Hakutulokset

  1. Yuna

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Ihania uutisia @kiuski !! Superpaljon onnea!!! :love::love: Mä oon täällä aina välillä käynyt lukemassa kuulumisia mutta @-dino- tai kuka nyt listaa päivittääkään vois poistaa mut listoilta kokonaan. Ajattelin seuraavat pari vuotta keskittyä nyt ihan opiskelujuttuihin. Syksy uudessa...
  2. Yuna

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Paljon paljon onnea!!!! :love::love::love: Mitäs lääkkeitä teillä tässä plussakierrossa oli? Ei vitsit oon onnellinen teidän puolesta <3
  3. Yuna

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @rosmarin kiitos seksivinkistä! :ROFLMAO: täytyykin kokeilla tota ens kerralla, itse kun muuten olen kiimanen ehkä neljä kertaa vuodessa ja muuten annan kohteliaisuudesta, kiitokseks siivoomisesta tai siks kun jommalla kummalla on tylsää :D (toivottavasti mun mies ei lue tätä...:ROFLMAO: ). Mies...
  4. Yuna

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Siirsin nyt itteni taustalle. Nimittäin pääsin sinne kouluun!!! Vitsi oon ilonen ja toiveikas tulevaisuuden suhteen, vaikka se tarkottaakin että tämä vauvahomma jää nyt toistaseks kokonaan. En ois uskonu yritystä alottaessa että tässä käy näin, mutta innolla odotan mitä tulevaisuudella on...
  5. Yuna

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Tämä ketju on tarkoitettu jo vähintään vuoden plussaa odottaneille vauvakuumeilijoille. Tervetuloa mukaan, et ole yksin :) Listalle muutamia perustietoja; monesko kiertopäivä nyt menossa/kuinka pitkä kierto normaalisti (esim. kp 10/32), monesko lapsi toiveissa ja milloin yritys on alkanut...
  6. Yuna

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Voi @rosmarin mä NIIN tiedän tunteen. Oon niin paljon tosta tiputtelusta kärsinyt ja yrittänyt löytää jotain mikä auttaa. Ja niin monta kiertoa toivonut että hei ehkä tää onkin sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa tällä kertaa. Juu varmaan on. Ja kaikki maholliset lisäravinteet ja muut kikat on...
  7. Yuna

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @kiuski voi ei! Oon niin pahoillani :cry: ihan kun tää jatkuva epäonnistuminen ei jo muutenkin ois tarpeeks paskaa niin vielä toi kaikki rahanmeno ja piikitykset ja lääkärillä sörkittävänä käyminen. Paljon tsemppejä ja haleja ja kaikkea sinne <3 keretäänkö teillä kokeilemaan vielä ennen...
  8. Yuna

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Mä varmaan ottaisin mielummin jonkun oikean vian kun tän selittämättömän lapsettomuuden. Ensinnäkin ainakin mulla on sellanen kokemus että jos vikaa ei löydy niin ollaan tosi nihkeitä hoitamaan, koska "tehän voitte hyvin vielä onnistua ihan kotona". Lisäks useempi lääkäri ja hoitaja on...
  9. Yuna

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Paljon onnea @susanmaaria !! :love: ihania uutisia ja vieläpä noin vahva viiva! @kiuski lle tsempit, mä olisin varmaan ihan paniikissa :confused: Tervetuloa uusille! Kivaa että tulee uusiakin kun tänne on varmaan ihan kohta toivottavasti tulossa kesän plussa-aalto :geek: Ja terveisiä...
  10. Yuna

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Puuh. Vituttaa. En jaksa avautua mutta vituttaa silti. Kyllä te tiiätte. Tsemppiä teille kaikille tän paskan kanssa kamppaileville <3 joku yksityisempi foorumi/ryhmä olis välillä kivempi että pääsis avautumaan yksityiskohtasemmin mutta onneks täälläkin pääsee aika paljon puhumaan! Ja tosiaan...
  11. Yuna

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Heh, selaan aina läpi. Tänne ei tuu niin kauheesti viestejä että ei toi nyt oikeesti niin suuri homma oo, nytkin piti selata vaan kolme sivua viestejä että sai viikon muutokset (ja tosiaan pikasesti selata, en välttämättä huomaa muutoksia jos niitä ei oo väritetty punasella tai lihavoitu)...
  12. Yuna

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Tämä ketju on tarkoitettu jo vähintään vuoden plussaa odottaneille vauvakuumeilijoille. Tervetuloa mukaan, et ole yksin :) Listalle muutamia perustietoja; monesko kiertopäivä nyt menossa/kuinka pitkä kierto normaalisti (esim. kp 10/32), monesko lapsi toiveissa ja milloin yritys on alkanut...
  13. Yuna

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    12/2016 diadora (28) | 2. lapsi | yk 14 haaveilija-31 | ya 12/-12 01/2017 Josephina | 1.lapsi | Ya 1/-15 (km 1/-16 ja 5/-16) 2/2017 tokoliina (30) | ya -15 kismett- | 3. lapsi | ya 7/-15 4/2017 Nanna-87 | 2. lapsi | yk 17 Lumi87 | 2. lapsi | ya 3/-16 5/2017 MMiha (33) | 2. lapsi | ya 9/-15...
  14. Yuna

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Tämä ketju on tarkoitettu jo vähintään vuoden plussaa odottaneille vauvakuumeilijoille. Tervetuloa mukaan, et ole yksin :) Listalle muutamia perustietoja; monesko kiertopäivä nyt menossa/kuinka pitkä kierto normaalisti (esim. kp 10/32), monesko lapsi toiveissa ja milloin yritys on alkanut...
  15. Yuna

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    (Pahoittelut jo etukäteen, tämä viesti tulee sisältämään pelkkää omaa napaa) Joo @Edvina , me pidetään yritystaukoa nyt toistaiseksi jonkun määrittelemättömän ajan monestakin syystä. Me ollaan miehen kanssa molemmat tosi stressiherkkiä ja tuntuu, että lapsettomuushoidot on tähän...
  16. Yuna

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Samaa mieltä kun @-dino- , taitaa @kiuski olla seuraava plussaaja! Ja @Kinder_Kitty superpaljon onnea!!!! :love::love: Toivotaan että kaikki menee hyvin ja odotus vihdoin palkitaan! Haluatko jo plussanneisiin?
  17. Yuna

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Mä en ikinä itke, enemmänkin surullisena sulkeudun ja musta tulee etäinen ja vittumainen. Jotenkin vaan pelottaa ns. "antautua" sille surulle. Mut tää äitienpäivä on mulle näköjään vähän liikaa, oon itkeny monta tuntia enkä pysty lopettamaan. Oispa vaan jo huominen.
  18. Yuna

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Hyvää lapsettomien lauantaita teille kaikille <3 Toivottavasti jonain vuonna päästään mekin vihdoin viettämään äitienpäivää.
  19. Yuna

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @nyyti. tervetuloa! Kivaa saada uusia ryhmään :love: Pitkä taival teillä takana, hatunnosto kärsivällisyydelle, kyllä odotus vielä palkitaan! Niin ja superpaljon onnea naimisiinmenosta!!! <3
  20. Yuna

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Wolt haluatko takaisin listalle? :)

Yhteistyössä