Hakutulokset

  1. R

    APUA KISSANOMISTAJILTA, PLEASE..

    Kloriittiä en käytä, tosin kissaneidin päätä hieroin omaan pissaansa... sitruunaakin on kokeiltu ja kerran käytin aiemmin lääkärillä, mutta ei vikaa löydetty vanhemmasta... Pitää varmaan yrittää sinne lekurille saada tuo neiti ja veljensä myös..on vaan paljon kalliimpaa neidin leikkuu kuin...
  2. R

    APUA KISSANOMISTAJILTA, PLEASE..

    Isompi neiti kohta 4v ja leikattu ja tämä nuorempi vauveli viitisen kk vanha. Tässä just yritin soitella Eläinklinikalle, että milloinkas sitä vois tuon nuoremman leikata ja samalla ukin kollikissan, kun ovat samasta pentueesta! Kissanhiekkoja on vaihdettu aivan alvariinsa ja eivät joka päivä...
  3. R

    APUA KISSANOMISTAJILTA, PLEASE..

    Tai kohta on tämä huusholli kahta kissaa köyhempi.. Kumpikin alkanut kuseskella samoihin paikkoihin..ilmeisesti merkkailevat. Ihmettelen, että miksi myös tämä vanha, tavoille oppinut kissaneiti merkkailee myös..just käytin suihkussa temppunsa jälkeen.. Rukkas uhka leijuu kohta meidän...
  4. R

    mistä me löydettäis kerrossänky?

    Muistahan tarkistaa kunto, sillä halvin ei ole aina se kestävin... Unipuutakin-sitä kotimaista-löytyypi monesti käytettynä...on tosi hyvä ja monipuolinen erikseenkin...
  5. R

    Euroviisukarsinnat.

    Ei TODELLAKAAN vielä yhtään mukaan tarttuvaa kipaletta...kaikkee ne päästääkin tuonne laulelemaan... :/
  6. R

    Oivi, missä olet?

    :D :D
  7. R

    miten teidän suhteet on alkanut?

    Oottepa olleet siveellisiä seurusteluissanne... Veljensä kihlajaisjuhlissa tavattiin Juhannuksena vuonna....nakki ja kumppanit...ja tulipa testattua mies kaikkine höysteineen....kuka sitä nyt sikaa säkissä ostais!! Olin vielä exän kanssa ja viikon päästä siitä kävin laittamassa eropaperit...
  8. R

    Kokemuksia hormonikierukasta!

    Just vaihdatin uuden, kun entinen Mirena oli jo 5v vanha. Otin varulta kunnon etukäteisrohdot, kun arvelin poiston ja laiton ehkä tällä kertaa kirpaisevan edelliseen verrattuna, koska eukko on ollut kuivilla jo 3v! Well, laittajana oli loistavan hyvä naislääkäri ( yksityisellä käväsin), joka...
  9. R

    G: Kenen palstalaisen parisuhde vaikuttaa mielestäsi palstajuttujen perusteella hyvältä ja onnelliselta?

    Minun tietysti! Omaansa kun kehuu, niin ei haise kuin omaan nokkaan... :D ;) ;)
  10. R

    On sitten 8 päivää armonaikaa...

    ..olla 3-kymppinen....jotain ikäkriisiä kait pitäis kehitellä, ukkoa vaihtoon tai kuntoilukärpäsen puremaa hoidella, mutta eipä vaan ole vielä kolahdellut.. Keski-iän kriisiä odotellessa.... :D :D ;)
  11. R

    KUINKA MONI ON PAKASTANUT JOGURTTIA JA MITEN KÄVI SULATUKSEN JÄLKEEN?

    Jos sattuu jotain evästä, joka on sikakallista saamaan alennuksella ja se tuote kestää pakastimen, niin sinneppä kylmään joutaa useampikin purkki tai rasia! Esim.laktoositon jogurtti on aivan sairaankallista ja joskus olen ostanut kerralla 10 purkkia, kun halvalla lähti ja pakkaseen...
  12. R

    KUINKA MONI ON PAKASTANUT JOGURTTIA JA MITEN KÄVI SULATUKSEN JÄLKEEN?

    Itse olen jo tovin pakastanut niin tavan jogurttteja kuin maidottomia ja ihan syötäviä ovat olleet sulamisen jälkeenkin. Nyt sitten kokeilin Hyla-jogurttia Valiolta ja hupsista vaan-tuli sikalirua sulamisen jälkeen eikä sekoittamallakaan tullut vahvempaa niin kuin tavan jogurtteilla on...
  13. R

    Pitäiskö mun nyt kauheasti hävetä miehen ammattia??? *turhis*

    panniikki tulisi, ellei roskakuskia alkais ilmestyä tietyn välein :o :D kaikki kunnia raskaan työn tekijälle..... Nimimerkki:" eräs raskaantyön raataja mopin varresta"
  14. R

    EHTIIKÖHÄN MUN KUVALLISET ISÄNPÄIVÄMUKIT POSTIN KAUTTA TULEMAAN?

    Tilasin kolmelle iskälle mukit kerralla eli ukille ja kummankin parin iskälle, mutta vähän hermostuttaa, että viime tinkaankohan män..? kellään kokemusta näistä nettitilauksista ja kuvatarpeista?
  15. R

    Shoppailin tänään ... pakko hehkuttaa täälläkin!

    Ne on kateellisa...aivan vihreenä....varmaan yhtä vihreenä kuin meikäkin... Well, ois ihana joku pikku mökin rääpiskö jonniinlaisen rapakon vieressä, mutta on sen verran alullaan meidänkin talon maksaminen ettei kantsi ees haaveilla ellei lottovoitto iske...mitä epätodennäköinen haave...
  16. R

    Romanttisin tapaus elämässänne

    Isäntä laittoi päälle kuukausi sitten kukkia töihin hääpäivänä...ei oon monesti laiteltu tai ees muisteltu hääpäivää, kun ei oikein ehditä tämän tohinan keskellä...
  17. R

    ON SE HYVÄ, ETTÄ AINAKIN NÄLKÄ AJAA POIJJAN KOTIO AIEMMIN-SIIS TEINIVERSION...

    Niimpä..joskus tuntuu etten tajua, miten paljon nuo muksut voi syödä ja kuinka usein! Meilläkin on 4, joista pari teiniä. Neitiä pitää välillä ihan patistaa syömään ja pienempää poikaa, mutta nämä nuorin ja vanhin kyllä pitää huolen etteivät jääkaapin saranat pääse ruostumaan käytön...
  18. R

    Ketkä rempannut itse taloansa?

    Meillä 60-luvulla tehty rintamamiestalo, joka peruskorjattu -97. Remppaa tehty: -Maalattu ulkoseinät ja irtoterassi seinän viereen aitoineen -Tuulikaappiin laitettu uudet lämpöeristeet ja vaihdettu paneelit sekä uusittu lattia+patteri -Ullakolle pätkäistiin teineille omat huoneet ja...
  19. R

    Paljonko se hormonikierukka oikein maksaa?

    Joku kyseli aiemmin ja jo kirjoittelin pitkän pätkän hormoonikierukasta, mutta hyvä peli kelle käy ja suosittelen-asennus ehdottomasti ammattilaisen käsiin!
  20. R

    Minen ymmärrä uusioperheitä, anteeksi

    Ihan pakko tiedustella, että ikää ap:lla on...?????? :D "Se ilmeisesti keski-ikää lähestyvä käntty..."

Yhteistyössä