Hakutulokset

  1. J

    Lokakuun lapsoset 2015

    Heippa! Ja kiitos kovasti tuesta täältäkin kaikille :) on se vaan tuo vauva arki ja varsinkin esikoisen kanssa aika uutta ja outoa että onneksi tajusin tulla tänne! ois turhan montaa asiaa päässänsä joutunut yksin pyörittelemään. Nyt onneks ite oon rauhottunut vähän enkä panikoi ihan pienistä :)...
  2. J

    Lokakuun lapsoset 2015

    Moikka! Ja onnittelut täältäkin kaikille vauvaa odottaville :) Meilläkin oli nyt 10kk neuvola, neiti painaa 10,5 kg ja 76 cm pitkä. Ei oo vielä toistaiseksi kova meno vielä kasvua hidastanut ja meillä näytetään kyllä aika pulskalta vaikka lähes tulkoon samat mitat on kuin nobeliuksen pojalla :)...
  3. J

    Lokakuun lapsoset 2015

    Meillä oli nuori nais lääkäri nyt tällä edellisenä kertana, yleensä ollut 12 lapsen isä lääkärinä. Epäilen hieman että hän olisi laittanut lähetettä fysioterapiaan :LOL: No mutta käyty on ja ei siellä väärässä olleet konttaamisen suhteen. Tyttö jo hytkyy koko ajan konttaus asennossa ja pienen...
  4. J

    Lokakuun lapsoset 2015

    Heippa! Tulin vain kertomaan että meillä oli se fysioterapia maanantaina. Siellä kehuivat vaan tyttöä ja sanoi että konttaamaankin lähtee minä hetkenä hyvänsä. Siis toisin sanoen tytössä ei ole mitään "vikaa" ja käynti jäi hyvin lyhyeksi ja yhteen kertaan. Käytiin sitten läpi hieman polvi...
  5. J

    Lokakuun lapsoset 2015

    On kiva huomata että vauvat todellakin oppii ihan eri aikaan asioita, enkä minä tosin ollut huolissani ennen kun saatiin lähete fysioterapiaan. Mutta nyt tyttö on viikkoon kyllä huimaa vauhtia kehittynyt, ryömii kauheaa vauhtia paikasta toiseen ja istuminenkin onnistuu hyvin :) Mutta tytöllä on...
  6. J

    Lokakuun lapsoset 2015

    No nyt tais lähtee viesti ennen aikojaan kun neiti halus kanssa kirjotella :D mutta niin eli huoli on onneks nyt poissa kun kehitystä näyttääkin tapahtuvan :) ja nobelius: kävin lukemassa blogiasi ja siellähän on tuttuja maisemia! Me nimittäin asutaan kontiolahdessa :)
  7. J

    Lokakuun lapsoset 2015

    Kiitos paljon viesteistä liittyen meidän tapaukseen :) ite oon niin ylihysteerinen välillä kaikessa tyttöön liittyvässä vaikka en todellakaan ole semmoinen muuten.. onneks mies osaa vähän rauhotella :) mut nyt kun meilläkin tosissaan ryömitään ja istutaankin selkäsuorassn niin ei oo itelläkään...
  8. J

    Lokakuun lapsoset 2015

    Niin hyvä että puuttuuvatkin herkästi, muutenhan moni asia jäisi huomaamatta. Itsellä lähinnä hätä että ollaanko me tehty jotakin väärin ja aiheutettu se ettei olekkaan kehittynyt ihan normaalia vauhtia.. no mutta tänään tuli yksi ilon aihe, tyttö lähti ryömimään! :) :) tuli äitille kyllä niin...
  9. J

    Lokakuun lapsoset 2015

    Meillä ainakin puklaillaan vielä, lähinnä jos mahallaan oikein kunnolla innostuu niin puklut tulee. Joskus enemmän joskus vähemmän mut joka päivä niitä meillä tulee, joskus jopa pari tuntia syömisestä. Oon itekkin miettiny onko normaalia mut meillä kyllä lähinnä tulee mahalleen ollessa. Saattas...
  10. J

    Lokakuun lapsoset 2015

    Meilläkin neiti on aika isokokoinen 9850g ja 72,5 cm ja muuten kyllä onneksi kehittyy hyvin minusta. Näille ensi kertalaisille olisi kiva saada neuvolasta jotain lappusia missä ohjeistetaan miten auttaa lasta liikkumaan ym. Ja toisekseen mitä niiden tulisi jo osata. Tänään kyllä tyttö istuikin...
  11. J

    Lokakuun lapsoset 2015

    Heippa! Täälä tulee uusi lokakuun lopussa syntyneen tytön äiti mukaan keskusteluun :) luin mielenkiinnosta saman ikäisten lapsien taitoja ja huoli meidän tytöstä sai kirjottamaan tänne. Meillä siis tänään 8 kk täyttävä eskoislapsi, siksi vähän ulapalla ollaan kun ei tiedetä mitä tarkalleen tämän...

Yhteistyössä