Hakutulokset

  1. Neuvokas

    Kiinteän ruoan aloituksen oppimäärä

    Ja sitten vielä kun vauva on kipeä uusia ruokia(ei niitä joita vauva on syőnyt jO) ei kannatta antaa kun vauvan elimistő on muutenkin koetuksella taistelemassa pahan olon kanssa esim.flunssa,rokutuksen jälkeinen reaktio yms...
  2. Neuvokas

    Kiinteän ruoan aloituksen oppimäärä

    Silloin tällőin eli miten ajattelit?Lusikka yhtä viikossa lusikka kerran toisena viikkona?Mutta sehän on ihan tyhjän kanssa.Vauvan vatsa ei ehdi edes tottua yhden aineksen jos annat sitä kerran tai pari viikossa. Tarkoitushan on totutella vauvan vatsaa erilaiseen ruokaan.Jos muu ruoka kuin maito...
  3. Neuvokas

    Kiinteän ruoan aloituksen oppimäärä

    Olet oikeassa (y) Mutta kuukauden parin jälkeen ei ole enää tarvetta mennä ihan näin kunhan aloittaa hitaasti ja varovasti:).Kunhan vauvan vatsa tottuu muuhun ruokaan kuin maitoon pikkuhiljaa niin ei siinä mitään hätä ole. Koska vauvalle voi tulla vatsavaurioita kun tukee liika sulatettava...
  4. Neuvokas

    Tunteeko paksusuolen

    Se on paksusuoli.Jos olet hoikka sen voi tuntea juuri siinä kohdassa.Jos ei olekaan kovin hoikka niin ei tunnu ollenkaan.
  5. Neuvokas

    Päivän kestävät kuukautiset?

    Se johtuu e-pillereistä.Tai siis niiden lopettamisesta.Hormonihäiriö.Mun kaveriä tuli raskaaksi e-pillereiden lopettamisen jälkeen vasta 6 kk jälkeen ja se on ihan normi juttu kuulemma:)
  6. Neuvokas

    Isän jääminen kotiin lapsen kanssa - kokemuksia?

    Hei.Minulla on tuttava jolle syntyi lapsi.Ja rahatilanteen takia äiti joutui menemään töihin ja isä jäi kotiin.Niin he tekivät siitten niin,että isä oli viennyt lapsen pari kertaa päivässä äidin luokse syömään(töihin siis:D) loput ruokinnat olivat varmaan niitä soseita arvelin.Että silleen.Ja...
  7. Neuvokas

    Pamperrs-laatiikko ja Libero-kassi

    Hei.Mulla on molemmat mutten olisi saanut ellen olisi itse hankinut.Tilasin netistä.Liittyin pampers kerhoon ja siitä saa sen ilmaiseksi.Ja se on tosi kiva muuten(y)Iso laatikko.Se voi hakea lastentarvikekaupasta numerolla muistakseeni jonka saat sähköpostilla tai tekstiviestillä en...
  8. Neuvokas

    Te,aikuisopiskelijat!Kysymys just teille :)

    Jos otat opintovapaan niin voi saada aikuiskoulutustukea joka on noin 80% palkastasi olettaen ,että olet ollut muistakseeni yli 8 v samalla työnantajalla.En muista tarkalleen niitä vaatimuksia mutta voit katsoa ne täältä www.aikuiskoulutusrahasto.fi Tämä on mielestäni järkevin jos on esim...
  9. Neuvokas

    Life is what you make of it...

    Life is what you make of it...
  10. Neuvokas

    Kiinteän ruoan aloituksen oppimäärä

    Ja sitten vielä lisäyksenä edelliseen.Yksi vihannes kerrallaan annetaan sen takia vielä koska jos lapsella ilmestyy allergiaa niin tiedät mistä etsiä sen takia 2 vkoa on miniaikaa antaa yhtää vihannesta. En hauku ketään äitiä tyhmäksi koska ei näitä voi kaikki tietää eikä neuvola osaa neuvoa sen...
  11. Neuvokas

    Kiinteän ruoan aloituksen oppimäärä

    Hei.Haluasin vain kirjoittaa miten kiinteä ruoka tulisi aloittaa.Luin tässä vähän aikaa sitten miten äidit aloittaa lisäruokinnan ja olin aivan ihmeissään. Kannattaa aloittaa vihannessoseista eikä hedelmistä,koska hedelmät ovat makeat ja tottakai paremman makuiset niin lapsi voi alkaa syömään...

Yhteistyössä