Hakutulokset

  1. H

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    Heippa! Toivottavasti sovin vielä mukaan :) Ensimmäinen pallero tuloillaan ja plussan sain muutama päivä sitten menkkojen ollessa pari viikkoa myöhässä. Nyt oltais vetämässä 7 viikkoa. Laskettu aika osuu syyskuun loppuun :p Paljon onnea pojasta @mamadread !
  2. H

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Täällä varattu tänään eka neuvola aika, se osuu tonne parin viikon päähän 9 viikolle :p Miten malttaakaan oottaa sinne asti!?:eek:
  3. H

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Ja @nnipsu! Ei mullakaan oireita ollut muuta kun nännit oli tosi arat mutta sekin vaiva lähti tyyliin viikko sitten :cautious: Ainut on että mahaa nipistelee ja vihloo päivittäin. Ja tänään ylläri ylläri hirveetä päänsärkyä ollu ja oksettaa vaikka söin aamulla kunnolla.. Ja parasta tässä on ku...
  4. H

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Mutta uskallanko vielä soittaa jos se tuosta alkaakin haalistumaan... :unsure:
  5. H

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Voi vitsi täytyy varmaan ruveta sit neuvolaan soittelee :rolleyes: ajattelin viel loput pari testiä tehä viikonlopun aikana että oon sitte varma :whistle: @Fritang sulla aina vaan vahvistuu viiva! :X3:
  6. H

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    @nnipsu! Nyt mulla on 2 vk menkat myöhässä ja ainakin yhden laskurinmukaan nolisin 7 viikolla ja laskettu olis syyskuun lopussa :) :rolleyes: Mikähän se mahtaa olla se kriittisin aika (n)
  7. H

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Ja anteeksi hehkuttaminen.. Tiedän miltä tuntuu kun plussaa joutuu kerta toisensa jälkeen odottamaan, sillä välin kun muut kertovat ilouutisia. Monet itkut ja pettymykset on käyty läpi. Eipä tästäkään tiedä vielä, kuinka käy. Toivon sydämeni pohjasta että pysyis mukana loppuun asti :love...
  8. H

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    TÄÄLLÄ TESTATTU VAHVA PLUSSA!!! Käsittämättömän epätodellinen olo!
  9. H

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Tervetuloa joukkioon @aavalvar ! Toivotaan plussatuulia :D
  10. H

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Onnea @nnipsu! :love: Ja tervetuloa @helminkä :) Täällä ei ole enää nännit hellänä, mutta myöskään menkkoja edeltävää valkovuotoa ei tule, ihan kuivaa. Muutama päivä sitte tuli paksu klöntti ihan valkosta tahmeeta vuotoa, ajatttelin että se oli "tulppa" että kohta alkaa mutta ei.. Menkat...
  11. H

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    @Siim mulla on vähän sama käsitys.. Mulla ei oo mitään ihmeempiä tuntemuksia oviksen aikaan, muuta ku sitä limaa tulee kunnolla. Nyt tänäänkin on tullu edelleen sellasia ns kohtauksia että sattuu alamahaan hirveesti jonkun 10 sekuntia ja menee hiljalleen ohi. Eilen iltana ja tänä aamuna oli...
  12. H

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    @nnipsu! Muuten kyllä varmasti tekisin aikasemminmutta ku oon niin monesti tehny testin ja tyylii samana päivänä sit alkanu menkat nii maltan nyt :)
  13. H

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Juu, niin gynekin meinas että mulla on joka kierto ihan normaali, ja tässä kierrossa tillut ovulaatio. Ainut mitä oon ihmetellyt on kun tämä kierto on venynyt jo viikolla, ja tätä edellinen koertokin venyi muutaman päivän ja muuten kaikki olleet suunnilleen sen 28 päivää.. o_O ajattelin tehä...
  14. H

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Juu @eevas mulla on yleensä aina kans menkkojen pari ekaa päivää aika kivuliaita mut buranalla pääsee, en haluu mitenkää pelotella :D Näitten kipujen takia en ehkä usko että raskaana olisin. Onneks kuitenkin gyne silloin sano että kaikki näyttää olevan kunnossa ja kuulemma keltarauhanen oli...
  15. H

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Mulla ollut nyt vähän ummetusta, mitä ei kyllä yleensä oo ollu (n) ne krampit on sellasia että välillä pitää ihan kippurassa olla, kestävät jonkun puoliminuuttia aina kerrallaan.. Kauan kun kävelee niin tuntuu sellasia vihlasuja toisella puolella alamahassa.. Luulin et noi mahakivut ois...
  16. H

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Juu olo on kyllä todella helpottunut! Tämäkään ei ollu mikään nuori gyne niin uskon että osaa hommansa ja tietää :) En oo vielä testannu ku en haluais pettyy jos tuleeki nega :unsure:
  17. H

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Tervetuloa uusille tulokkaille! :) Tässä kierrossa ei puuhailtu kuin ensimmäisenä limapäivänä. Limat tuntu kestävän tosi monta päivää jostain syystä.. o_O Kävin muuten myös yksityisellä gynekolokilla päivittämässä tietoja, ja siellä kerrottiin että mulla ei ole minkäänlaista monirakkula...
  18. H

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Mulla kestää runsas limailu yleensä noin viikon päivät. Tommosia kramppeja tulee satunnaisesti koko kierron ajan, eikä aina menkkojen aikaan. Menkkakivuista sen verran että pari ensimmäistä päivää on tuskaa ja buranalla mennään.. Olikohan se endo mistä se gyne sillon puhu että mulla on, kun ei...
  19. H

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Täällä oli limavuotoo 4 pv mutta touhuaminen jäi vähemmälle kun on pientä masennusta ollu tällä saralla :unsure: Touhuttiin kyllä ensimmäisenä päivänä kun tuli limat.. Onko muilla ollu semmosta että ovulaation lopussa tulee järkyttäviä kramppeja alamahaan etenki ku menee istumaan?
  20. H

    Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

    Kiitos samoin, hyv joulua @eevas! Ja hyvää joulua kaikille kuumeilijoille! :)

Yhteistyössä