Hakutulokset

  1. H

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Me käytiin eilen rakenneultrassa. Jossa suureksi yllätykseksi veikattiin poikaa tulevavaksi:) Ja kaikki oli muutenkin hyvin :) Onnea kaikille jo synnyttäneille:love: ja tsemppiä sitä lähestyville(y)
  2. H

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Minä kävin tänään nt-ultrassa missä kaikki oli hyvin :love: Todella hätäinen lääkäri kyllä oli joten toivottavasti katsoi kaiken tarkasti...
  3. H

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Sanos muuta pitkä odotus edessä.... nt-ultraa taidettu vielä myöhäistää siitä mitä oli 2 vuotta sitten. sillon piti mennä 11+ viikolla kuulemma tarkkaa niskaturvotuksen takia ja keskenmenneestä ois ollut vasta 13+ ....
  4. H

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    No tästä aiheesta saa nyt paniikin niin helposti (n) Täytyisi nyt koittaa uskoa ja iloita kun siihen aihetta:) Maanantaina soittelen neuvolaan ja varailen ekaa aikaa....
  5. H

    Elokuu 2017

    Eilen kävin varhaisultrassa ja siellä katkarapu köllötteli ja syke kuului :love: Mitä muiden sykkeen ollut varhaisultrassa ? mulle sanoi muistaakseni 117 ja oli tyytyväinen . mut nyt tuli paniikki oliko liian vähän. ja viikkoja oli tasan 6+5 niinkuin pitikin.
  6. H

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Siis mun mielestä lääkäri sanoi mulle että syke 117 ja hyvä ja tasainen ja kuului siis ihan ääni ja se on mulla dvd:llä . mut voiko olla noin iso ero meidän sikiöiden sykkeellä? no menin sit Googlettaa ja jostain löysin tiedon että näillä varhaisilla viikoilla olis 115-120 ja myöhemmin pomppaa...
  7. H

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Jee syke ja katkarapu löytyi :love: Ainakin siis toistaiseksi raskaana ollaan. Ja viikot oli tasan 6+5 niinkuin pitääkin. Jännää oli kyllä kuulla syke vaikka olikin epämääräinen möykky vielä.
  8. H

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Iiks.. Mulla on tänään se varhaisultra klo 14.30 ja oon ihan paniikissa, entä jos ei näykkään mitään... Tänään siis 6+5 mut luonto ei antanut periks odottaa ens viikkoon et ois ollut 7+... Joten toivottavasti ei tuu hukka reissu. Itseäni yritän tsempata eroilla mitä oli keskenmenneessä...
  9. H

    Elokuu 2017

    Hei mulla sama laskettuaika, eli nyt 6+4 ja menen huomenna ultraan joten ihana kuulla että sulla näkyi jo syke ehkä mullakin :)
  10. H

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Tuu kertoo heti miten meni. Mulla to ultra aika ja silloin 6+5 niin jännittää jos menenkin aivan liian aikasin, mut en pysty ens viikkoon oottaa et ois 7+.....tsemppiä! Toivottavasti kaikki hyvin.
  11. H

    Elokuu 2017

    Mä tein uuden digin tasan 5+0 ja näytti 3+ :)
  12. H

    Elokuu 2017

    Mä meen ar-ultraan 5.1 jolloin on viikkoja 6+5 ja pitäis sykkeet näkyä, keskenmenneestä kävin 6+4 ja sanoi että sykkeet pitäis näkyä. Mä en pysty odottaa yhtään kauempaa.. Esikoisesta en edes käynyt ar-ultarassa miten ihmeessä olen pystynyt odottaa ekaa ultraa 11+ viikolle....
  13. H

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Juu muakin siis ärsyttää juurikin toi kunnallinen kun se keskenmeno hoidettiin niin älyttömän huonosti. Tänä aamulla oli huono olo piti jopa vähän oksentaa.. mut toivotaan että jää tuollaiseksi pieneksi niinkuin edelleninki. Mistään oireista en kyllä valita. Hyvä vaan :)
  14. H

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Niin voi olla että ilman pahoinvointi selviän. voikun olisikin jo 5.1. mä meen siis yksityiselle ultraan. Soitin kyllä neuvolaan ja kysyin pääsenkö sitä kautta vastaus oli ei joten sanoin että soittelen sit joskus takaisin päin. mulla ei ole kyllä luottoa tuohon neuvola systeemiin eikä...
  15. H

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Mulla tänään 5+3 ja ei pahemmin ole mitään oloja muutakun rinnat kipeät ja väsymys. Sen takia pelottaa että menee tämäkin kesken. Joten ole onnellinen huonosta olosta sen pitäis tietää hyvää:) Ei mulla kyllä esikoisestakaan ollut mitään pahaa oloa mut nälkä ei saanut tulla tai alkoi heikottaa...
  16. H

    Elokuu 2017

    Minäkin liityn varovasti seuraan.. Nyt vasta 4+3 ja syyskuussa tehty kaavinta, keskenmeno alkoi jo heinäkuun lopulla. nyt en sit vielä yhtään uskalla iloita. pelkään vaan että menee kesken. toinen lapsi toiveissa esikoinen nyt 2,5 vuotta:) laskettuaika olisi 26.8.2017 . 5.1 olen varannut...
  17. H

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Onnea huomiseen ultraan (y)
  18. H

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Sinuna menisin ultrattavaksi vaikka yksityiselle minäkin kävin tiputtelu vuodon ja r-testien positiivisuuden takia yksityisellä kun naistenklinikka ei uskonut mua ettei kaikki ole hyvin. mulla ei siis seurattu edes hcg . mut siis suosittelen vaikka maksaa...
  19. H

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Mä en uskalla vielä yhtään toivoa mitään tän raskauden suhteen. Joka pientä nippaisua pelkään ja sitä kun mun alaselkä on vähän kipeä. Ei mulla kyllä keskenmenneessä raskaudessa ollut mitään kipuja, vaan koko ajan sellainen olo että ei kaikki hyvin.. varasin yksityiselle varhaisultra ajan 5.1...
  20. H

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Mä oonkin seurannut sun tilannetta ja jos oisin sä niin olisin käynyt jo monessa ultrassa ja maksanut itseni kipeäksi. Nyt jo mietin että milloin kehtais mennä jos ei sit ala vuotamaan. Juu nyt on menossa menkkojen aika. Mut kun on tuo keskenmeno taustalla ja esikoista odottaessa en osannut olla...

Yhteistyössä