Hakutulokset

  1. P

    Huhtikuun hurmurit 2017 *tammi-helmikuussa*

    Voi että kuinka taas konkretisoituu vauvan tulo kun vaunut ja turvakaukalo saatiin jo valmiiksi odottamaan!! En millään malttais odottaa :) äitiyspakkauksen pitäis parin viikon sisään myös saapua ni sitä odotellaan seuraavaksi. ☺
  2. P

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Meillä oli tänään rakenneultra ja poikalupaus tuli :) kaikki muukin oli mallillaan ja kasvanut on hyvin. Nyt on aika helpottunut fiilis ku taas tietää et kaikki kunnossa :) Nyt pitäis sit vissii alkaa suunnittelee niitä hankintoja. Juuri mitään ei oo vielä hankittu ja huonettaki pitäis vielä...
  3. P

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Kyllä meinataan kanssa äitiyspakkaus ottaa. Eka lapsi kun tulossa nii kyllä sieltä saa paljon kaikkea hyödyllistä☺ täällä mennään nyt puolivälissä ja keskiviikkona olisi viimein kauan odotettu rakenneultra! Vähän jo meinaa jännittää!
  4. P

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Mulla on nyt reilun viikon tuntunu liikkeitä aika runsaasti varsinki silloin ku keskityn ja tarkkailen niitä :)yleensä ku käyn työpäivän jälkee kotona istumaan tai illalla nukkumaan käydessä tuntuu eniten. Maanantai-iltana mieskin tunsi ekaa kertaa pienet potkut ja oli kyllä tosi innoissaan. :)...
  5. P

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Mä oon ainaki huomannu et miestä mietityttää kovasti ettei vaan paina mahaa ja ettei satu mitään ja on sen takia ollut nyt tosi varovainen raskauden aikana. Oonki yrittäny usein sanoa ettei ihan pienestä mee rikki ja sanon kyllä jos tuntuu ikävältä. Et kyllä kannattaa rohkeasti vaa keskustella...
  6. P

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Kyllä täälläki tulee jatkuvasti mietittyä onko kaikki hyvin. Viime ultrasta on jo niin pitkä aika ni koko ajan yrittää vaa vakuutella itelle et kaikki on hyvin. Onneks nyt on alkanu tuntuu liikkeitä jo paljon enemmän ni on helpompi uskoa et siellä liikutaan ja ollaan kunnossa :) Vielä ois reilu...
  7. P

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Mikäs nyt muuten on ollut sen uuden fb ryhmän kohtalo? Onko kukaan perustanut uutta ja olisko siihen vielä tulijoita?
  8. P

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    diiduska91 oho aika sattuma! :D saa nähdä ollaanko samaan aikaa :D Mulla rakenneultraan vielä kolmisen viikkoa enkä malttais millään odottaa. Jotenki ei osaa vieläkää uskoa todeks saati hankkia mitään ennen sitä. Vaikka järkevintä varmasti olis hankkia pikkuhiljaa ettei jäisi kaikki viimeisille...
  9. P

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Ja mutkin voi lisätä tohon alkuun eli 30.4/ppiiapauliina/24/Phks/1.lapsi
  10. P

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Moikka kaikille nyt vasta löysin tieni tänne keskusteluun ja mukava onkin ollu lukea samassa tilanteessa olevien kuulumisia :) mulla tällä hetkellä 17+4 ja laskettuaika 30.4. Tällä viikolla oon tuntenut ekaa kertaa pieniä potkuja ja se on ollu tosi ihanaa! Oon odottanu liikkeitä jo niin kauan et...

Yhteistyössä