Hakutulokset

  1. P

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Hei vaan, ilokseni löysin omankin nikkini vielä taustailemasta täältä! Jossain vaiheessa kirjoittelin vastaavaan aiempaan ketjuun, mutta kaikessa kiireessä kuulumisten päivitys ja seuraaminen sitten jäi. Tein kuitenkin itsellenikin yllätyksenä, liki parin vuoden odottelun jälkeen...
  2. P

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.6**

    Moi taas, ja kiitos kaikille lämpimistä tervetulotoivotuksista ja Vienalle tietysti onnea! :) Wanda; mulle voi päivittää iäksi sen 29v., koska synttärit on alkuvuodesta. Mietin onko tuo toinen luku kp:n jälkeen keskimääräinen kierto vai edellisen kierron pituus vai jotain muuta? Mulle voi...
  3. P

    **3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.6**

    Tämä ois varmaan myös mun ketju (s.-82). Jätin ehkäisyn pois viime kesäkuussa, ja mitään ei vielä oo tapahtunut. Aiemmin en uskonut, että haluaisin lapsia ollenkaan, mutta sittemmin mieleen on tullut että pitäisköhän katsoa tämäkin tie, jos se meille suodaan. Mutta mulla ei kyllä oo niin kiire...
  4. P

    Opiskelijat! Paljonko pisteitä vuodessa? Millä tahdilla? Olen laiska.

    Normaalit 60 pistettä vuodessa, opiskelen humanistisessa. Lisäksi tietysti työt, eli 2-4 työvuoroa viikossa. Tähän ei juuri ylimääräistä sitten mahdukaan, ja aion ennen gradun ottamista ulos "pyhittää" yhden vuoden pelkästään kielille. Opintotukea on tullut nostettua vain 4-5 kuukaudelle/vuosi...
  5. P

    Mitäs tänne nykyään kuuluu?

    Jaahas, unohtakaa koko juttu :D.
  6. P

    Mitäs tänne nykyään kuuluu?

    Eipä ole tullut käytyä palstalla varmaan vuoteen tai puoleen... Häivyin uudistuksen jälkeen, kun palstan ulkoasu muuttui niin sekavaksi ja muutenkin alkoi kyllästyttää, kun argumentointi oli välillä aika, no, ohutta :D. Ehkä tiedätte mitä tarkoitan. Mutta mitäs tänne nykyään kuuluu, onko...
  7. P

    Hanasta valmiiksi kuumaa vettä vai kylmää kun keittää tuttipulloja tai tekee ruokaa?

    En oo ajatellut asiaa, sitä vettä mihin suuntaan hana kulloinkin sattuu olemaan kallellaan? Olen vielä hengissä. Ei asiat oo aina niin mustavalkoisia, joku toinen tykkää tehdä toisella tavalla ja se voi olla aivan yhtä oikein...
  8. P

    Miksi ihmiset tekee lapsia? Miksi te teitte teidän lapset? :)

    No kyllähän lasten hankkiminen varsin hedonistista siinä mielessä on, että itse niitä halutaan ja sitten se halu toteutetaan... Ei niitä ketään muita vartenkaan hankita kuin itseä, vai mitä ;).
  9. P

    Lapsipula Suomessa. Mikä on sinun osuutesi?

    Ehkä tämä alue on sitten niin hyvätuloisten aluetta, että siinä vaiheessa ainakaan tulot eivät ratkaise lasten määrää; ts. ollaan ohitettu se hetki, kun ollaan hyvätuloisia, mutta ei niin hyvätuloisia etteikö esimerkiksi lapsen myötä tuleva asunnonvaihto keikauttaisi taloutta päälaelleen.
  10. P

    Lapsipula Suomessa. Mikä on sinun osuutesi?

    Mielestäni ei ole kenenkään velvollisuus lisääntyä, ja sitä paitsi kyse on jokaisen henkilökohtaisesta asiasta. Jos jotakin asiaa pitäisi puolustella ja perustella, niin silloin se olisi lapsen haluaminen, ei niiden tekemättä jättäminen! Jos jokainen länsimaalainen tarvitsee viidestä seitsemään...
  11. P

    MEISTÄ TEHTIIN ls-ILMOITUS KUN KÄYDÄÄN SAUNASSA

    Nimenomaan, ja tässä tapauksessahan kaikki oli erinomaisesti järjestetty, kuten äsken myös sossuntädin toimesta varmistettiin. Kaikki eivät halua tai voi asua omakotitalossa, niin kyllä sitä taloyhtiön saunaa silloin käytetään. Mitä ihmettä tuolla hysterisoinnilla oikein voitetaan, en...
  12. P

    MEISTÄ TEHTIIN ls-ILMOITUS KUN KÄYDÄÄN SAUNASSA

    Tähän ei lisättävää. Ja tuo asia ratkesi juuri niinkuin sen pitikin!
  13. P

    Maahanmuuttajia lisää Suomeen - mitä mieltä?

    On aina yhtä ikävää lukea tämmöisiä kommentteja, kun oma puoliso on maahanmuuttaja, hyvin työllistynyt & veronsa maksava. Mielipiteensä voisi perustellakin, vai mitä? Mä en kannata holtitonta perheenyhdistämistä, enkä edes kuuluisaa mummopykälää, niin raakaa kuin se onkin. Mutta muuten sanon...
  14. P

    MEISTÄ TEHTIIN ls-ILMOITUS KUN KÄYDÄÄN SAUNASSA

    Tämä ketju on kyllä hulvattomin vähään aikaan. Joo, on tosiaan todellisuudentaju ihmisillä hukassa. Onhan se hyvä että lapsia valvotaan ja vahditaan, mutta en jaksa lakata ihmettelemästä milloin tästä näin poskettoman hysteeristä on tullut. Jos ei saunassa saa käydä, niin ei varmaan...
  15. P

    onko helsingin kallio hyvä paikka asua?

    Tämä kyllä on varmasti totta. Menee oikeasti hermot. Muuten Kallio on värikästä aluetta, hyvälläkin tavalla. Ei Helsinkiin muuttamista tarvitse pelätä! Tämä on ehkä maailman turvallisimpia pääkaupunkeja. Ja missä tahansa paikassa voi tapahtua mitä tahansa muutenkin. Lisäksi yleensä...
  16. P

    Mulla on lohi pakkasessa jonka viimeinen käyttöpäivä ollu 26.12.2009...uskaltaako tuosta vielä ruokaa laittaa?

    Jos on pakastettu heti eikä ole päässyt muhimaan, niin en näkis ongelmaa. Isä kalastaa paljon, ja vanhemmilla on runsaasti kalaa pakkasessa. Viimeiset edelliskesänä pyydetyt syödään seuraavana keväänä, eli vajaa vuosi pakasteeseen laittamisen jälkeen. Mitään ongelmaa ei ole KOSKAAN ollut...
  17. P

    Mitä ajattelet aikuisesta, joka keinuu leikkipuiston keinussa?

    Onko sillä oikeasti mitään väliä? Harvoin ihmiset tulee ajatuksiaan kertomaan vaikka jotain ihmettelisivätkin, suomalaiset varsinkaan. Anna kummastella jos niin paljon ketään edes kiinnostaa, ja keinuminenhan on ihanaa! :) Eikä taatusti aiheuta mitään paheksuntaa ainakaan, vaan positiivista...
  18. P

    Miksi niin usen kivan talon pilaa JÄRKYTTÄVÄ KADUN NIMI? :/

    Tykkään kaikista nimistä, jotka päättyy jotenkin muuten kuin -tie tai -katu, ne tylsistyttää kivankin nimen. Joku "Kuunsirppi 8 B" tai tuontyyliset on hauskoja.
  19. P

    Mitä ajattelet aikuisesta, joka keinuu leikkipuiston keinussa?

    Käyn kans keinumassa, varsinkin jos kömpii baari-illan jälkeen kotiin ja matkan varrella on leikkipuisto, niin kiusaus on vastustamaton, mutta myös päiväsaikaan. Eikä ole edes lasta rekvisiittana ;). Lähinnä on haasteena löytää omalle ahterille mitoitettu keinu. Mitäpä siitä pitäisi ajatella...
  20. P

    Kuvaketju "Arvaa mistä kaupungista"

    Tukholman Suurtorilta, luulisin :).

Yhteistyössä