Hakutulokset

  1. A

    Helmikuun hippuset 2018

    @papupata12 onnea :love:
  2. A

    Helmikuun hippuset 2018

    Onnea kaikille vauvan saanneille ja kiitos onnitteluista :love: @marsali :cry: niin tuli itku, kun luin tuon tekstin sektiopäivästä :cry: oon ihan sanaton:( @papupata12 vieläkö yhdessä koossa?:ninja: Täällä neiti tänään kaksi viikkoa vanha :love: niin ihana tuhisija ja rauhallinen kuin...
  3. A

    Helmikuun hippuset 2018

    @marsali kovasti voimia teidän suruun :( minä myös kuuntelen mielelläni jos haluat asiasta puhua <3 oliko hautajaisissa vain lähimmät ihmiset?:( Toivottavasti pian selviää mikä pienellä oli, niin voisi osaksi helpottaa suurta surua :unsure: koeta jaksaa <3 @papupata12 mieluummin hätyyttää...
  4. A

    Helmikuun hippuset 2018

    Ja sitten kun ruikutin vain omaa oloani, niin unohdin sinun tekstiä kommentoida :ROFLMAO: Toi lasten hoito on kyllä välillä hankala järjestää, ja varsinkin kun lähtö tulee äkkiä o_O meillä onneksi anoppi nyt meillä, niin se ongelma on ratkaistu (y) onko teillä sovittu minne lapset tarpeen...
  5. A

    Helmikuun hippuset 2018

    @papupata12 ehei! Täällä mä edelleen olen yhdessä osassa :unsure: tämä neiti antaa odotuttaa itseään :confused: huomiselle oli sovittu jo neuvolan kanssa kotikäynti, mutta joudun sen siis siirtämään normi käynniksi :sneaky: tai mahdollisesti peruuttamaan jos tässä tänään lähtö tulisi, mitä...
  6. A

    Helmikuun hippuset 2018

    @Memppa itse en pystyisi ees kuvittelee, että synnyttäisin luomuna :eek: en toki ole tarvinnut aiemmin, kuin kohdunkaulan puuduttaa ja iloksi, mutta luomuna...ehei :LOL: Hienoa kuitenkin, että jäi hyvät mielikuvat ja fiilikset synnytyksestä :) ja se lopputulos :love: @Maaria1980 onnea kovasti...
  7. A

    Helmikuun hippuset 2018

    @marsali <3 en voi sanoa mitään mikä helpottaisi oloasi :( todella rankkaa teidän perheellä nyt on :cry: kovasti voimia ja halauksia <3 @anscu joko teillä on pieni tullut maailmaan? :) @Memppa hurjasti onnea :love: kaikki sujui hyvin? :) Täällä rv39+6 menossa tänään, voin sanoa, etten ikinä...
  8. A

    Helmikuun hippuset 2018

    @marsali en tiedä Käytkö täällä vielä... Mitenkä voit? :unsure: Saanko kysyä onko selvinnyt miksi teidän pienelle kävi niin ikävästi :unsure: olet ollut ajatuksissa. @Maaria1980 ylimääräiset tavarat tuo kyllä hirmuisesti sotkun tuntua...ite oon viimosen vuoden pyrkinyt päästä romuista eroon...
  9. A

    Helmikuun hippuset 2018

    @marsali ei voi olla totta :cry::cry: olen todella pahoillani, en voi edes kuvitella tuskaanne :cry:
  10. A

    Helmikuun hippuset 2018

    @papupata12 kiva kuulla sinustakin :) sinulla onkin pieniä kirppuja :D mulle lekuri sanoi , että taitaa meillä olla isoin (silti alle 4kg) lapsi tulossa :sneaky: Minulla ei ole kokemusta kissoista ja lapsista...koirista kyllä :) meillä sairaalakassissa koiraa varten lelu johon yritetään saada...
  11. A

    Helmikuun hippuset 2018

    @marsali esikoinen minulla meni päivän yli lasketusta keskimmäinen tuli kolme päivää ennen ja kuopus tuli viikkoa ennen :) toivottavasti tämä tulisi kanssa etuajassa :D Meillä anoppi kokelas tulee kuukaudeksi pitämään taloutta ensi kuussa :D se on siis heidän suvun tapa (mieheni ei siis ole...
  12. A

    Helmikuun hippuset 2018

    @marsali en oo aiemmin ollutkaan tietoinen sektioasioista :) kuulostaa jännältä :ninja: Meillä mies odottaa synnytystä kovasti...Eniten vain huolissaan matkasta sairaalaan, vaikka sekin alle tunnin ajomatkan päässä :D ja se että kaikki menisi hyvin on hänen "huoliaan ". Ensi viikolla neuvola...
  13. A

    Helmikuun hippuset 2018

    @marsali ok. Parempi siis suosiolla sektioida :) oi ja tuo päivä on ihan pian :love: joudutko olemaan kauan sairaalassa sen jälkeen? Minä saan niin hyvin aikani kulumaan kotona :D vaikka en mitään ihmeellistä tekisikään (y) ja kaippa se omakin pieni on pian sylissä :love: toivon kovasti, että...
  14. A

    Helmikuun hippuset 2018

    Hyvää tätä vuotta :) Huhuh! Jouduin ottamaan viimeiset kolme työvuoroa sairaslomaa, kun en olisi kyennyt 1,5-2h unilla menemään aamuksi töihin. :sleep: Onneksi järjestyi helposti, niin työnantajan, kuin neuvolankin puolesta (y) sen jälkeen kaksi yötä nukkunut suht hyvin, mutta ei se vielä...
  15. A

    Helmikuun hippuset 2018

    @girahvi ihana anoppi :confused: meillä joulu meni hyvin ja rentoillessa :) onneksi jouluruuat ovat pian syöty :LOL: vaikka ei pitänyt paljon sitä ollakaan :eek: sain mieheltä paremman kameran lahjaksi, jotta voin napsia vauvasta ja kaikesta paremmin kuvia :love: muutenkin tykkään hurjasti...
  16. A

    Pitääkö odottaa joku aika ennen kuin voi pyytää hautatoimistosta papereita perunkirjoitukseen?

    Ja se siis ei tule hautaustoimistosta, vaan paikasta missä on kuollut (jos siis laitos). Kuolleeksi todennut lääkäri kirjoittaa hautausluvan.
  17. A

    Pitääkö odottaa joku aika ennen kuin voi pyytää hautatoimistosta papereita perunkirjoitukseen?

    Hautausluvan saa nopeasti (toki varmaan paikoissa eroja), kuolintodistusta voi joutua odottamaan jopa puoli vuotta. Sitä ei tarvita kuitenkaan perunkirjoitukseen, ymmärtääkseni...
  18. A

    Helmikuun hippuset 2018

    Hei ja hyvää joulukuuta :) Pahoittelut, että en ole mitään kirjoitellut aikoihin :unsure: niin kauhean kiire töissä ja kotona :X3: @marsali hui olkoon! Onneksi pienellä oli kaatumisesta huolimatta kaikki hyvin (y) taatusti säikäytti! Täällä alkaa vauvaa varten olemaan kaikki tarvittava (y)...
  19. A

    Helmikuun hippuset 2018

    @marsali joo se litku oli kamalaa :sick: ja mulla tuli ainakin tosi kamala olo sen jälkeen, ihan huimasi ja etoi ja pumppu hakkasi miljoonaa :confused: Onneksi tulokset olivat kuitenkin hyvät :) ei siis ole sokerivaivaa (y) Itse kanssa hoitoalalla ja toistaiseksi ainakin vielä töissä pystyn...
  20. A

    Helmikuun hippuset 2018

    Kaikki taisi siirtyä facen ihmeelliseen maailmaan :sneaky: no mä pysyn täällä, vaikka itsekseen rupatellen :LOL: Äitiyspakkaus saapui tännekin :love: ja voi että ne vaatteet on ihanan värisiä! Tykkään tosi paljon! Minun mieheni on ulkomaalainen ja hän oli hyvin otettu äippäpakkauksesta, että...

Yhteistyössä