Hakutulokset

  1. V

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    Onpas täällä paljon ihania uutisia, onnea kaikille! Täällä meinaa käydä wanhuksen voimille, kun vauva syö niin tiiviisti, mutta aikansa kutakin. Saan nukuttua 30-90 minsaa kerrallaan. Silti ei saa tarpeeksi kerralla syötyä joten lisämaidolla mennään. Sama vaikka kulkis ryntäät paljaana, kun...
  2. V

    Toukotenavat 2017 MEIDÄN KUU <3

    Sulkava onnea! Täällä on pikkuhiljaa toivuttu synnytyksestä. Synnytys oli normaali mutta mulle kivulias. Nyt mennään toista päivää ilman särkylääkettä. Kohtutulehdus tuli ja välilihan leikkaushaava tulehtui, mutta antibiootti auttoi. Viikko oltiin sairaalassa vauvan kunnon vuoksi ja nyt ollaan...
  3. V

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Kiitos kaikille. Tiedettiin sukupuoli etukäteen ja piti paikkansa. Julkiseen jakoon en tietoa kuitenkaan halua antaa, sama on mittojen kanssa. Keskikäyrän lapsukainen tuli. Kipua onneksi lääkitään hyvin edelleen ja hyvää hoitoa oon saanut. Mutta kyllä tämä on meidän ensimmäinen ja viimeinen, ei...
  4. V

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Pieni tulla tupsahti maailmaan. Synnytys oli kauhea, ei siitä sen enempää. Tsemppiä tulevaan koitokseen kaikille.
  5. V

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    T Tsemppiä! Ihanaa kun kestät noin! Mää kävin myös käyrillä mut supistukset väheni ja tulin kotiin ja sitten taas alkoi. Ihan *kaikkirumatkirosanat* tää koko touhu on.
  6. V

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Huhhei, käyrillä käyty, kun yöllä niin supisteli ja verta tuli lisää. Supistukset kuitenkin lakkasi ja lähdin kotiin. Sitten niitä on taas tullut. On kyllä kauheeta puuhaa, ei enää koskaan.
  7. V

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Kasassa vielä ollaan. Vuorokauden verran on tullut verenlimaista vuotoa, välillä enemmän välillä vähemmän. Vauva liikkuu hyvin joten en ole ollut synnäriin yhteydessä. Painaa kyllä mahdottomasti perä- ja alapäähän. Päätä särkee jne. kaikkea mitä tässä vaiheessa voikin olla, mutta jospa kohta...
  8. V

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Tämä päivä on ollut niin rauhallinen, että ei tässä vielä lähtöä tule. Mulla on viimeksi kurkattu alakertaan parisen kuukautta sitten joten ei ole hajuakaan, mikä siellä on tilanne. Mutta kyllä sen kuulemma sitten tietää, kun synnytys on lähtenyt käyntiin. Mää ehdin varmaan käymään kerran jos...
  9. V

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Onpas tämä loppuraskaus aikamoista aikaa. Hyvin oon selvinnyt tähän asti ja oon siitä kiitollinen, mutta eilinen päivä oli jostain manalasta. Mää en edelleenkään taida tietää mikä on supistus, mutta neuvolassa tuli niin kova kipu (joka kuulemma oli supistus ja sellaisia mulla on kai sitten...
  10. V

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Pupumama isot onnittelut prinsessan johdosta! Niin ne vaan tulee sitten kun on tullakseen. Meidän jättiläinen on uusimman kokoarvion mukaan tällä hetkellä n. 3100 g eli normaalin kokoista ootellaan. Jospa se ultra laittais täälläkin rattaat pyörimään, huomenna 37+0, saisi jo tulla!
  11. V

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Onnea kaikille lisääntyneille! On varmasti ihanaa saada pienokainen syliin kaikkien vastoinkäymisten jälkeen... ymmärtääköhän sitä edes tapahtunutta, kun on niin kuplassa. Mun vuoro voisi olla tällä viikolla kun tulee 37 viikkoa täyteen. Iso kaveri on tulossa, tällä viikolla vielä varmistellaan...
  12. V

    Toukotenavat 2017 <3 Huhtikuu

    Täällä olo on ihan liian mainio. Kauheasti ei viitsi hehkuttaa, kun monilla näemmä alkaa olla jo remppaa, mutta ihan kuin olisi joku alkuraskaus menossa, ei tunnu juuri missään. Tietty kaikkea pientä kolotusta on ja fyysinen toimintakyky on laskenut, mutta odotin jotain paljon pahempaa tässä...
  13. V

    Toukotenavat 2017 <3 Maaliskuu

    Toi huolestuminen on ihan ymmärrettävää. Mulla on ollut pari kertaa nyt isommilla viikoilla tilanne, että vauva ei ole kunnolla liikkunut. Toisella kertaa en saanut liikelaskennassa liikkeitä ja olin jo poliin yhteydessä, mutta onneksi pienokainen alkoi liikkua. En ensin löytänyt sykkeitäkään...
  14. V

    Toukotenavat 2017 <3 Maaliskuu

    Kiva kun jaksatte kirjoittaa kuulumisia. Täällä on noin pari viikkoa levätty, oon siis jo mammalomalla sairausloman kautta. Olo on mainio: Ei isompia kolotuksia, ei ressiä. Vihlontoja tulee alapäähän ja paikat puutuu yöllä, sormissa ei ole puristusvoimaa. Vaikka en edelleenkään osaa nukkua kuin...
  15. V

    Toukotenavat 2017 <3 Maaliskuu

    Mikayla paljon onnea pienokaisesta! Tule kertomaan lisää kun jaksat ja ehdit. Onko joku tietoinen, miten Lidlin Toujours-vaippojen koot menevät ja mikä on ko. pakettien hinta ja paljonko paketissa on vaippoja? Me aiotaan siis kestoilla mutta hommataan varmuuden vuoksi alkuun kertiksiä jokunen...
  16. V

    Toukotenavat 2017 <3 Maaliskuu

    Miten muut ovat ajatelleet vieraiden suhteen, kun vauva on syntynyt? Itse olen ajatellut, että vieraat saavat tulla, kun oma vointi sallii. Menee siinä sitten viikko tai kuukausi. Pystyn kyllä sanomaan sukulaisille ja muille, että nyt ei ole vierailun aika ja aion pysyä tiukkana. Laitokselle ei...
  17. V

    Toukotenavat 2017 <3 Maaliskuu

    Voi olla että litkun takia on korkeemmat. Mut hyvä että kaikki on kunnossa!
  18. V

    Toukotenavat 2017 <3 Maaliskuu

    Mullekin on sanottu että 7,8 on raja-arvo tunti syömisen jälkeen. Mut jotain vaihtelua oli itse sokerirasitustestien arvoissa kuin sitten radin arvoissa. Ainakin paasto-arvon suhteen on näin.
  19. V

    Toukotenavat 2017 <3 Maaliskuu

    Hyvä että kaikki oli hyvin! Toi paniikki on hirveä. Mulla veti jalat ihan veteläksi, kun en löytänyt kotona sykettä jokunen päivä sitten ja liikkeitäkään en ollut tuntenut kunnolla pariin päivään. Itku pääsi ja mieskin totesi, että eihän näin voi taas käydä. Mutta loppu hyvin kaikki hyvin. Ja...
  20. V

    Toukotenavat 2017 <3 Maaliskuu

    Vinkkaatko että ollaan jo ehtoon puolella näihin hommiin? :ROFLMAO: Mää yritän opetella kuuntelemaan itseäni. Aika homma kun on melkein 20 vuotta painanut töitä. Mää en koe oloani kauheen raihnaseks mutta työ on mitä on... Pitää katsoa. Kauheet omantunnon tuskat kyllä tulee kun ei ole töissä...

Yhteistyössä