Hakutulokset

  1. Vanamo_

    Huhtikuun hurmurit 2017 *tammi-helmikuussa*

    Täällä on viikko tuijoteltu uutta elämää, poika poksahti maailmaan vaalisunnuntaina 4.6kiloisena :X3: Onnea kaikille jakaantuneille, keskustelusta päätellen poksumistahti kiihtyy :) Ja jaksamista vielä "yheskoos" oleville. Vanamo ja Körmy 9päivää
  2. Vanamo_

    Huhtikuun hurmurit 2017 *tammi-helmikuussa*

    Onnea jo maailmaan putkahtaneista pakkauksista :) Ja "voimahalit" meille muille :ROFLMAO: Täällä mennään kolmatta päivää jatkoajalla ja sairaalanpuolelle on lähete alkuviikolle, jos ei itsekseen suostu tulokas jättämään pesäänsä. Perjantain ylimääräisessä lääkärissä saatiin mitoiksi jo hurjat...
  3. Vanamo_

    Huhtikuun hurmurit 2017 *tammi-helmikuussa*

    Argh, mulla tuli eilen "mitta täyteen" tätä mahan kasvatusta :confused: sattuu mahanahkaan ja jokapaikkaan.. Tänään 39+4 ja koko päivän oon tsempannu tulokasta, että voisi rueta ilmaantumaan. Kolme yötä oon nukkunut tosi hyvin ja vatsa on tälle päivää mennyt sekaisin, jos ne enteilisi jotain (y)...
  4. Vanamo_

    Huhtikuun hurmurit 2017 *tammi-helmikuussa*

    Täällä on kanssa ruennut ilmaantumaan isompia supistuksia :confused: onneksi ovat hyvin satunnaisia ja kohtuudella ohimeneviä. Toivottavasti kaikilla kohdunkaulan tarkistuttaneilla on paikat kunnossa, siis ettei ainakaan kenenkään tarvi kovin mahdotonta varaslähtöä ottaa ihmisten ilmoille :)...
  5. Vanamo_

    Huhtikuun hurmurit 2017 *tammi-helmikuussa*

    Bosch: minä jätin kanssa paperit jo joulukuussa, eilen kävin kurkkaamassa nettiasioinnista ja iloisesti siellä luki tiedoissa "käsittelyaika 3 viikkoa" o_O Ajattelin rueta kyselemään tuossa helmikuun puolivälin paikkeilla perään, jos ei päätöksiä näy. Ruuhkaa siellä on varmasti... Sisäinen...
  6. Vanamo_

    Huhtikuun hurmurit 2017 *tammi-helmikuussa*

    Josko keskustelijat on sellaisessa "oho, kylläpä aika vierii (niin vierin minäkin) ja mitähän kaikkea pitikään vielä tehdä ennen jakaantumista" -tilassa :) Niin jää ketjun seurailu vähemmälle. Itse odottelen loppuviikon neuvolakäyntiä, että pääsen vali-vali-valittamaan :LOL: viikonloppu on...
  7. Vanamo_

    Huhtikuun hurmurit 2017 *tammi-helmikuussa*

    Uusi vuosi ja uusi ketju :)
  8. Vanamo_

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Heipsansaa, tein meille uuden ketjun tammi-helmikuulle :) http://kaksplus.fi/threads/huhtikuun-hurmurit-2017-tammi-helmikuussa.2486016/
  9. Vanamo_

    Huhtikuun hurmurit 2017 *tammi-helmikuussa*

    Tiedot muodossa: Laskettu aika / nimimerkki / ikä / synnytyssairaala / monesko lapsi/synnytys Tiedot mieluusti jollain värillä korostettuna, niin listan päivittäjä huomaa ne helpommin. Tekstin väriä saa muutettua pisaran kuvasta painamalla. (päivitetty 10.2.2017) 26.3. Trillian / 34 / OYS /...
  10. Vanamo_

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Tervetuloa uusille :) Ja rauhallista joulusta toipumista kaikille. Oletteko muut huomanneet, että pyyhkeestä alkaa loppua ympärysmitta? :ROFLMAO: Erehdyin mittaamaan eilen vyötärönympäryksen (105cm) ja enää 14cm esikoisen aikaiseen suurimpaan mittaan; ei se ole ihmekkään, kun vähän häirittee...
  11. Vanamo_

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Tehän olette olleet aktiivisia hankintojen kanssa. Itse tein inventaarion mitä kaikkea esikoiselta on pistetty talteen ja totesin, ettei tarvi hankkia uudelle tulokkalle kuin pikkusen perusvaatetta kesäksi, kun esikoisen vähäiset kesävaatteet taitaa olla enimmäkseen turhan isoja. Ja ommella...
  12. Vanamo_

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Ikuinen laihduttaja: minä ajattelen, että tämä on nyt vaan ohimenevä vaihe (niin kuin unenpuutekin) :) sillä ajatuksella pärjää aika hyvin tai pääsee ainakin eteenpäin jonkun matkaa. Ja mitä muut on tuossa sanonutkin, niin kannattaa jutella asiasta miehen kanssa, yleensä sieltä löytyy...
  13. Vanamo_

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Stressikimppulle päivää, täällä toinen. Itsellä myös todella herkkis olo jo pitempään ja oikein "mukavia" tunnelukkoja ja epävarmuuksia alkaa kasautumaan :confused: Tilannetta ei helpota se, että mieheke on painanut kesästä asti vähintään 14 tunnin päiviä ja on joko kuin persiille ammuttu karhu...
  14. Vanamo_

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Ompas usealla todettu etinen istukka. Minulla se oli onneksi noussut hyvin jo ylös eikä oletettavasti ole siis haitoksi. Toivottavasti kaikilla menee synnytyksen hetkellä hommat hyvin, tavasta riipumatta. Itsellä on alkanut esikoisen syntymä kummitella mielessä ja toivon, että uusi tulokas tule...
  15. Vanamo_

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Heipsan. Täältäkin vielä yksi odottaja matkaan :) fb-ryhmästäkin kiinnostunut. 5.4.2017/Vanamo_/31/OAS/2.lapsi/vahvasti poika Eilisen "kaikki näyttää olevan kohdallaan" rakenneultran jälkeen uskallan ehkä jo rentoutua. Jostain syystä tämä toinen raskaus on mennyt "ettei nyt vaan sattuis...

Yhteistyössä