Hakutulokset

  1. Jennipä

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Täällä rv 27+5 eli parin päivän päästä alkaa jo viimeinen kolmannes :eek:. Toinen kolmannes on ollut kivaa aikaa, kun masu kasvaa ja potkut tuntuu, mutta olo muuten on normaali. Nyt alkaa maha jo vähän painaa ja väsymys palailemaan, mutta kovasti odotan jo mammalomalle pääsyä ja vauvan syntymää...
  2. Jennipä

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Kumiankka1 :cry::cry::cry:
  3. Jennipä

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Onnea @voittamaton hirmuisesti :love:. Nauttikaa joka hetkestä ❤️
  4. Jennipä

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Josia isosti onnea plussasta  :love::love::love::love: ihanaa että hoito meni hyvin ja sieltä tuli laatutapaus :). @-dino- oon käynytkin välillä kurkkaa sun kuulumisia. Toivottavasti punktion tulokset olisivat hyvät. Kurjaa, että raskausaika ollut niin huolia täynnä :( Täällä oli...
  5. Jennipä

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Kumiankka1 onnea plusssasta, toivottavasti saatte vauvan syliin asti :love:. Ja onnea @Luumupuu_ :lle vaikka ei varmaan ehditty samaan aikaan kirjoittelemaan :love:. Täällä oli rakenneultra ja meille ultran perusteella olisi tulossa tyttö :love:. Kaikki rakenteellisesti vauvalla hyvin. Nyt...
  6. Jennipä

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Onnea @Riannah ja @ananasbananas :love:. Ihanaa miten täällä jaksaa plussatuuli puhaltaa!
  7. Jennipä

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Onnea @syystyttö :love::love::love:. Kovasti tarrasukkia sinne ❤️
  8. Jennipä

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Täällä käyty eilen niskaturvotus ultrassa ja siellä kaikki oikein hyvin. Tänään rv 12+5 :love:. Aika on mennyt kyllä siivillä. Tsemppiä kaikille tänne ja plussaonnea!
  9. Jennipä

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Täällä käyty niskaturvotus ultrassa eilen ja kaikki hyvin :love:. Tänään 12+5 ja aika menee siivillä. Kauheasti tsemppiä tänne kaikille kaikkiin tilanteisiin ja plussaonnea.
  10. Jennipä

    Ryhmä esikoista odottaville

    Kai minäkin voisin liittyä :). LA huhtikuun alussa. Oon tykännyt aina tuolla esikoisesya haaveilijoissa kirjotella niin tämmöinenkin ryhmä voisi tuntua kotoisalta. Etenkin kun on tuttuja nimiäkin täällä :giggle:. Laitan yv:tä
  11. Jennipä

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Nonsk olen pahoillani, voimia teille :cry:. Varmasti rankkaa pitkän yrityksen jälkeen, mutta toivottavasti tuo alkanut raskaus tuo rutkasti toivoa tulevaan! Tsemppiä muillekkin piinailuihin ja hoitoihin!
  12. Jennipä

    Huhtikuiset 2019

    Tuo @saaruska86 :n kasaama ryhmä on ikävä kyllä nyt täynnä. Kun teitä innokkaita vielä paljon on, niin kannattaa varmaan jonkun tehdä uusi ryhmä.
  13. Jennipä

    Huhtikuiset 2019

    @Iines2018 ihan kuin meillä :LOL:. Meillä kans pari vuotta yritystä. Ehdin syödä clomeja/letroja yhteensä 9 kiertoa ja nyt olin lopettanut niiden syönnin ja söin vain primoluteja, ettei kierto venyisi ja päästäisiin ajoissa insseihin syksyllä. Ehdin jo ärsyyntyä kun ei meinannut menkat alkaa ja...
  14. Jennipä

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @rosmarin itsekkin ihan yhtä usein luen täällä vielä kuin ennen plussaakin. Pari vuotta foorumilla pyörinyt niin ei tätä osaa lopettaa :LOL:
  15. Jennipä

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Ihana läjä plussia tullut nyt parin kuukauden aikana :love:. Jatkukoon tämä tahti
  16. Jennipä

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @-dino- äääääääääääääää ihanaa! Näen haamun :geek::love::love:.
  17. Jennipä

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @kiuski ei teil voi olla jo vauvaa :eek::LOL::love:. Onnea!
  18. Jennipä

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Nonsk Ainakin menkat loistaa poissaolollaan (y). Mä testasin ekan kerran maanantaina ja tokan kerran torstaina. Ei ollut siinä ajassa tullut mitää muutosta viivoihin silloin. Sitten lauantaina kun testasin nii oli sitten ihan reilu muutos maanantain ja torstain viivoihin. Tosin mulla oli aika...
  19. Jennipä

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @kirsillevauva olit kysynyt laskettua aikaa nii se ois 5.4 :) @Nonsk oletko testaillut?
  20. Jennipä

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    @Paputoive kiva kuulla sinusta :). Minua jännittää hirveesti miten nopsaa tää aika tuntuu lähtevän menemään vrt. yritysaikaan.

Yhteistyössä