Hakutulokset

  1. E

    Syyskuun suloisuudet 2017

    @haaveilija-31: Minustakin kuulostaa siltä että kaikki on varmasti hyvin, kun vahva sykekin ollut. Tervetuloa kaikille uusille! @Haaveilia(ko) on tosiaan perustanut Facebook ryhmän. Hänelle vaan yv:tä kun haluatte ryhmään
  2. E

    Syyskuun suloisuudet 2017

    @Haaveilia(ko) : laitoin sulle YV:n Täällä ei edelleenkään mitään ihmeempiä oireita ole ollut. Kohdun seutuvilla kyllä on jotain tuntemusta välillä että jotain tapahtuu ja niitä repäisykipuja myös välillä. Minä varmaan odottelen np-ultraan, jos kaikki tuntuu menevän hyvin sinne asti eli ei...
  3. E

    Syyskuun suloisuudet 2017

    @Norway: Hurjasti voimia! Mulla ei ole vielä oikeastaan mitään oireita, enkä kyllä tietäisi olevani raskaana jos en ois testiä tehnyt. Tänään rv4+0:rolleyes:. Neuvolaan varailen varmaan ajan ensi viikolla. Minä harrastan juoksemista ja muutenkin tulee liikuttua aika paljon. Juoksemisen aloitin...
  4. E

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Minäkin voisin ilmottautua keskusteluun, vaikka aikaista vielä onkin. Tänään testattu aika selkeä plussa dpo12 eli laskettu aika ois 22.9. Meillä on 2 tyttöä syyskuisia hekin 6- ja 4-vuotiaat. Esikoista tehtiin pitkään ja sai alkunsa IVF:llä. Toinen sai alkunsa luomuna aika lailla heti imetyksen...
  5. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Pakko oli tehdä vielä toinen testi ja kyllä siihenkin toinen viiva tuli ja lämmötkin on koholla. Toivottavasti nyt vaan kaikki menis hyvin. Huomenna pitää kyllä testata kun onhan noita jemmassa vielä muutamia
  6. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tänään testattu aika selkeä haamu dpo11 mutta en vielä uskalla hirveästi iloita, jos vaikka nään harhoja tms. Voisko olla niin suuri onni että saatas kolmas syyskuinen. Meillähän esikoinen saatu IVF:llä ja kakkonen luomuna ja toivottavasti en nyt nään harhoja ja saataisin kolmaskin lapsi. Uutta...
  7. E

    Toiveena vauva 2017-2018

    Meillä molemmilla lapsilla laskettuaika samana päivänä, mutta synttäreille tuli eroa yksi päivä. Saa nähdä käykö kolmannen kanssa samoin että tulis syykuun muru, vaikka heinäkuinenkin ois kyllä tervetullut:)
  8. E

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä ovisplussa pärähti tänään testiin kp15, joten tietää mitä on viikonloppuna ohjelmassa:rolleyes:. Aika kiva Isänpäivälahja tulisi jos raskautuisi tästä kierrosta. Esikoista yritettäessä minä soitin ajan terkkarille silloin kun tuli vuosi yritystä täyteen ja sieltä sain lähetteen...
  9. E

    Toiveena vauva 2017-2018

    Nyt karkas tuo viesti ja katkesi ihmeellisesti keskeltä. Eli juoksua olen minäkin harrastanut. Ja kävin kans vanhoja viestejä lapsettomuus puolelta lukemassa. Vähän semmoinen olo tuli että aika ihme pitää olla jos toinen luomu ihme saadaan aikaiseksi. Ois meillä alkiota vielä esikoisen hoidosta...
  10. E

    Toiveena vauva 2017-2018

    Useampia puolimaratoneja oon juossut ja viime toukokuussa eka kokonainen maraton ja ehkä en keväänäkin jos en tule raskaaksi. Viime aikoina en tosin pitkiä lenkkejä ole juossut mutta varmaan otan nekin ohjelmaan lähivikkoina
  11. E

    Kolmannen kuumeilua <3

    Minäkin voisin ilmottautua tänne. Meillä on -10 ja-12 syntyneet tytöt. Esikoinen saanut alkunsa 2,5vuoden yrityksen jälkeen IVF-hoidolla ja kakkonen yllätyksenä luomuna melkein heti imetyksen loputtua. Esikoisen raskausaikana sain kilpirauhasen vajaatoimintaan lääkityksen. Arvot tosin oli ihan...
  12. E

    Toiveena vauva 2017-2018

    Nega testattu ja aikalailla heti testauksen jälkeen alkoi tuhruttaa, joten tervetuloa kp1. Ei kai se auta kun ovista kohti...
  13. E

    Olenko ainoa, joka ei osaa päättää?

    Mulla oli sama ongelma sen suhteen aletaanko yrittää kolmatta lasta vai ei. Lopulta tulin siihen tulokseen että myöhemmin saattaisin katua sitä että ei yritetty. Mutta jos kolmas lapsi saadaan niin sitä en tule varmasti katumaan. Vaikka välillä onkin epävarma sen suhteen onko järkevää. Jos...
  14. E

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä dpo 13-14 tänään. Ovisplussa tasan 2viikkoa sitten. Edelleen pirusti mitä ei kyllä ennen ole ollut kuin alkuraskaudesta. Ehkä kierukan poisto sotkee vielä kroppaa. Huomenna testiä jos ei menkat ala. Eilen testattu nega.
  15. E

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Oho väärään ketjuun viestin vahigossa. En oo niin nuori enää
  16. E

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Mulla tänään Dpo13-14. Ovisplussa tuli tasan 2viikkoa sitten. Tänään en testannut eilen tein nega testin. Ihan sellanen olo kun oisin raskaana turvottaa ihan pirusti. Ei mulla ole ikinä ollut tällästä turvotusta kuin alkuraskaudesta. Ehkä kierukan poisto on vaan sekoittanut kroppaa. Huomenna...
  17. E

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä testattu nega dpo12 tai13 tänään. Nyt kierukan poiston jälkeen on näköjään erilaiset menkkoja edeltävät oireet. Olin siinä uskossa että ois voinut tärppi käydä kun semmoista oloa ollut, mutta eipä näköjään. Vajaan viikon masua turvottanut tosi pajon ja alamasua nippaillut. No tietääpähän...
  18. E

    Toiveena vauva 2017-2018

    Sofin testejä tehty kaksi koska ekaksi näytti että testi ei toimi ja jää tyhjäksi kokonaan ja tein sit toisen samasta pissasta. Molempiin testeihin tuli kontrolli viivat kuitenkin. Toiseen vaan tosiin hitaasti. Siinä testissä olen näkevinäni myös heikon haamu viivan mutta toinen testi nega. Ei...
  19. E

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä tänään dpo9 ja huomenna varmaan pakko testa, kun en jaksa odottaa pidempään. Masua turvottaa mikä voi olla raskausoire mutta enteillä menkkojakin...
  20. E

    Toiveena vauva 2017-2018

    Bertta ja Miina : toivottavasti viivat vahvistuu:). Itse en ole koskaan millään testillä saanut muuta kuin selviä negoja testiin jos ei oikesti raskaus ole alkamassa ja testejä on aikoinaan esikoista yritettäessä tehty paljon. Täällä dpo 2. Ovis plussat keskiviikko aamuna ja iltapäivällä...

Yhteistyössä