Hakutulokset

  1. muppe-78

    G. Mikä sa sinut näkemään punaista, miehessäsi?

    Mulla kans, että lupaa tehdä jonkun asian "huomenna" ja siihen huomiseen menee kaksi viikkoa, homman kesto noin vartin. Tai sit voi kestää vuosikin tai enemmän kuin tekee, liittyen talon huolto ym. juttuihin. Alkkari ja sukkalaatikoiden sekaisuus, miksei voi ottaa päällimmäisiä vaan pitää...
  2. muppe-78

    onko kukaan käynyt

    Visbyssä perheen kanssa risteilyllä niin jotta se on päivän perillä niinkuin Tukholmaan suuntautuvat reissutkin on? Mä oon 15 v käyny kaverin perheen mukana tälläisellä reissulla. Nyt en löydä netistä ainakaan matkatoimistojen tai laivayhtiöiden sivuilta tälläisiä matkoja kesäksi, joten jos joku...
  3. muppe-78

    Multa palaa käämit! Puhelin soi kokoajan! argh!

    Talleta se numero ja kytke niin että ne puhelut ei hälytä ollenkaan.
  4. muppe-78

    Saako Prinsessapäiväpeittokangasta mistään?

    kangastukku.comissa ainakin on tikattua Prinsessat päiväpeittokangasta, hyvää on ollu kun oon ostanu joskus.
  5. muppe-78

    onko kelan sivuilla jo uuden äitiyspakkauksen kuvat?

    vai onko ne vielä viime vuoden kuvia?
  6. muppe-78

    RuokaG

    jauhelihakeittoa
  7. muppe-78

    Kehtaanko ees kysyä..jauhelihan keittäminen?

    Vauvalle soseita tehdessä oon keittäny ja soseuttanu mut en kastikkeeseen laittas suoraan.
  8. muppe-78

    Kehtaanko ees kysyä..jauhelihan keittäminen?

    En mäkään kyl raakaa jauhelihaa laittas suoraan kastikkeeksi tarkoitettuun ruokaan vaan paistasin sen eka, tirisee ylimääräset rasvatkin siinä samalla pois.
  9. muppe-78

    Te jotka käytätte säännöllisesti gefilus-tuotteita, millaisena olette sairastaneet tämän kevään vatsataudin vai

    Ei käytetä mitään terveystuotteita ja ei ole mitkään taudit iskeneet. Koko ajan jossain puhutaan et nyt on sitä ja sitä liikkeellä, neuvolassakin joka kerta jaksavat sanoa. Syödään terveellisesti vaan perusruokaa ;)
  10. muppe-78

    OLIPA se tälli :o rv 38+3

    Mulla meni lähes vuorokausi kaatumisesta vedet kun ekaa ootin 32 viikolla ja muutama päivä sen jälkeen syntyi.
  11. muppe-78

    Liikkuuko nykyään vielä märkärupea lapsissa?

    Lasten koulussa oli viime talvena, mut ei onnex levinny kuin muutamalle samassa luokassa olevalle.
  12. muppe-78

    Amwayn matto- ja verhoilushampoo..KÄYTTÖOHJE KIITOS!

    On oikeesti tehokasta. Kannattaa pikkuisen hieroa levityslaitteella/sienellä samalla kun levittää ainetta. Meillä lähti vanhat hillot, mustekynä ym. tahrat keittiön pehmustetuista tuolinpäällisistä.
  13. muppe-78

    Kamalin kipu!

    Eka pari kolme viikkoa sattuu kyllä mut sitten siihen tottuu niin se ei enää satu. Monet tutut on sanoneet samaa et sattuu ja siksi vaan lopettaneet heti alkuunsa imetyksen.
  14. muppe-78

    Miks uiminen on nykyään niin kallista? :(

    Oon miettiny ihan samaa, meillä halvin on 8 ? aikuiselta ja 4 ? lapselta muistaakseni.
  15. muppe-78

    Miten teillä hoituu koiran lenkkeilyttäminen?

    Jompi kumpi ennen töihin lähtöä ja vaunulenkille töiden jälkeen tai alkuillasta sitten.
  16. muppe-78

    Onks teidän koululaisilla kurahaalarit omalla pihalla?

    Oli vielä viime talvena kun poika oli kolmannella niin itse halusi kurahousut ettei heti kastu lumilinnaa tehdessä.
  17. muppe-78

    Raskausviikko pinoa ja vointeja...

    16+1, väsyttää aina vaan, flunssa alkoi, paha olo edelleen iltasin ja hampaita pestessä joutuu yökkäämään aina :/
  18. muppe-78

    Fleece kuivaliinana

    käykö polar-fleece vai onko se liian paksua?
  19. muppe-78

    Arvostele mun kyökki!!!

    on

Yhteistyössä