Hakutulokset

  1. S

    Helmikuiset 2021

    Laita täällä yksityisviesti @Matilda! lle niin pääset helmikuisten salaiseen facebookryhmään
  2. S

    Helmikuiset 2021

    Hellou! En oo täällä käynyt hetkeen lukemassa. Meillä on ensiviikon perjantaina ultra. En malta odottaa että saadaan taas nähdä pikkuinen♡ ja toivotaan kovasti että saataisiin tietää sukupuoli. Sokerirasitukseen mun ei onneks tarvitse mennä tällä kertaa ollenkaan. Suvussa ei oo diabestestä ja...
  3. S

    Helmikuiset 2021

    voin päivittää listaan:)
  4. S

    Helmikuiset 2021

    Salaiseen Helmikuisten faceryhmään haluavat laittakaa täällä yksityisviestiä @Matilda! :lle niin pääsette mukaan :)
  5. S

    Helmikuiset 2021

    Hellou, töissä on ollut niin kiire että on unohtunut kertoa tänne mitään kuulumisia. Nt-ultra oli maanantaina ja siellä oli kaikki oikein hyvin. Niskaturvotusta oli 1,2mm ja seula negatiivinen. Vauva liikkui vikkelästi ja heilutteli käsiään♡ Helpottavaa kun tietää että kaikki on...
  6. S

    Helmikuiset 2021

    Sitä toivon hartaasti ♡
  7. S

    Helmikuiset 2021

    Maanantai aamuna on nt-ultra (silloin viikkoja about 13+0). Jännittää ihan sairaasti!! o_O
  8. S

    Helmikuiset 2021

    Mä jotenkin luotan tohon ultrausten kokoon enemmän kuin neuvolan laskemaan. Mulla ultra näyttää 3 päivää enemmän kuin neuvolan LA, joka on laskettu menkkojen alusta. Oon alusta asti tietänyt oviksenkin ajankohdankin,niin tiiän että ultran mitta on paikkaansa pitävämpi :) Täälläpäin ei muuteta...
  9. S

    Helmikuiset 2021

    Mulla kans "vasta" 13+0. Mä en saanut sitä kylläkään itse päättää,mutta neuvolassa sanoivat että parempi loppupäästä kuin alku. Viime raskaudessakin oli 12+5 :)
  10. S

    Helmikuiset 2021

    Aamupahoinvointi on muuttunut iltapahoinvointiin, Nice. Jos aamulla ei oksennus lennä niin illalla sit senkin edestä. Ai kun on mukavaa. rv 10+2. Tsemppiä muille kärsiville
  11. S

    Helmikuiset 2021

    Joo, on paikkakunnasta riippuvaa:) Näin muistan viime raskaudesta.
  12. S

    Helmikuiset 2021

    Tehtiin sisäkautta. Muistaakseni myös tuo nt-ultra tehdään sisäkautta (ainakin edellisessä raskaudessa tehtiin),mutta sen jälkeen ultrataan vatsan päältä(rakenneultra). Ainakin Lahden seudulla siis:)
  13. S

    Helmikuiset 2021

    Täällä kans jo 10+0 :) Kävin tänään niissä seulontaverikokeissa nt-ultraa varten. Tasan kolme viikkoa ultraan! Mäkään en malttaisi odottaa. Onneks oli viime viikolla kunnallisen kymppiviikon ultra, jossa kaikki oli mallillaan niin ei niin paljoa jännitä tuo nt.
  14. S

    Helmikuiset 2021

    Ultrassa käyty ja kaikki oli oikein hyvin! viikkoja 9+3. Pikkutyyppi heilutteli pikkuruisia käsiä ja jalkoja vimmatusti♡ En pääse rautatiputukseen, kun hemoglobiini oli noussut ja oli nyt 115 ja varastorauta oli todella korkealla yli 200!:giggle:
  15. S

    Helmikuiset 2021

    Huomenna aamulla kymppiviikon ultra ja verikokeiden tulosten läpikäynti. Katotaan saanko sen rautainfuusion vai mennäänkö vaan rautalisillä. En tiiä miks mua niin jännittää nää ultraukset,vaikka siitä viime ar- ultrastakaan ei oo ku reilu 2-viikkoa. Hetkittäin tulee sellasia "huonoja" fiiliksiä...
  16. S

    Helmikuiset 2021

    Siis ihan järkkyä :( Tulipa paha mieli tästä uutisesta. Tsemppiä ja jaksamista ♡
  17. S

    Helmikuiset 2021

    Onko muilla tullut jo kutsut nt-ultraan? ja millä raskausviikolla? mulla tuli kutsu ja ihmettelin että aika myöhäinen ajankohta kun on sillon jo 13+0. Viime raskaudessa oli nt-ultra oli muistaakseni 12+1. Tänään mulla 9+1 ♡
  18. S

    Helmikuiset 2021

    Voihan oksennus. Siis niin järkyttävän etova olo 24/7. Yöt valvon ja juoksen 2h välein pissalla ja päivällä vaan haluisin nukkua kokoajan. Oon siis teho-rautakuurilla kun hemoglobiini on niin alhainen. Ensviikolla selviää saanko sen rautainfuusion vai nou. Huomenna jo poksahtaa 9+0 !
  19. S

    Helmikuiset 2021

    Katsoin että raskausvitamiinissa (multitabs) jota syön yhden päivässä on 15mg rautaa ja tässä nestemäisessä (compiron) on 25mg. Eli ilmeisesti täytys syödä reippaasti lisää. ongelmana on se ettei mikään meinaa pysyä sisällä. Mun vatsa ei myöskään oikeen kestä rautatabletteja. Kokeiltu retafer ja...
  20. S

    Helmikuiset 2021

    Ilmeisesti täälläpäin ei yleensä tehdä raskaana oleville tuota infuusiota vaan vasta synnytyksen jälkeen josta mulla onkin jo kokemusta. mut onneks kuitenkin tarttui heti asiaan ja ensi viikolla lääkäri katsoo tulokset ja tekee päätöksen jatkotoimenpiteistä.

Yhteistyössä