Hakutulokset

  1. H

    Onko Tiimari kallis?

    Kyl tiimari on kallistunu siitä mitä se on joskus ollut.Eikä siellä tee oikeen hyviä löytöjäkään enää niinku muinoon teki.
  2. H

    Ja niin alakoi taas koulu aherrus :/

    just......
  3. H

    Ja niin alakoi taas koulu aherrus :/

    no syysloma oli viikon......mut ennemmin sen siirtääs tähän joululomaan.Koskaan aikasemmin ei oo joululoma ollu näin lyhyt.
  4. H

    Ja niin alakoi taas koulu aherrus :/

    Naapuri pitäjis alakaa myös ens viikolla.
  5. H

    Ja niin alakoi taas koulu aherrus :/

    Puoltoista viikkoa vaan lomaa koulusta ja eskarista ja ny alako si aherrus. Jos se ny johtuu siitä et joululma näin lyhyt et oli syysloma koko viikon niin kyllä syysloma voi lyhentää pirennettyyn viikonloppuun.
  6. H

    Taitaa si olla meirän toinen auto ajokunnossa....

    Juu selvis aivotärähryksellä,onneksi oli kyl sekunneista kii ettei hirvi rysähtäny sylihin.............auton toinen kylki rytys mut siihen saatiin hajottamolta osat.
  7. H

    siivoaako teillä 5-6veet itse huoneensa?!

    Meillä 6.v poika siivoaa oman huoneensa samoon ku isosiskonsakin.Ja alhaalta myös lelut pitää vierä pois jos jotain on tuonu alhaalle.
  8. H

    Taitaa si olla meirän toinen auto ajokunnossa....

    mun auto ensin vanhemmilla kuukauren lainas ja isäntä ajo 2 viikkoa sitten omallaan hirvikolarin.....et sitä on ny si isäntä korjaillu,meinas et su olis valamis. Et si olis kummanki autot käytös niin helpottaa tätä elämääkin si.
  9. H

    Taitaa si olla meirän toinen auto ajokunnossa....

    sunnuntaihin mennessä=) Ohan täs ny kaks kuukautta oltu yhren auton varassa....
  10. H

    Iski sitten ns.sisustusinspiraatio oikeen kunnolla :)E

    Eli meirän makuuhuone saa uuren ilmeen kokonaan:) Nyt on täysin valkoonen mut ny saa uurne ilmeen ja kahrella muulla sävyllä sitten sisutusta.... Yks kaappi saa lähteä kokonaan pois tai oikeestaan ei siinä oo ku kolome yläkaappia paikallaan ja allatyhjä osa(erellisten omistajien jäljiltä)...
  11. H

    Onkohan tämä nyt sikainfluenssaa vai mitä?

    Meillä likalla oli kaikki muut oireet tosta paitsi toi oksentelu,torettiin keuhkokuume......
  12. H

    Suolalamppu....

    Ne on jotenki ihania,oon tykästny niihin.Ja viime viikolla ostin tuikuille tarkotetun suolalampun ja olohuonees on isompi suolalamppu:)
  13. H

    Hitsi kun mä haluaisin sellasen Partyliten vanhemman seinälampetin

    Ookko kirjautunut tänne??Jos olet niin ota yhteyttä muhun.......osaan sanoa tuosta tuotteesta:)
  14. H

    PRKL Retkiraha-asiaa!

    Just.en tienny et menöö noin.
  15. H

    PRKL Retkiraha-asiaa!

    Ei tua oo oikeen että muut maksaa ne mitä uupuu.........jos laittaas näille vanhemmille viestin et heirän piltit ei pääse retkelle jos ei maksa osuuttaan tohon matkaan,luulis et voisivat herätä siihen.
  16. H

    Eskari:)

    Juu se muuttuu äkkiä.Päivän poijalle kruunaa se että pääsöö menöön tutustumaan eskariin jo taksilla =) Saa testata taksin ennen ku syksyllä alakaa kunnolla eskari.
  17. H

    mitä pidät nimestä Reco?

    Anteeksi mut tuloo meirän kani mieleen ku sen nimi on Reko......
  18. H

    Eskari:)

    Tuli poijalle tänään päätös et pääsi toivomaamme eskariin:) Ja kun poijalle kerroin et tuli päätös et se pääsöö eskariin niin tokas mulle:Mä en mihinkään eskariin mee :D Ja on eskaria orottanu ku kuuta nousevaa.........Menöö tällä kuulla tutustumaan eskariin. Ja eilen lähti tulevalta...
  19. H

    Voisitko kuvitella asuvasi vilkkaiden 2 ja 3 vuotiaiden lasten kanssa jos tontilla on ISO lampi? =kuva=

    Meillä on lampi tossa pihassa.Kun muutimme tänne niin poika oli 2,5.v jolloin myös mietiin et kuinka käy ja piääkö toi lampi poistaa tai airata.Mutta annettiin olla ja ei poikaa koskaan kiinnostanu se ku kerrottiin että siihen lähelle ei mennä et sinne voi purota ja hukkua. Nyt poika on 5,5.v ja...
  20. H

    Kova huoli pikkuisesta..

    Toi voi olla myös anemiaa.Vaikka rautaa syö mutta ei arvot nouse,näin on mun tutulla ja torettiin anemia.

Yhteistyössä