Hakutulokset

  1. F

    Huhtikuun hurmurit 2017 *tammi-helmikuussa*

    Pakko kommentoida väliin, kun pitkästä aikaan tulin lukemaan mitä muille samassa vaiheessa meneville kuuluu. Näköjään kaikilla on jotain pientä tai suurempaa tuntemusta. Jännää! Itsellä kun ei ole oikeastaan mitään. Kaikki on mennyt siis tosi hyvin. Käyn yhä salilla ja jaksan puuhailla...
  2. F

    Huhtikuun hurmurit 2017 *tammi-helmikuussa*

    Heipsan, muutaman viestin oon tänne aikoja sitten laittanut. Minnekään en varsinaisesti ole hävinnyt, mutta vähemmän on vain tullut käytyä eikä tunnu oikein että on mitään kerrottavaa :D Ehkä sitten jos kovasti ihmetyttäisi tai olisi vaivoja. Olen siis päässyt tosi helpolla. Kaikki on mennyt...
  3. F

    Huhtikuun hurmurit 2017 *lokakuussa*

    On niin helppo lukea aina muiden kuulumisia :) ja vaikea jaksaa päivittää omia, kun tuntuu et ei tässä mikään auta ja voi oikeasti vain odotella. Tällä viikolla on vihdoin se nt-ultra! Eli yksi odottaminen päättyy siihen. Odotan innolla, että pääsee näkemään mitä siellä masussa on. Välillä on...
  4. F

    Huhtikuun hurmurit 2017

    On tää odottavan aika kyllä pitkä.. Kai tää tästä helpottuu kun sais varmuuden siitä mitä sisällä tapahtuu. Ite saa olla siinä mielessä onnellinen ettei ole kohdannut vuotoja. Tsemppiä kaikille omien ongelmien kanssa ja toivotaan parasta! Viime yönä pärähti tännekin flunssa. Et oo yksin...
  5. F

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Itsekin mietin että milloin kertoisin raskaudesta, kun ei voi tietää jos tulisikin vielä keskenmeno. Enkä sit halua kertoa et ei meille tulekaan vauvaa. Ehkä sitä jollekin voisin jo kertoa, haluaisin. Viim siinä vk 8-10 vois kertoa osalle. Töissä en halua kertoa ku vasta myöhemmin. Vanhemmille...
  6. F

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Laita vaan. Eli 31v / JS / eka.
  7. F

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Tuun mukaan keskustelluun, ainakin lukemaan jos ei muuta (en tiedä miten hyvin multa luonnistuu nää keskustelupalstoille kirjottelut :D, yritetään! ) Varasin eilen ekan neuvolan ja laskettu aika arvioidun hedelmöityksen perusteella ois 20.4. Menkkojen perusteella se ois 5 päivää aikasemmin. Oon...
  8. F

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Nyt kun oma kierto on "valmis" niin pääsen laittamaan sen tänne :) Ehkä se auttaa jotain, itse oli ainakin tosi mukava lukea teidän tuntemuksia. dpo 0 Pikkasen tuntu vasemmalla puolella, itkukohtaus. lämpötila alhaalla. dpo1 limat vähenty, lämpö nousi 0.5 dpo2 Vähän nuhaa, vatsassa tais...

Yhteistyössä