Hakutulokset

  1. H

    Toukotenavat 2017 <3 Tammikuu

    Hei! pitkästä aikaa täältä huudellaan. Viime neuvolakäynnillä täyteltiin noi kela laput ja tilasin jo äp. Postitettu viime viikon torstaina. Sitä odotellessa. Ahdistuin ku kuulin että oon lihonut liikaa (kk 6kg) joka myös koko raskauden aikana kertynyt paino . Sf mitta oli ihan käyrien...
  2. H

    Toukotenavat 2017 <3 Tammikuu

    Hei kaikille! @muttakun voimia vielä täältäkin koko teidän perheellenne♡ Uusi vuosi ja uudet kujeet. Oli aika hauskaa sanoa miehelle että meillä on tänä vuonna pieni sylissä. Alkaa tuntumaan potkujakin vähän useammin mutta kuitenkin on hiljaiseloakin aika paljon. Taitaa kuulua ihan vaan...
  3. H

    Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

    Hei! Joulun olin ihan hiljakseen. Ru oli eilen ja kaikki oli hyvin äitin omalla pikku pojalla painoa oli 472 g oli kaks päivää isompi ku mitä laskettu mutta la ei lähdetty sen takia muuttelemaan ja mäkin voisin liittyä kaksplussan omaan faceryhmään teidän viestejä kun tulee aina luettua...
  4. H

    Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

    Hei! Meillä pieni palleroinen liikuskelee vaikka sitä en tunnekkaan. Oli vaan viimeks neuvolasaa käydessä hankalaa löytää sydänäänet ku toinen ei pysyny millää paikallaa. Ru täällä vasta 27.12 ei ollu muita vapaita aikoja ja kun se oli ultraaja mielestä otollisin viikko.. yyyh... Tossa...
  5. H

    Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

    Hei! Mä oon huono päivittää mun kuulumisia. Eli meillä oli neuvola ja kuulin sydänäänet ei meinannu vaa toinen antaa kuunnella ku sillä oli kauhee menofiilis päällä. joskus tunsin liikettä nyt en oo tuntenut. mitä tää maha nyt vähä elää omaa elämäänsä nii tiiä onko suoli vaiko vaava. Nimet on...
  6. H

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Hei! Alkajaksi pyydän anteeksi tuhannesti jotenkin taas tänne kirjoittelu jäänyt ja unohdin tulla poksumaan 15+2 on täällä nyt mittarissa. Lääkärikäynti oli hyvin kivulias ja epämielyttävä mutta kuulinpahan taas sydän äänet joka on niin ihanaa musiikkia omille korvilleni <3 Tervetuloa uusille...
  7. H

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Hei naiset! Taas mä tulin hölisee. Ensin tulin poksumaan 14+0 eli toinen kolmannes alkoi tänään Ja toiseksi mä inhoon juosta kusella öisin ku sen jälkeen ei saa edes välttämättä nukuttua. Hanna ja papana 14+0
  8. H

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Leenulainen: mä kun kerroin omalle äitilleni mitä siis rehellisesti sanottuna pelkäsin eniten koko maailmassa. Sen reaktio oli kyllä aika suuri yllätys ku se oli iloinen mun puolesta ja kyseli IHAN kaiken maan ja taivaan väliltä. Lähti siinäkin isompi kivi pois. Painosta: mun th sano neuvolassa...
  9. H

    Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

    Hei hei kaikille odottaville. onnea ultra kuulumisista ja rokotteesta en tiiä otanko. kuitenkin tähän asti aina ottanut. Ainii tulin poksumaan poks poks 13+0 Joko mä näin pitkällä ooon. vasta mä plussasin. Hanna ja papana 13+0
  10. H

    Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

    Mäkin tulin vaan hehkuttelemaan mun ultralla. Kaikki oli pikkuisella hyvin. Sydän löi lujasti ja pikkuinen oli 12+5 vastaava ja mulla nyt 12+4 jotenka la ei lähdetty muuttamaan. Seullista en tiiä ku ne sano että kaikki on matalat että tuleeko sieltä erikseen kirje vielä. Mun seuraava ultra on...
  11. H

    Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

    Hei mä tulin taas poksumaan teidän iloksenne. Tänään on vkot 12+0 ultra maanantaina ja sinne liian pitkä aika toivottavasti menee aika vaan nopeesti ja nään onko masussa ketään. Hanna ja papana 12+0
  12. H

    Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

    Hei tulen vaan kertomaan kuulumisia. Ihana vauveli vanhalle kuulla että ultra meni hyvin. Mull kanssa vähän skeptiset meiningit tän raskauden suhteen kun en oo tosiaan nähnyt kertaakaan lasta. Nähään ensimmäisen kerran vasta 24.10 jolloin mulla on viikkoja omien laskujen mukaan 12+4 Hanna ja...
  13. H

    Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

    Mäkin tulin tänne poksumaan. Viime yö meni huonosti nukkuessa kun mikään asento ei ollut mukava. Ja kisu vauva päätti bilettää joten Hanna + papana 11+0
  14. H

    Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

    Mulla oikeella puolella vaan nivuskipua mutta molemmin puolin vatsaa kipuilua mutta se lähtee sitten pois. Oireet on vahvat. Hanna ja papana 10+5
  15. H

    Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

    Hei! Mulla ollu nyt muutaman päivän molemmilla puolilla vatsaa kipuja. Onko muilla? Hanna+ papana 10+5
  16. H

    Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

    Hei kaikille taas täältäkin! Meillä onneks ei oo mitää flussia tai noita vielä, mies vaan oireilee kun olis kipeeks tulossa. Täällä alkaa väsyttää jo siinä 21 maissa ja herään joskus 6-8 maissa ihan riippuen monelta juoksuttaa vessassa. Kotidoppleria mekin ollaan mietitty ja vähän kahden...
  17. H

    Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

    Täällä on siis rv 9+6 eli 4.5/hanna/22/ 1 lapsi/ tays Mä nyt tiiä teinkö ton hienostuneesti oikein mutta tärkeimmät tiedot tuostakin löytyy.
  18. H

    ** Toukotenavat 2017 **

    Täällä alkaa noi pahoinvoinnit olla ohitse (joskus on huonompi olo mutta ei nyt enään joka pvä) hajuherkkyyttä, jos edellisenä päivänä oli syönyt nuudeleita seuraavana päivänä oksettaa jo pelkkä ajatus. Eka ultra sitten 24.10 sinne asti jännittäessä. Sokerirasitukseenkin varasin jo ajan tosin...
  19. H

    ** Toukotenavat 2017 **

    Täälläkin on ajottaista pahoinvointia. Joskus oksentaa ja toisena päivänä ihan siedettävä olo. Huomenna varailee aikaa ekaan ultraan ni isen saa sitten itse valita milloin haluaa. Hanna + napero 9+3
  20. H

    ** Toukotenavat 2017 **

    Saatiin tänään varattua eka neuvola aika ja se meni tonne 27.9. Oli aika jännittävä tilanne varata eka neuvola. Hanna ja napero 5+6

Yhteistyössä