Hakutulokset

  1. K

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Tervetuloa uusille! :) Meitähän alkaa olla täällä kiva määrä! Manduca oli meillä ihan ehdoton isompien kanssa. Käytiin pitkiä metsälenkkejä koirien kanssa ja muksut yleensä nukkui päiväunet Manducassa. Oli ihanaa päästä itsekin tuulettumaan luontoon samalla kun koirat sai kunnon lenkin :) Tuli...
  2. K

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Imetyksen kannalta on tärkeää saada vauva heti ihokontaktiin vaikka syntyisikin sektiolla, kuulostaa oudolta että vauva kärrättäisiin pois, jos äidin vointi vain sallii huolehtia vauvasta.. Ei toiminut puhelimessa oikein lainaus.. Niinpä, siksi tällä kerralla aion vaatiakin että päästään...
  3. K

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Ai niin, vielä sellainen vinkki tuli mieleen Bettinah ja muut pahoinvoinnista kärsivät. Mulla tulee tosi huono olo, jos otan raskausvitamiinin heti aamulla tyhjään mahaan. Meinaa lentää laatta :sick: Olenkin ottanut vitamiinit vasta sen jälkeen kun olen saanut jotain syötyä niin sitä kuvotusta...
  4. K

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Bettinah: Hui! Sulla meni kyllä tosi pahaksi tuo pahoinvointi. Lueskelin tuon heinäkuun ketjun juuri läpi ja huolestuin kovasti tuosta sun heikosta olosta. Onneksi hakeuduit nesteytykseen. Toivottavasti alkaa helpottamaan! Essi93: Mulla oikeastaan sama juttu, että nt-ultran jälkeen jotenkin...
  5. K

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Ihania uutisia Cherrypie85!! :love: Mun tekisi mieli kanssa saada sukupuoli selville, nt-ultrassa koitettiin kurkkia mutta oli niin jalat ristissä koko ajan :D Jospa sitten syyskuun rakenneultrassa selviäisi! Meillä on kaksi tyttöä, joten pikkuisen toivoisin että olisi poika - toki molemmat...
  6. K

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Vuohenkello: Mullakin siirtyi LA tammikuun puolelle, mutta oon niin kotiutunut tähän ryhmään etten vaihda tammikuisiin :) Tuntuu, että monet täällä on jo tuttuja, niin kivempi jäädä tähän porukkaan :) Hurjaa, miten nopeasti tämä alku on mennyt vaikka silloin pahimpien pahoinvointien aikaan...
  7. K

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    kesäyllätys: Mulla oli 2. raskaudessa kanssa istukka kohdunsuun päällä. Ultrissa sitä seurailtiin ja toivottiin että siirtyy pois edestä kohdun kasvaessa, mutta mulla niin ei käynyt. Tämän vuoksi vauva syntyikin sitten suunnitellulla sektiolla. Alateitse synnyttäminen ei onnistu, jos istukka on...
  8. K

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Niin Oulustahan sinäkin olit? Tai ainakin OYS oli synnytyspaikkana?
  9. K

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Mukavaa että monilla on hyviä uutisia! :love: haasu: Millon sulla on muuten seuraava neuvola? Meille on kanssa 3.lapsi tulossa ja seuraava neuvola on vasta 5 viikon päästä, jollon on 18+3 menossa. Taitaa harvemmin ollakin neuvoloita kuin ensisynnyttäjillä ja kun aikaisemmissa raskauksissa ei...
  10. K

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Mulla oli tänään eka lääkärineuvola, eipä siellä juuri mitään muuta tehty kuin tarkistettiin tilanne. Vauvan sydänäänet kuunneltiin ja se oli parasta anti koko reissusta :) Vahvat sykkeet, n. 150 tahtia. Perjantaina lopultakin ultra! Karkkipallero ja tyyppi 13+3
  11. K

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Olen niin pahoillani Nuttana :cry:
  12. K

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Onnea hyvistä ultrakuulumisista Elisia! Minäkin olen parina iltana nukkumaan mennessä tuntenut liikkeitä <3 Tuntuu hurjalta jo tässä vaiheessa tuntea liikkeitä, mutta eipä ne muutakaan voi olla. Viime raskaudessa oli minullakin istukka edessä vaimentamassa liikkeitä ja myös ovulaation tunnen...
  13. K

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    devine: Olen niin pahoillani :cry: :( Voimia teille surun keskellä!
  14. K

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Eden84: Voimia pahoinvoinnin kanssa! Bolakorusta: Täällä kanssa vihjailtu miehelle tulevista synttäreistä, mutta en tiedä maltanko odottaa syyskuuhun asti :ROFLMAO:
  15. K

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Piinamiina: Täältä kannassa peukku Gilmoren tytöille. Seurasin sitä kun tuli telkkarista ja olen nyt sattuneesta syystä aloittanut Netflixin kautta kahlailun :ROFLMAO: Kausi 4. taitaa jo olla menossa ja kohta ollaan jaksoissa joita en ole aiemmin nähnytkään.
  16. K

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    devine: Minä olen myös lukenut että monet raskaana olevat ovat vuotaneet kuukausittain koko raskauden ajan suurin piirtein niihin aikoihin kun kuukautiset olisivat muutenkin tulleet. Varmasti huolettaa tilanne, mutta koeta olla murehtimatta liikaa. Onneksi pääsette tiistaina jo ultraan.
  17. K

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    tuba factor: Ihanaa että ultrassa kaikki hyvin :)
  18. K

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Onnea Piinamiina hyvistä ultra tutkimuksista! Mukavaa kun alkaa viikot olla sen verran pitkällä että alkaa ultra terveisiä palstalle tulla! Myös minä olisin liittymässä fb-ryhmään ja laitoin myös Maikille viestiä. Onko muuten jollakulla Bola-koru olemassa tai tarkoitus sellainen hankkia? Minä...
  19. K

    Isän jääminen kotiin lapsen kanssa - kokemuksia?

    Kiva, että muitakin vastaavassa tilanteessa olevia löytyi. Tuo imetys nyt olikin lähinnä ainut mieleen tullut asia johon iskä ei kykene, mutta eiköhän sekin siitä järjesty! Minä olen miettinyt töihin palaamista lapsen ollessa n. 6 -7 kk. Isommat lapset menevät silloin 2. ja 1. luokille. Onko...
  20. K

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Heipparallaa! :) Ihanaa kun tuli lämpimät kelit juuri mun lomien aikaan. Olipa nautinnollista käyttää koiraa aamupissalla kun niin lämmin jo aamusta. Tai no aamusta ja aamusta, nukuttiin pitkään lasten kanssa, mutta meille aamusta :) Tänään on muutenkin mukavia juttuja suunnitteilla, rakkaan...

Yhteistyössä