Hakutulokset

  1. H

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Onkohan täällä kaikilla muilla tarkat kellonajat ja rutiinit... meillä vissiin eletään niinku pellossa :oops::ROFLMAO: Syödään sillon ku on nälkä ja nukutaan sillon ku nukuttaa :) täällä menee vaihtelevasti 4-5 ateriaa päivässä, riippuu vähän mutta kellonajat heittää kyl välillä kovastikin kun...
  2. H

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Meillä alkoi kiinteiden syönti osittain senkin takia, jotta pulauttelu loppuisi tai ainakin vähenisi, ehkä se on vähenemään päin (y) Täällä on kyllä soseita menny samantien purkillinen.. Mitkään lusikalliset ei riitä ja samoin puurot, kunnon annokset samantien ku pukkuisäntä niin vaatii...
  3. H

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Moikka!! :D Mää oon ollu vissiin niin kesälomalla etten oo täälläkää muistanu käyä kun ei oo tullu tietokoneella oltua ja puhelimella ei jaksa selata näitä.. eli saatan olla vähän pihalla, pitänee lukea noita aiempia sivuja kun aikaa on. Meillä hyvin menny kesä ja on kyllä oltu rannalla, ite...
  4. H

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Hellou! Tsemppiä teille kaikille, kyllä kai vauvojen kanssa aina on jotain mietittävää ja pähkäiltävää mitä ja miten milloinkin ja missäkin tilanteessa tekis.. Just eilen illalla miehen kanssa mietittiin että miksi vauvoilla pitää olla kaiken maailman vatsan väänteitä ja ongelmia, eikö ne voisi...
  5. H

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Täälläkin välillä unohtuu tämä ketju moneksi päivää arjen tohinassa :D Meillä poika oli pari viikkoa vähän itkusempi rota rokotteen jälkeen mutta nyt ollut taas useamman päivän oma itsensä, välillä vain nukkuu ja syö :love: syötön jälkeen monesti vähän ährää että saa röyhtäistyä ja syötyä taas...
  6. H

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Helou! :) Eipä tänne meinaa keretä samalla lailla ku raskausaikana :D On niin paljon tohinaa ja kevät/kesähommaa ja ulkona olemista :love: Meillä oli eilen 2kk:n nla ja paino 5180g ja pituus tais olla päälle 59cm, painoa kuulemma sais tulla enemmänkin mutta pituutta tullut hyvin niin en oo...
  7. H

    Huhtikuun hurmurit 2016

    Pitkästä aikaa kerkiän kirjoittamaan ja koneelle ku puhelimella en edes löytänyt uutta ketjua :) Meillä mukavaa arkea vietellään ja poju kasvaa, perustyytyväinen edelleen mistä olen ollut niin ihmeissään ku muut aina huutanee.. Kyllä pieniä kitinöitä ja vatsan väänteitä välillä on mutta...
  8. H

    Huhtikuun hurmurit 2016 *huhtikuussa* MEIDÄN KUUKAUSI!

    Täällä poitsu nukkuu ehkä eniten omassa kehdossaan, mutta välillä myös sitterissä ottaa unia päivisin kuten nyt nukkunut jo pari tuntia siinä. Myös autossa ja vaunuissa nukkuu todella hyvin kun ollaan liikekannalla :) Mutta toisin kuin kaikkien muiden kohdalla, nousen yölläkin pääsääntöisesti...
  9. H

    Huhtikuun hurmurit 2016 *huhtikuussa* MEIDÄN KUUKAUSI!

    Mää laitoin alussa kelloa soimaan kun vauvalla oli niin paljon paino laskussa ja oli se sinivalohoito menossa ja bilit korkealla, mutta eipä se koskaan kerennyt soida kun vauva heräs jo itse syömään :D Sen jälkeen se on nukkunut parina yönä 5-6h pätkän ja en todellakaan enää laittaisi kelloa...
  10. H

    Huhtikuun hurmurit 2016 *huhtikuussa* MEIDÄN KUUKAUSI!

    Helou ja onnea taas uusille vauvautuneille! :love: Täällä vauva-arki sujuu mukavasti, vauva aika lailla perustyytyväinen, välillä pieniä mahan väänteitä mutta syli auttaa eikä tartte kantaa eikä huuda kurkku suorana (y) näyttää että joka toinen päivä on nukkupäivä ja joka toinen on ähinäpäivä...
  11. H

    Huhtikuun hurmurit 2016 *huhtikuussa* MEIDÄN KUUKAUSI!

    Onpa tullut taas tekstiä ja vauvoja paljon, onnea kaikille! :LOL::love: Onpa osalla pienipäisiä vauvoja.. Teenköhän ennätyksen siinäkin :unsure: meijän pojalla päänympärys oli 38cm, isoin meijän lapsista... Ja ponnistus mulla kesti 11min mutta oli kyllä niin työn ja tuskan takana...
  12. H

    Huhtikuun hurmurit 2016 *huhtikuussa* MEIDÄN KUUKAUSI!

    Onnea teille vauvautuneille, ihanaa kun paljon vauvoja ja mukava lukea synnytyskertomuksia :):love: Mulla mies lähti tänään viettämään varpajaisia, joko muiden miehet on pitänee? :D Siis mun mies pitää nyt ensimmäisiä sellaisia, menivät sen kaverin luo kun hän yksin kotona ja sieltä löytyy...
  13. H

    Huhtikuun hurmurit 2016 *huhtikuussa* MEIDÄN KUUKAUSI!

    Onnea Sanii!! :love: Pähkinäpuu: Mulla ainakin kolmessa ekassa synnytyksessä epiduraali auttanut hyvin ja loppuun asti, ponnistaessa tuntunut supistukset vain paineen tunteena ja epi on menny pumpulla jatkuvana infuusiona :) Tässä synnytykessä ei sit auttanu mikään.. liekkö käynnistyksen syytä...
  14. H

    Huhtikuun hurmurit 2016 *huhtikuussa* MEIDÄN KUUKAUSI!

    Helou :) Onnea vauvan saaneille, meitä on jo paljon :D ja tsemppiä loppumetreillä olijoille, niin tutuilta kuulostaa nuo teidän vaivat ja jomotukset Täällä odotellaan neuvolan tätiä, tulee ottaa painokontrollin pojasta ku perjantain paino ei ollu maanantain painosta noussu :D en oo kyllä...
  15. H

    Huhtikuun hurmurit 2016 *huhtikuussa* MEIDÄN KUUKAUSI!

    Täällä myös pieniä vatsanväänteitä välillä (oletettavasti) ja vauva puklailee tosi paljo.. Liekkö syynä kun mulla niin paljon maitoa vai onko läppä vielä nii löysä että päästää maidot ylöspäin vauvelilla, välillä rääkäisee oikee kipeän kuuloisesti raukka :unsure: Mutta jospa tämä menis ohi...
  16. H

    Huhtikuun hurmurit 2016 *maaliskuussa*

    Onnittelut Pähkinäpuu!! :love: Anscu, tsemppiä ja jaksuja hulluna!! :love: En voi edes kuvitella miltä tuntuu kun itsellä ei ole koskaan edes laskettuun aikaan menny ja silti ollut loppumetreillä jo aivan hermoraunio.. toivotaan että se lähtö tulis aivan yhtäkkiä ja synnytys menis sutjakasti ku...
  17. H

    Huhtikuun hurmurit 2016 *maaliskuussa*

    Mää opetan pullolle siks että voi jättää vauvan huoletta isällekin hoidettavaksi ja käydä itse jossakin :) Mutta mulla se tilanne että maito noussu tosi hyvin ja liiaksikin, vauva imenyt salista asti hyvin rintaa ja mieluummin se on tissillä ku pullolla ihan selvästi :LOL: ja en oo antanu ku...
  18. H

    Huhtikuun hurmurit 2016 *maaliskuussa*

    Täällä vauvalla noussu paino vuorokaudessa melkein 100g eli hyvästi ainaki maitoa saa, ja on pelkällä rintamaidolla koko ajan, mulla nousi jo toisena päivänä synnytyksestä reilusti maitoa että pakasteessakin jo monta satsia, oon antanu pullostaki vähän ihan sen takia että oppii pullollekin (y)...
  19. H

    Huhtikuun hurmurit 2016 *maaliskuussa*

    Kuulostaa tutuilta nuo teidän vaivat :rolleyes: mullakin oli loppuajasta painetta tuolla peräsuolen paikkeilla jossai, lienekkö sitä että vauva yritti alaspäin vaiko pukamajuttuja vai mitä liene mutta pukamat sain kyllä ainaki synnytyksen jälkeen..:mad: olihan tuskaiset eka päivät niiden kans...
  20. H

    Huhtikuun hurmurit 2016 *maaliskuussa*

    Tuolla puhui joku käynnistämisestä.. Toivokaa että lähtisi itsestään käyntiin mieluummin synnytys, on se vaan rankempaa ja supistukset kovempia kun käynnistetään.. Ainaki minä koin niin :X3: kai se vaikuttaa ku aletaan väkisten niin sanotusti hiillostaa vauvaa ulos... Kapusha: määki kauhulla...

Yhteistyössä