Hakutulokset

  1. M

    Olen vartoojan kanssa eri mieltä.

    Silmäkipu.. Juhannuksena kun laskeuduimme lentokentälle, alkoi silmäni vuotamaan vettä ihan järkyttävästi ja siihen sattui kamalasti. Tuntui siltä kuin silmä olisi minä hetkenä hyvänsä poksahtanut pihalle.. Sanoin siinä tilanteessa miehelleni, että ei se synnytyskään sattunut näin paljon vaikka...
  2. M

    kuvitteellinen tilanne

    Olen jäänyt useasti pois. Myös minulle on annettu pari kertaa paikka näin!
  3. M

    G: Mikä on mielestäsi ihanteellinen ikä muuttaa pois kotoa?

    Itse olen muttanut 15-vuotiaana pois kotoa lukioon menon vuoksi. Asuin ensimmäisen vuoden mummuni kanssa ja toisen vuoden kimppakämpässä lapsuuden ystäväni kanssa ja sitten kolmantena vuonna muutin yksin asumaan. Eli täytin sinä vuonna 18, kun muutin ensimmäiseen omaan asuntooni. Toisena vuonna...
  4. M

    Kuravaatteet vai tec-haalari?

    Ainakin meidän Reimatecit ovat myös hengittävät. Eikös näin kaikissa näissä tec haalareissa..
  5. M

    missä sun raskausarvet on?

    Yhden lapsen syntymästä napalävistyksen kohdalla. Poistin korun kun raskaus varmistui eli joskus viikolla 6. Niin ja tisseihin tuli murrosiässä.
  6. M

    Kuravaatteet vai tec-haalari?

    Perhepäivähoitaja sanoi, että se on minun oma asiani.. Leikkipaikassa ei ole kuralätäkköjä ja hän sanoi, että kaatosateella ei pihalle mennä.
  7. M

    Kuravaatteet vai tec-haalari?

    Moi! Kyselisin sellaista, että mitä teidän lapsilla on sadepäivänä päällä? Tyttö 1v 3kk menossa nyt perhepäivähoitajalle, ja mietin että tarviiko minun hommata kuravaatteet vielä Reimatec haalareiden lisäksi. Onko kokemuksia tai mielipiteitä?
  8. M

    G: Millä viikolla 'joutunut' poistamaan napakorun?

    Taisin poistaa napakorun viikolla kahdeksan.. Aattelin, että napa ehtii rauhassa parantua ennen kuin maha kasvaa :)
  9. M

    kestovaipoista kysymys??

    Itse käytän lisäimuna vanhoista pyyhkeistä tehtyjä frotee imuja.. On minulla myös esim. ekosetin valmiita T-imuja. Mee kestovaippainfon sivuille. Sieltä löytyy asiaa osaavilta ihmisiltä :)
  10. M

    E:llä alkavia tytön nimiä

    Ellen, Ella, Elina..
  11. M

    kestovaipoista kysymys??

    Lisäimua kannattaa laittaa, jos tulee läpi. Onko kuoret muovia? Niistä on saattanut mennä pissa pitokyky pois.. Esim. jos ne on pessyt väärin tms. Itse käytän neidillä villahousuja sillä ne hengittävät hyvin, eikä pissa ole vielä koskaan tullut lävitse :)
  12. M

    Käytiin aamulla 1v neuvolassa. :)

    78cm ja 10,7 kg
  13. M

    mikä synnytyksessä on ärsyttävintä?

    Kamalinta oli hoitovirhe joka sattui minun tapauksessani.. Kun puuduttivat varmuuden vuoksi välilihan, niin hoitaja ei muistanut aspiroida joten laittoi puudutteen verisuonistoon! Siitä sitten toinen häpyhuuleni turposi ja muuttui kivikovaksi ja mustaksi.. Tämän takia en pystynyt edes...
  14. M

    Polttarit, kätevä emäntä -testi, miehiin liittyviä kysymyksiä

    Eikös valkosipuleita laiteta korviin jos on flunssa..
  15. M

    ristiäiset ja häät

    Tarvii tehdä isyydentunnustus jos haluat lapselle isän sukunimen

Yhteistyössä