Hakutulokset

  1. S

    Kesäkuun keijukaiset helmikuussa

    Tänään 21+0 :) niin se aika kuluu! Meillä oli viime perjantaina rakenneultra, muuten kaikki hyvin, mut mahalaukun vieressä oli joku nestepiste, jota käydään kontrolloimassa 24.2. Toivottavasti ois siihen mennessä hävinny... Liikkeet on alkanu tuntumaan päivittäin, vaikka toki edessä oleva...
  2. S

    Kesäkuun keijukaiset tammikuussa

    Voi että tekee mieli suklaata! Voisin syyä sitä joka päivä! Mulla oli ihan sama homma esikoista oottaessa, mut onneks en sillon paisunu ihan valtavaks, saa nähä miten nyt käy.. Sillon kun esikoista ootin, noin 3 v. sitten, niin täälläpäin ei vauvakutsuja vielä järjestetty. Ois kiva sellaset...
  3. S

    Kesäkuun keijukaiset tammikuussa

    Hei, kirjottelenpa pitkästä aikaa kuulumisia tännekin :) Joulu meni hienosti, vaikka sitä hieman varjosti mun 20.12. saama epilepsiakohtaus. Eka tässä raskaudessa. Mun epilepsia siis näyttää olevan vaan raskausaikainen, eli todennäköisesti oon vikaa kertaa nyt raskaana.. Kohtauksesta on jäänyt...
  4. S

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Hormoneista puheen ollen, mä oon raskasta joulua -keikasta asti ollu ihan hulluna siihen toiseen kitaristiin ja tekis mieli vaan youtubesta kattoo sen soittamista, niin mun kaveri sano, et johtuu raskaushormoneista :D
  5. S

    Kesäkuun keijut joulukuussa

    Vitsi miten mahtava päivä eilen! :) Np-ultrassa oli kaikki hyvin. :love: vauva liikkui paljon ja niskaturvotusta oli 1,2 mm. samalla kävin verikokeessa, joista tulokset tulee viikon päästä. Ultran jälkeen käytiin jouluostoksilla ja nyt on lähes kaikki lahjat ostettu :) Illalla oli sitten...
  6. S

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Mulla kans on liikunta jäänyt ihan täysin, mutta nyt oon alkanu hieman piristymään ja huomasin, et mulla on tämän vuoden työnantajan antamaa liikuntarahaa vielä lähes 200 e käyttämättä, niin innostuin hommaamaan sali/kotijumppa/ravinto-ohjelman personal trainerilta! sellasen raskaana olevalle...
  7. S

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Vitsi, että voi jännittää keskiviikkona edessä oleva np-ultra.. lääkkeiden takia hieman suurentunut riski kehityshäiriöihin..:( Viikkoja nyt 11+2 ja nyt kolme ihmistä on kommentoinut että olisi maha hieman kasvanut. itse sen kyllä huomaa, mutta en arvannut, että muillekin jo näkyy.:)
  8. S

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Mulla työkaveri näitä kans kutoo ja onhan se ihana juttu :love:
  9. S

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Mulla lähtee järki ku en oo reiluun kuukauteen saanu tehtyä oikein mitään.. eka kauheeta väsymystä ja pahoinvointia ja nyt reilun viikon kestäny paha flunssa..:( mieskin sitte muuttuu laiskaksi, ku mä joudun lepäileen, eikä tee tytön kans mitään.. sääliks käy lasta, kun ei etes pihalle pääse...
  10. S

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Mulle kans maistuu kummasti ihan peruskotiruoka, ei mitään kikkailuja. ja kauraleipä on ruvennu maistuun, vaikka normaalisti syön enempi ruisleipää. tomaattikastikeruuat taas on alkanu tökkimään..
  11. S

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Taas oon sairaana, mun vastustuskyky taitaa olla kokonaan hävinny.. hävettää jo töihin ilmotella et oon taas poissa.. Pahoinvoinnit on ohi, mut illalla alkaa väsyttään aikasin ja sitten herään myös aikasin viikonloppuna, vaikka sais pitempään nukkua. Voimia epätietoisuudessa oleville! Täällä...
  12. S

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Mullakin on tehny mieli just perusruokaa, esim. jauhelihakeittoa :D
  13. S

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Ensimmäinen neuvola takana ja kaikki meni hyvin :) ultran mukaan viikkoja 9+0 ja laskettu aika tarkentu juurikin siihen 16.6. mitä laskuritkin antoi. pieni sydän sykki ja pientä liikettäkin näkyi ja jopa käsien ja jalkojen alut erottui :love: kyllä se nyt ihan erilailla konkretisoitui tämä...
  14. S

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Huh, tänä aamuna oksensin kunnolla ekaa kertaa vaikka kuvittelin et pahoinvointi ois jo ohi menossa.. ei häävi tilanne, kun just olin meikkaamassa, niin nehän oli sit pitkin poskia.. :confused: Huomenna eka neuvola, en millään malta oottaa! Just selvis lähipiiristä yks tuulimunaraskaus, niin...
  15. S

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Aion käydä sikiöseulonnoissa. Riskiraskaus lääkkeiden käytön takia, joten normaalia hieman suurempi riski kehityshäiriöihin. Eka neuvola ylihuomenna, en millään malta oottaa. täällä on ainakin aiemmin ultrattu joka neuvolakäynnillä, niin toivottavasti pääsen näkemään, onko ketään kyydissä...
  16. S

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Viikkoja nyt 8+4.
  17. S

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Itellä toinen lapsi tulossa ja tätä mahan turvotusta ollu jo ainakin pari viikkoa, eli maha näyttää normaalia isommalta, eikä housun nappia viitsi enää pitää kiinni, kun puristaa.. työkavereille en haluais asiaa paljastaa vielä vähään aikaan, mut epäilyttää että muutamat on jo arvannu mm...
  18. S

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Täältä myös paljon tsemppejä heikuralle! Mulla oli eilen inhottava aamupäivä, kun taas töissä yökkäilin vessassa ja oli huono olo ja päätin kerrankin et lähen kotiin, kun muina päivinä aina kärvistelly töissä. sanoin sit parille työkaverille et huono olo ja lähen kotiin. toinen sitten...
  19. S

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Mä laitoin just tänä aamuna kuminauhan housujen napinläpeen. :D sillä pärjäsin viimeksikin lähes loppuun asti, eikä tarvinnu ostaa ku yhet äitiyshousut! :D Viikkoja 7+6
  20. S

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Kiitos vinkeistä, toivotaan et menis paremmin:barefoot: Vau, mitä uutisia, onnea kaksosista :)

Yhteistyössä