Hakutulokset

  1. Kohuke78

    Lahjasolulapset

    ❤️❤️❤️! Me menossa miehen kanssa 1/17 Prahaan hakemaan kahta lahja-alkioita..Eli eivät ole geneettisesti sukua kummallekkaan.Mulla munasarjojen toiminnan hiipuminen,miehen tuotantonormaali,Mutta tultiin siihen lopputulokseen että otetaan kokonaiset lahja-alkiot vastaan.
  2. Kohuke78

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Ja siellä olivat konsultaatiossa sitä mieltä,että muhun siirrettäisiin 2 alkioita!Miestä hiukan hirvittää.Ja muakin,et jos tärppääkin molemmat,miten jaksan kaksosraskauden.. Kun ikää on.Perusterve olen kuitenkin.Painoa voisi olla 7-10kg vähemmän,niin ois normaalipainossa.Tosin tyttöä odottaessa...
  3. Kohuke78

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Moi! Täällä yksi toista lasta toivova pariskunta.Mulla 10v tytär(olen eronnut tytön isästä jo 9 vuotta sitten)-ja nykyisen kumppanin kanssa lasta yritetty kohta 4 vuotta.Ongelma on mun munasarjojen toiminnan hiipuminen,ja huono vaste stimulaatioihin.Ikää on allekirjoittaneella 38 ja miehellä...
  4. Kohuke78

    Kysely:Käyttekö alakoululaisten vanhemmat tarkistamassa nukkuvatko lapsenne todella?

    Käyn kattomassa 10-vuotiasta. Syy kyllä siinä että meinasi päiväkoti-ikäisenä tukehtua oksennukseen sängyssään.Mulle jäi jonkinlaiset traumat,vaikka aikaa mennyt 6 vuotta. Olen kyllä joskus yllättänyt sen pelaamassakin,vaikka pitäisi nukkua. Siksi kännykkä&tabletti yöpyy eri huoneessa kuin lapsi.
  5. Kohuke78

    Lapsettomuushoitojen rahoittaminen

    No me joudutaan turvautumaan ulkomailla tapahtuvaan hoitoon.Juuri rahan takia.Ok,on muutenkin helpompi saada lahjasoluja sitä kautta.Kunnalliset hoidot käyty jo läpi. Olen itse pienyrittäjä ja mies opiskelee,opiskelut puolivälissä. On tehnyt kuitenkin osa-aikatöitä,edelliseen ammattiin liittyen...
  6. Kohuke78

    Alkion adoptio?

    Praga Medicaan ollaan menossa.Aika pitkä toi Lahjoitettu munasoluhoito-ketju,en oikeen löytänyt ensisilmäyksellä tietoa koko alkion adoptiosta..Täytyy silmäillä lisää.Ja yv:tä saa laittaa mulle myös,jos ei halua suoraan tähän ketjuun kirjoitella.
  7. Kohuke78

    Kuinka nopeasti olet tullut raskaaksi ja miten?

    Ikä-38vuotta Dg.Sekundäärinen lapsettomuus(1 10-vuotias lapsi luomusti ja helposti!)&munasarjojen toiminnan hiipuminen Monta vuotta yritetty:5 Hoidot:4 Inssiä 2 IVF,heikko vaste munasolujen kypsytyshoitoon,tehty 1 alkion siirto/nega.Pakkaseen ei mtn.kummastakaan IVF.Jokaisessa hoidossa...
  8. Kohuke78

    Alhainen Anti-Muller ja korkea fsh

    FSH mulla ollut 13,1-13,3.Ja AMH 0,9 ja ikää mitatessa ollut 36-37.Tehty 4 inssiä,Gonal-F hoidon kanssa,tuloksetta,lisäksi 2 IVF joista saatiin suurimmilla hormoniannoksilla vain 3 ja 4 munista.Ekan kerran eivät lähteneet jakautumaan ja tokalla kerralla siirrettiin tuloksetta yksi 3-päiväinen...
  9. Kohuke78

    Alkion adoptio?

    Elikkä onko kellään palstalaisella kokemusta asiasta?Tarkoitus olisi siirtää 1-2 luovutettua toisten IVF-hoidoista "ylijäänyttä"pakastealkiota kohtuuni Tsekeissä 2/2017. Olen yhden 10-vuotiaan normisti alkunsa saaneen koululaisen äiti,ja vauvatoivetta kakkoslapsesta on ollut 5 vuotta.. Ongelmana...

Yhteistyössä