Hakutulokset

  1. Summer2

    Tammikuiset 2024

    en tiedä voiko vierailija laittaa yksityisviestiä, kokeilemalla selviää? Jos ei niin Sitten sun täytyy varmaan tehdä käyttäjätunnus että pääset laittamaan, eihän se kauaa vie :)
  2. Summer2

    Tammikuiset 2024

    Fb-ryhmässä on vielä hyvin tilaa, onkohan meitä vähän vajaa 30 vasta siellä. Saa laittaa viestillä nimen ja profiilikuvan tunnusmerkkejä :)
  3. Summer2

    Tammikuiset 2024

    Facebook-ryhmään liittymisestä voi laittaa mulle viestiä täällä :) tarvitsen nimen ja profiilikuvan tunnusmerkkejä, jos samalla nimellä löytyy useampi käyttäjä 👍🏼
  4. Summer2

    Tammikuiset 2024

    joo on, yksityinen ja salainen👍🏼
  5. Summer2

    Tammikuiset 2024

    Facebook-ryhmään mahtuu hyvin vielä mukaan jos tuntuu siltä että nyt voisi jo liittyä :) mahtuu kyllä varmasti vielä nt-ultrien jälkeenkin! Mä kävin toissapäivänä varhaisultrassa ja siellä kaikki oli oikein hyvin ❤ nyt on menossa rv7+5. Kyllä se teki raskaudesta jotenkin todellisempaa, lähdin...
  6. Summer2

    Tammikuiset 2024

    kyllä sinne varmasti pääsee myöhemminkin, ei vielä pursua liitoksistaan 😄 saa sinne silti tulla jo aiemminkin jos yhtään siltä tuntuu, ei me kaikki olla ultrassa vielä käyty (mulla on vasta rv 4+6 tänään). Kiva on kuitenkin jutella ja tutustua :) Saa tsemppiä ja tukea siihenkin jos joutuu...
  7. Summer2

    Tammikuiset 2024

    voit laittaa mulle viestillä nimesi ja fb-profiilikuvan tunnusmerkit, jos samalla nimellä löytyy useampi :) laitan kaveripyynnön ryhmään lisäämiseksi ja poistan tässä kohtaa vielä sitten lisättyäni kavereista 👍🏼
  8. Summer2

    Tammikuiset 2024

    näähän on tavallaan just samoja kipuja. Raskaudessa kohtu vähän supistelee istukan porautuessa seinämään ja kasvaessa, sekä kohdun kasvaessa. Menkkojen aikaan supistelee paksuuntuneen limakalvon poistamiseksi. Synnytyksessä kohtu on kasvanut niin suureksi, että supistukset ja kivut saavat uuden...
  9. Summer2

    Tammikuiset 2024

    Fb-ryhmä on tehty ja ensimmäiset jäsenet liitetty! Jos haluat mukaan niin laita viestillä millä nimellä sinut facebookista löytää sekä profiilikuvan tunnusmerkkejä, jos samannimisiä on useampia. Täällä taidettiin toivoa max. 50 hengen ryhmää.
  10. Summer2

    Tammikuiset 2024

    Ihan miltä tuntuu! Voit varmaan kirjoitella vaikka molemmissa jos siltä tuntuu, jos olet kotiutunut tänne niin tuskinpa tarvitsee poistua :) Epäilen vahvasti että meille tulee tammikuisen sijaan helmikuinen loppukuuhun menevän lasketun ajan takia.
  11. Summer2

    Tammikuiset 2024

    Mä olen nyt vasta rv 4+0 ihan alussa, oireina alavatsan jomotukset ja rintojen arkuus. Täytyy nauttia vähäoireisuudesta nyt vielä kun sitä kestää. Jos vanhat merkit pitävät paikkansa niin kahvin maistuminen tyssää seinään heti kun istukka alkaa toimia eli n. 1,5vkon päästä ja pian perään alkaa...
  12. Summer2

    Haaveena vauva 2024

    Mut voi siirtää seuraavaan listaan plussanneisiin 😊 Tänään rv4+0, testiviiva vahva ja oireet sopivia. Toivon plussa-aallosta hyökyaaltoa ❤️
  13. Summer2

    Tammikuiset 2024

    Tänään 4+0 ja testiviiva vahvistuukin hienosti ❤️ ehkäpä en edes testaa enää enempää. Teen jossain vaiheessa tässä lähipäivinä sitä fb-ryhmää ellen jo tänään! Mulle voi laittaa viestillä nimensä ja profiilikuvan tunnusmerkkejä.
  14. Summer2

    Tammikuiset 2024

    Mulla olis tänään rv 3+6 eli superaikaista vielä. Rintojen arkuus on vähentynyt ja tän aamupäiväinen testiviiva oli korkeintaan eilisen vahvuinen, joten ajatuksissani juoksen ympyröitä ja jännään näinköhän saadaan tammikuisissa pysyä. Täytyy vaan odotella ja testailla myöhemmin lisää viivan...
  15. Summer2

    Haaveena vauva 2024

    täällä rintojen arkuus on lähes kadonnut, mikä on mun raskauksille epätavallista. Plussa on vahvistunut, mutta tän aamupäiväinen ei ollut eilistä vahvempi. Niinpä mietinkin jääköhän tämä ilo lyhyeen vai mitä seuraa. Tänään dpo14 ja raskausviikkoina olis 3+6. Ei auta kun odotella 🤷🏼‍♀️
  16. Summer2

    Tammikuiset 2024

    Tervetuloa ja onnittelut plussauksista kaikille ❤️ Täällä tänään testiviiva tummunut ❤️ mä en ole koskaan ollut mikään himotestaaja, mutta nyt päätin että kerran tämä on meidän viimeinen niin saan rauhassa testata muutamat testit ja seurata miten viiva tummuu 😆 rintojen arkuus ja alavatsan...
  17. Summer2

    Tammikuiset 2024

    joo, liian iso ryhmä ei ole kiva. Liian pieni jää sitten taas helposti tosi hiljaiseksi. Montakos tammikuista tänne mahtaa olla ilmoittautunut? Pitäisiköhän tehdä listaa 🤔 Mä voisin facebook-ryhmää luoda ja sinne halukkaita lisätä mikäli oma alku sujuu toivotusti tässä viikon tai parin päästä...
  18. Summer2

    Tammikuiset 2024

    Onko täällä ollut puhetta facebook-ryhmän perustamisesta? Oon molempien lapsien odotusaikana kuulunut alusta asti sellaiseen max 80 hengen vauvaryhmään. Näistä ryhmistä on saatu aivan verratonta vertaistukea, myötäelämistä ja hyviä ystäviä ihan tosielämään. Mä liittyisin mielelläni, mutta ehkä...
  19. Summer2

    Haaveena vauva 2024

    Odottamani rintojen arkuus alkoi kuin alkoikin tänään, joten hetken mielijohteesta päätin tehdä testin, vaikka onkin menossa vasta dpo11. Ajattelin alunperin, etten testaisi ennen kuin aikaisintaan sinä päivänä kun menkkojen pitäisi alkaa. Testiin ilmestyi selkeä, joskin vielä haalea plussa 💕...
  20. Summer2

    Tammikuiset 2024

    Liityn varovaisen toiveikkaana mukaan! Tänään raskausviikkoja vasta 3+4 (dpo11) mutta hetken mielijohteesta muutaman päivän aiemmista raskauksista tuttuja oireita kuunneltuani tein testin ja selvä joskin vielä haalea plussa sieltä tuli ❤️ LA olisi 29.1., jos mini matkassa pysyy. Olen 34v ja...

Yhteistyössä