Hakutulokset

  1. 0roosa0

    Löytyykö kodistasi nämä klassikkotuotteet?

    Skooleja, maljakkoja tai kynttilälyhtyjä ei ole. Eikä tule. Ja sinipiika on niin järjetön siivousvälinen että se pitäisi lailla kieltää.
  2. 0roosa0

    BootyPeppi paikalla! Kysy, minä vastaan!

    Kiva nähdä. :) Mitä kuuluu?
  3. 0roosa0

    Valittujen Palojen mainoskampanjat

    Hei. Mäkin muistan nuo! Joku lappusista ooli vielä varsin virallisen ja arvokkaan näköinen. Lapsosena niistä oli kiva taiteilla mitä milloinkin.
  4. 0roosa0

    The ketju

    Iltaa! Ja multa kanssa puoltosana Pottereille. Siis kun on lukenu Tolkienit ja Lindgrenit ja kaikki jo viisitoista kertaa, alkaa ahdistaa ellei löydy mitään uutta. Toki ne ois voinut kirjottaa paremmin mutta niin on TSHoonkin alkupälätys yksistä typeristä synttäripippaloista perinjuurin...
  5. 0roosa0

    Missä olet hyvä vai oletko missään?

    Kun pitää tehdä nopeasti ruokaa ihan alusta asti ei mitään puolivalmisteita- useammalle, (alle kymmenelle kuitenkin) ihmiselle, olen mä paras.
  6. 0roosa0

    En vaan laihdu!

    Sitä liteä muuten on meillä on s-markeiteissa.
  7. 0roosa0

    The ketju

    Onneksi! Just vasta ehdin istahtaa ja jo pitäisi unille.
  8. 0roosa0

    En vaan laihdu!

    Juu. Mut sit juon vähän enemmän kun ei tuu kaloreita. :oops:
  9. 0roosa0

    En vaan laihdu!

    Ei mulla syöminen ongelm ole vaan olut. Keksivät kalorittoman alkoholipitoisen oluen niin mä laihdun kilon kuukaudessa.
  10. 0roosa0

    The ketju

    Vähän niinko maksalaatikkoa mutta makkaranmallisena.
  11. 0roosa0

    En vaan laihdu!

    Ei laihdu, ei. Mitä enemmän yrittää, sitä enemmän kiloja tulee lisää. Olkoot koko pudottelu. Nih!
  12. 0roosa0

    The ketju

    Heii! Työpäivä tapueltu. Eka kerta kun tienattiin jotain joulukuun alun jälkeen. Ostin sen kunniaksi rusinamakkaraa. :p
  13. 0roosa0

    The ketju

    Ja uni tulee taas. Vaikka vasta istumaan ehdin. Iso pöh kesälle. Ja hyvät illanjatkot teille!
  14. 0roosa0

    The ketju

    Rannassa on joo ulkosaunat. Isompi ja pienempi. Mutta sähkökiukailla! Lämmin vesi tulee varaajasta mutta muutoin ei oo lämmitystä ellei sit tuiki kiuasta päälle. Metka systeemi mutta eipä tarvitse enää kuin tää kesä tästä riemusta "kärsiä". Sit muutetaan herraties minne.
  15. 0roosa0

    The ketju

    Niinno joo, tietty. Täällä kai vähän erilainen näkökulma asiaan kun ei pääse pesulle ellei lämmitä saunaa. :oops:
  16. 0roosa0

    The ketju

    Mitä järkeä on maksaa saunaneliöistä joko vuokraa tai ylipäätään maksaa niistä ellei käytä saunaa?o_O
  17. 0roosa0

    Milloin tarvitaan 100 tölkin olutpakkausta?

    Ois kyl aika kätevä!
  18. 0roosa0

    The ketju

    Mä en oo ikinä asunut silleen ettei ois päässyt saunaan. Enkä voi kuvitella että asuisin!
  19. 0roosa0

    Laihdutus nopeasti

    Ehkä jo lähtöpaino on yli sadan.
  20. 0roosa0

    Vaihdevuodet nyt jo?

    Eikö se mene silleen että ensiksi kuukautiset tulevat miten sattuu ja useasti ennenko alkavat harveta? Mulla menkkojen poisjäänti selittyi kilpirauhasongelmilla.

Yhteistyössä