi?
  11. O

    Imetyksestä! Ja neuvot hakusessa :)

    http://www.weleda.fi/tuotteet/raskaus-ja-imetysaika/imetysaika/broestolja-rintaoeljy Rintaöljy Itse en ole kokeillut, mutta olen kuullut, että raskausaikana käytettynä jo heruttaa maitoa ja siis jatketaan käyttöä synnytyksenkin jälkeen. Mulla on myös ongelmia maidon riittävyyden kanssa ja...
  12. O

    viime joulun linkkiä haen

    http://www.jouluradio.fi/
  13. O

    Mitä täytettä joulutonttuihin?Luumuhillo kyllästyttää!

    Omppumarmeladia. Ja vaniljakreemi kestää kyllä paiston. Ainakin sellanen valmiista jauheesta tehty.
  14. O

    Onko paljon jos oktalon sähkölasku 85e kk?

    Sama täällä, juuri kauhistelin elokuun laskua, kun oli 200 euroa ja ei ole edes lämmitys päällä. Meillä on pellettipoltin, mutta se on ollut pitkään epäkunnossa ja kesäkuukausiltakin tuli 200 euron sähkölaskuja. Talvella siis vielä paljon enemmän. Neliöitä 140, alakerta erittäin huonosti...
  15. O

    Pojalla pää turvoksissa.

    En tiedä onko lainkaan sama asia, mutta meidän 3v. pojalla oli muutama viikko sitten aamulla herätessä silmän alapuolelta huuleen asti toinen puoli naamasta turvoksissa. Sillä oli myös lämpöä ja vein sen illalla lääkäriin, niin sillä oli bakteerin aiheuttama tulehdus ja sille annettiin suoraan...
  16. O

    GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

    Tineke ja Ginstia, aivan ihania tyttöjen nimiä =)
  17. O

    oletteko huomannu

    #&%?$!* #&%?$!*
  18. O

    Salarakas!!

    \ saman olen minä kokenut, mutta ei ollu munaa edes jatkaa sitä salarakas juttuu!nyt harmittaa sillä mun sydän kuuluu kyllä sille salarakkaalle!
  19. O

    Kakkukuvapinotus, se odotuksenmukainen ;)

    Merkkaanpa minäkin. On sen verran hienoja tekeleitä! Jos sitä joskus itsekin jaksaisi yrittää väsätä =)
  20. O

    Minkä kokoinen jalka 2-vuotiaalla?

    eipä tuota voi etukäteen tietää...kaverin pojalla 2v on nyt 25 kengät ja meidän tytöllä 22 ja on 2v.

Yhteistyössä