Hakutulokset

  1. RINKELII

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Pisamapeikko ihanaaa <3 Mä sitten tein digin eilen, päivällä, noin kolmen tunnin pidätyksen jälkeen. Kolme päivää oletettuihin kuukautisiin, kait se on jo uskottava :D
  2. RINKELII

    Tammikuun tähtöset 2017

    Jaaaa, en osaa sanoa :D Olen asunut vasta vuoden päivät siellä :) Maailma on niin pieni!
  3. RINKELII

    Tammikuun tähtöset 2017

    Heeiii ihana ryhmä, liityn joukkoon :) Olen kahden jo vanhemman lapsen äiti, ikää 34. Lapset 11 ja 17. Miehelle on nyt tulossa ensimmäinen biologinen lapsi. Testailtu nyt kolmena päivänä peräkkäin ja viiva vain jatkaa vahvistumistaan <3 La laskurin mukaan 21.1. Asumme Orimattilassa, joten...
  4. RINKELII

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tsemppiä kaikille piinailijoille <3 Koska clear bluen viikkonäytöllisen testin voi tehdä? Voiko jo ennen menkkoja? Mulla herkät testit näyttäneet kolme päivää jo plussaa, menkkoihin vielä neljä päivää... :D Haluaisin nähdä sen tekstin että raskaana kun ei tätä millään meinaa uskoa!!
  5. RINKELII

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kuitenkin vasta dpo9.. Jännää :D
  6. RINKELII

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Äää onko tämä haamu? Ihan selkeää pinkkiä näkyi silmään, kännykuvaan en saanut kuin jotain epäselvää....
  7. RINKELII

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kuinka aikaisin teillä on 10mlU testi näyttänyt plussaa? Toedän että yksilöllistä, mutta hieman otantaa kaipaan :) Nimimerkillä malttamaton DPO8 :D
  8. RINKELII

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ääää tänään DPO7, eilen tilasen ison kasan herkkiä testejä, koskakohan uskaltas ekan kerran testata :D
  9. RINKELII

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Pakko kait se on itsekin rustata tänne oireet ja "oireet" :D Koko ketjun luin parissa päivässä.. YK 7 menossa. Minulla ennestään kaksi vanhempaa lasta, miehellä ei lapsia (vielä ;) ) Ikää minulla kohta 35. Kohdunkaulansyövän esiaste loopattu 2013. Sen jälkeen ei muutoksia. Kierto 28-30. En ole...
  10. RINKELII

    Koska teillä ensimmäiset raskausoireet?

    Tässä omaa kehoa kuunnellessa tuntee kaikkea omituista mihin ei muuten varmasti kiinnittäisi mitään huomiota. Koska teillä ilmeni ensimmäiset oireet? Mitä oireita? Mikä oli ensimmäinen oire?
  11. RINKELII

    vieläkö iltatähti

    Täällä myös iltatähden teossa, ihanaa kun kun kohtalotoverit painii samojen ajatusten kanssa :) Itsellä ikää pian 35, lapset 12 ja 17. Mies 42, ei lapsia. 7kk yritystä takana, jännityksellä odotellaan tärppääkö vai eikö..
  12. RINKELII

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Liityn seuraan ☺️ tänään löysin tämän viestiketjun, luin pikkusen vajaat sata sivua sitten hyppäsin viimeselle sivulle, hankin tunnuksen ja totesin että mukaan on päästävä Myötäelänyt ketjua lukiessa monien haamut plussat negat ja keskenmenot. Itse olen 35v jo kahden vanhemman lapsen äiti...

Yhteistyössä