Hakutulokset

  1. P

    Helmikuun helmet 2017

    Hei kaikille piiitkästä aikaa✋! Oon käynyt lukemassa teijän kuulumisia, mutta en oo vaan saanut aikaseksi kirjotella. Ihana kuulla miten toisten vauvat kasvaa ja kehittyy. Ja niinkuin Boomkaa totesikin, että kun tämän porukan kanssa kuulumisia ollaan vaihettu jo pitkään, niin on ihana kuulla...
  2. P

    Helmikuun helmet 2017

    Moikka! Olipa mukava käydä lukemassa teijän kuulumisia! Haasun vauva nukkuu kyllä mahtavia yöunia. Meillä on ollut nyt muutama yö levottomampaa. Mutta luulen sen johtuvan siitä, että vauvelilla ei oo 7 päivään maha toiminut. Ilmoja rupsuttelee ja ähisee yöt. Ja haisee ihan älytön. Meillä on...
  3. P

    Helmikuun helmet 2017

    Hei! Tervetuloa Elliina mukaan . Meillä ukkeli on tänään tasan 3kk♡. Neuvolassa käytiin ja ekat rokotteet sai (rota-rokotteesta nyt eka annoksen myös). Saa nähä tuleeko kovin itkuiseksi. Nyt kyllä nukkuu. Painoa on jo 7.1kg ja pituutta 61,5cm. Tämmönen kunnon jässikkä♡. Terkkari sanoi, että...
  4. P

    Helmikuun helmet 2017

    Vagabonda, meillä relat lisäs mahavaivoja. Varmaankin siksi, ku ovat öljypohjaisia. Mää tilasin sit Biolatte Original- L maitohappobakteeri valmisteen. Se on jauhemainen, jonka annan maitotilkkaan sekoitettuna. Tästä ei oo mitään haittavaikutuksia tullut. Vau, siellähän on jo lämmintä...
  5. P

    Helmikuun helmet 2017

    Aloin toivottelemaan Hyvää Vappu-viikonoppua kaikille ! Kyllä täälläkin 13 vuotta sitten vappu meni siideriä juoden, mutta lasten syntymän jälkeen vappu on mennyt rauhallisissa merkeissä munkkeja syöden. Mutta sanon kyllä, että tämmöset vaput on kyllä parhaita. Meillä vauvalla on nyt kahtena...
  6. P

    Helmikuun helmet 2017

    Meillä neuvolassa sanottiin, että sen vuoksi odotellaan vähintään 3 kuukautta synnytyksestä ennen kierukan laittoa, koska siinä on kohdun seinämän rikkoutumis (perforaatio) vaara. Yksityisellä lääkärit Oulussa laittavat kierukan heti, mutta neuvolan terkkari meinas, että Oulussa suurimmaksi...
  7. P

    Helmikuun helmet 2017

    Mukla ja Boomkaa, samanlaiset on mullaki rinnat. Eivät enää oo pinkeän oloiset kuin silloin, jos vauvalla on ollut pitemmät syöntivälit. Ei siis kovin usein, sillä täällä poju kyllä syö usein. Yöllä eka väli on 4 tuntia ja sen jälkeen 2 tunnin välein. Päivällä on korkeintaan 2,5-3 tuntia...
  8. P

    Helmikuun helmet 2017

    Hei kaikille! Mukla, mulla on ollut runsaiden vuotojen vuoksi hormoonikierukka. Eka kierukka toimi hyvin ekan vuoden, mutta sitten aloin vuotelemaan ja vuodin kolme kuukautta putkeen (tiputtelua päivittäin). Sitten kierukka vaihdettiin uuteen ja sen kanssa kävi samanlailla. Laittaminen ei satu...
  9. P

    Helmikuun helmet 2017

    Hei ja hyvää pääsiäisen loppupäiviä ! Täällä on ristiäiset saatu viikko sitten vietettyä. Vauva hieman itkeskeli kasteen alkuvaiheessa, mutta rauhoittui sitten isän sylissä. Ihanat juhlat oli♡. Meillä vauvan itkuisuus on vähentynyt selkeästi. Kaksi kertaa käytiin vyöhyketerapiassa, ja siitä...
  10. P

    Helmikuun helmet 2017

    Hei kaikille pitkästä aikaa! Oon käynyt teijän kuulumisia lukemassa, mutta itse en ole ehtinyt kirjoittelemaan. Meillä vauva sairasti ekan flunssan kuukauden iässä ja jouduimme olemaan sairaalassa pari yötä seurannassa. Raskasta ollut, kun vauva ollut kipeänä. Nyt on onneksi tervehtynyt. Vauva...
  11. P

    Helmikuun helmet 2017

    Hei pitkästä aikaa! Onnea kaikille vauvan saaneille❤! Ja kiitos Boomkaa, kun jaksoit tehdä meille tämän uuden pinon! En oo ehtinyt käydä kirjoittelemassa kuulumisia, mutta oon kyllä käynyt lukemassa teijän kuulumisia. Maria, kun luin sun synnytyskertomusta, niin se oli aivan kuin meijän...
  12. P

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Lämpimät onnittelut kaikille vauvan saaneille :love:! Ja tsempit teille, jotka vielä odottelee nyytti syliin(y)! Minä tulin kertomaan meijän synnytyksestä. Ei ollut helppoa, ei. Mulla alkoi supisteleen viime lauantai iltana säännöllisen epäsäännöllisesti. Sitten iltasella alkoi supistukset...
  13. P

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Pikainen päivitys. Meille syntyi tänään pieni poika, 3810g ja 49cm:love:. Ei mennyt synnytys ihan mutkitta, mutta tulen myöhemmin kertomaan lisää. Onnittelut Haasulle ♡!
  14. P

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Toivottavasti vuohenkellolla on alkanut huimaus helpottamaan. Se on kyllä tympiää, ku keinuttaa ja kaataa mihin suuntaan vaan. Tsemppiä! Voi Haasu, kun et ihan vielä oo päässyt tositoimiin. Mutta hyvällä alulle avautuminen jo on! Toivottavasti ens yön aikana lähtee synnytys kunnolla käyntiin...
  15. P

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Theran, lämpimät onnittelut pienestä prinsessasta :love:!
  16. P

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Mulla synnytykset on mennyt ihan kohtalaisen hyvin. Pitkä avautuminen (yli 10h) toisesta lapsesta ja vauvan ison koon vuoksi (+eka alatiesynnytys ) jouduttiin ponnistusvaiheessa ottaan imukuppi avuksi. Alle 10 minsaa kesti ponnistusvaihe. Nuorimmasta synnytys oli nopeampi, noin 7 tuntia...
  17. P

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Äipälle ja Haasulle tsemppiä, eiköhän teillä oo kohta jo pienokaiset sylissä:love:. Miten Theranilla menee? Toivottavasti oot päässyt jo tositoimiin(y) Kiitos Boomkaa kysymästä. Täällä menee entiseen tapaan:). Maanantaina supisteli 15-20 minsan välein illalla usean tunnin ajan. Eilen ei sit...
  18. P

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Mami94, lämpimät onnittelut pienen prinsessan syntymän johdosta ♡. Kachi, kiitos kun jaoit kokemuksesi. Toivon teille paljon voimia surun keskelle! On tärkeää, että purat omia tuntemuksia, etkä pidä niitä sisälläsi. Olet ajatuksissa♡! Äippä, oon kyllä niin kateellinen nuista sun yöunista :p...
  19. P

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Tezalle lämpimät onnittelut:love:! Muklalla oli kyllä nopea synnytys ja mahtava ku ehdit kutenkin kivunlievitystäkin saada. Oispa itelläkin yhtä nopea synnytys edessä(y). Mää oon nukkunut tänä yönä ekaa kertaa yli kuukauteen 4 tuntia yhteen menoon, heräämättä(y). Illalla en ensiksi millään...
  20. P

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Vagabondalle ja Muklalle lämpimät onnittelut pienistä ihanuuksista:love:! Kyllä veti suru uutinen hiljaiseksi tänään. Mutta ihana kun tulee ilouutisia myös! Tsemppiä kaikille! Ja hyvää viikonloppua:)!

Yhteistyössä