Hakutulokset

  1. N

    Marraskuun murut

    Muilla ruokaällötyksiä, outoja himoja? Hyviä vinkkejä aamuoksennusolon selättämiseen? Mun oli eilen saatava parsakaalia. Kävin sitä varten kaupassa, keitin puolen kilon parsakaalin ja söin yhdeltä istumalta. Hullua! Sikäli käy järkeen, että näihin aikoihin tyypin hermostoputki sulkeutuu, mitä...
  2. N

    Marraskuun murut

    Tervetuloa uusille! Täällä on nyt oltu kaksi viikkoa (tietoisesti) raskaana. Tänään se sitten iski ensimmäisen kerran kesken aamupuuron - yllättävä pahoinvointi ja päättyi aamuoksennukseen :censored: Itapäivään mennessä olin syönyt koko päivänä yhden nurkan keksistä. Toivon, ettei tule...
  3. N

    Marraskuun murut

    Onko täällä liikkuvia odottajia? Mitkä fiilikset treenaamisen suhteen? Olin nyt ensimmäistä kertaa salilla niin, että tiedän olevani raskaana. Outo kokemus. Olen enemmän sellainen, että urheilussa on normaalia mennä reilusti epämukavuusalueelle, mutta nyt pitäisikin kuunnella omaa kehoa! Tein...
  4. N

    Marraskuun murut

    Tänään piti viikko raskaustestistä tehdä vielä mielenrauhoittamisdigi, +3 vk näytti, huh! Vielä ei ällötyksiä oo tullut, mutta tuntuu janottavan enemmän. Yhdeltä istumalta menee helposti puoli litraa vettä, vaikken aiemmin mikään suurkuluttaja ole ollut. Unet on myös muuttuneet eläviksi ja...
  5. N

    Marraskuun murut

    Tervetuloa @teris! (y) Iloista alkanutta viikkoa kanssaodottajat! Koskas jengi ajatteli kertoa? Itselläni on yksi ystävä, joka on tiennyt plussauksesta lähtien. Vanhemmille ajattelin kertoa äitienpäivänä, kirjoitan sitten kakkuun hyvää isoäitienpäivää tms., tapa ei ole vielä ihan selvillä...
  6. N

    Marraskuun murut

    Tänään plussattu, ensimmäinen tulossa ja taitaa olla 3+5 (la 18.11.) nyt. Sen verran alussa, että varaan neuvolan vasta parin viikon päästä. Yksi keskenmeno takana, mutta onneksi olen silti osannut nyt iloita :) Otan varmasti äitiyspakkauksen, koska ennestään ei ole mitään vaatteita. Tän vuoden...
  7. N

    Toiveena vauva 2017-2018

    ...ei haittaa, hoooooooray :) ! En jaksa vielä edes ahdistua, et jossei pysykään matkassa. Nyt saa iloita ;)
  8. N

    Toiveena vauva 2017-2018

    #vainraskaudenyritysjutut Aamupissat lorahti pönttöön ilman testailua, voi moka! Kp 28/28.
  9. N

    Toiveena vauva 2017-2018

    Samaa testauspohdintaa täälläkin @teris. Onneksi on tullut ostettua useammista apteekeista, niin olen vielä säilynyt anonyymina. Nyt tosin harmittaa, etten tarpeeksi ostanut alennuksessa olleita tuplapakkauksia apteekin omia raskaustestejä :LOL:. Ajattelin testaavani huomenna, mutta sain...
  10. N

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kp 23/28, erittäin epäraskautunut olo. Saattaa mennä vauva vuoden 2018 puolelle, turhauttavaa.
  11. N

    Toiveena vauva 2017-2018

    Plussasadetta, aivan mahtavaa @saaruska86, @PIKKUMAMI85, @Dandy90 ja @mincha. Komea lista tuli kun kaikki muistamani kirjoitin :love: Onko nyt kevät vai mitä tapahtuu ;)! Tänään on ollut selittämätön paha olo melkein koko päivän. Särkee päätä ja oksettaa, ehkä joku jälkitauti...
  12. N

    Toiveena vauva 2017-2018

    @Tiituu, enpä arvannu, että siittiöit oikeasti voi noinkin kauan elää! Oon pitänyt sitä "2-5 päivää" -haitaria lähinnä teoreettisena ja ajatellu, et ehkä ne reppanat juuri ja juuri seuraavaan päivään selviää :ROFLMAO: Oon siinä iässä, että kaikki ympärillä tekee lapsia. Ärsyttävää, koska on mun...
  13. N

    Toiveena vauva 2017-2018

    Musertavaa @MamaBlue, voimia :unsure:! Tervetuloa @Ingaliini ja @N23, täällä riittää keskusteltavaa. (y) Kp 16/28 yk 3 menossa, vähenevissä määrin tullut vauvajuttuja ajateltua. Tänään aloin kuitenkin katsoa netistä äitiysmekkoa kesän juhliin. Vaikeaa kuvitella itsensä äitiysmekossa olevaksi...
  14. N

    Toiveena vauva 2017-2018

    Ihanaa ja onnea @Dandy90 & @Sendmylove ! On ollut pitkään plussatonta täällä, josko viimein taas aukeaisi ketjun plussatili ;) Kp jotain ehkä oviksen aikoihin, alanko keskittyä jo muihin asioihin? Näemmä, jokin aika sitten haukkana tuijotin kalenteria ja mahdollisia valkuaislimoja. Hah! Nyt...
  15. N

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    @Kapsukka I feel you, mulla oli myös ystävän kanssa pari viikkoa eroa lasketussa ajassa, kunnes sitten km. Tänään tympii kaikki, kp 5 menossa. Toivon, ettei vauvanteko merkittävästi pitkittyisi - en todella voi tarpeeksi sympata esim. yli vuoden yrittäneitä. Mikä stressi ja henkinen piina.
  16. N

    Toiveena vauva 2017-2018

    Ajatuksena olisi ollut kiva saada vauva näin Suomi 100 v. kunniaksi. Nyt tulin ajatelleeksi, että eipä ole pitkä aika kun menee jo tyyppi vuoden 2018 puolelle, jos on tärpätäkseen. Pitäisköhän alkaa kutoa niitä satavuotissukkia, neulonta rentouttaa..? Plopplop tuttavapiirissä vauvat näkee...
  17. N

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Pitkästä aikaa kirjoittelen tänne. Yk 1 siis tärppäsi ja loppui keskenmenoon muutama päivä plussan jälkeen. Vuosin pari päivää rajusti, sitten meni melkeinpä ohi. Negatiivisia raskaustestejä tein km:n jälkeisen kierron keskivaiheilla ja lopussa. Kierto oli 32 päivää, nyt 3. menkkapäivä menossa...
  18. N

    Toiveena vauva 2017-2018

    Jaahas. Kp 2 ja yrityskierto 3 käynnissä. Menkat myöhästyi pari päivää normaalista km:n jälkeisellä kierrolla. Helpottavaa kuitenkin tietää, että paikat toimii. En tiedä, harmittaako enemmän vauvattomuus vai kaikki elämään liittyvät oheisjutut, jotka lykkääntyvät. Suunnitelmissa oli...
  19. N

    Toiveena vauva 2017-2018

    @höhhöö kuulostaa hyvältä, että käynnissä on raskautumiseen liittymätön projekti. Harkitsen jotain vastaavaa, joka veisi ajatuksia muualle. Ehkä se tästä jahka kevät tulee. Huoh. Eilen illalla testasin apteekin testillä haalean viivan, tänään digin mukaan ei raskaana. Mitähän hittoa tästäkin...
  20. N

    Toiveena vauva 2017-2018

    Ugh, maanantaina olisi pitänyt menkkojen alkaa, muttei vielä näy. Kp 31/28 menossa, 2. yk kun ensimmäisen kierron tärppi meni kesken :( Välillä jo miettinyt raskaustestin tekemistä, mutta malttanut toistaiseksi. Voi kierto varmaan tuosta km:sta venyä. En myöskään haluisi kokea sitä pettymystä...

Yhteistyössä