Hakutulokset

  1. Syssynen

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Onnea hyvistä ultrakuulumisista! :love: Käytiin kans eilen ultrassa ja siellä se 12,7mm katkarapu kölli sydän sykkien :love: Vastasi viikkoja 7+4, eli laskettu aika olisi 4.9. Lisäisin tähän kuvan, mutta en osaa :D Tarkistakaa omat tietonne listasta :) Ketään ei ole tarkoituksella jätetty...
  2. Syssynen

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Facebookryhmästä: Ei mulle ole sinänsä väliä, kuka sen ryhmän perustaa, vaikka mä tämän pinon aloitinkin :) Mutta en vielä ollut perustanut sitä, koska niin moni oli sen kannalla, että ryhmä perustetaan vähän myöhemmin, jotta kaikki ehtivät hyvin mukaan. Jos nyt kuitenkin @Haaveilia(ko) on...
  3. Syssynen

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Tervetuloa uudet! Jopas olikin listassa päivittämistä, kun en pariin päivään ole ehtinyt. Mahtavaa, kun porukka kasvaa! (y) Voi sua @Norway :( Onko vuodot helpottaneet? Joskus voi tulla runsastakin vuotoa ja jopa hyytymiä ilman, että se tarkoittaisi keskenmenoa. Toivottavasti kaikki on hyvin...
  4. Syssynen

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Onnea uusille plussanneille ja tervetuloa mukaan! :love: @Mijau aika samanlaisia ajatuksia ja tunteita on käyty täälläkin läpi. Täytyy vaan yrittää ajatella, että se on osa tätä prosessia ja myös niillä negatiivisilla tunteilla ja ajatuksilla on oma tarkoituksensa valmistautumisessa. Parempi...
  5. Syssynen

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Tervetuloa uudet! :) @venus017 Mulla oli aiemmissa raskauksissa kokopäiväpahoinvointia rv 6-14 ja koin Seabandien auttaneen siihen vähän. Saattoihan tuo olla lumevaikutusta, mutta ihan sama, kun kerran auttoi ;) Täytyy varmaan hommata ne taas, kun oksetus alkaa. @tirpsiskookoo Ajateltiin...
  6. Syssynen

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Tervetuloa kaikki uudet! :) Facebookryhmä tulee olemaan salainen ryhmä, joka ei näy ryhmän ulkopuolisille ollenkaan, eikä sitä myöskään voi haulla löytää. Ei siis tarvitse olla huolissaan :) Meillä on kuulemma neuvolan esitietolomake siirtynyt nettiin täytettäväksi. Jes! Aikaisemmin tuli...
  7. Syssynen

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Kiitos @Mijau, kun otat kopin ensi kuussa (y) Tsemppiä neuvolaan, toivottavasti on mukava terkkari! Tervetuloa kaikki uudet! Haluatteko @tirpsiskookoo ja @Möhönen tietonne listalle? :) Mulla on vähän ristiriitaiset fiilikset. Tuntuu, ettei kaikki ole hyvin. Ne vähäisetkin raskausoireet on...
  8. Syssynen

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Tervetuloa @Iida-Karoliina! Lisään sut listalle, kunhan pääsen koneen ääreen :)
  9. Syssynen

    Syyskuun suloisuudet 2017

    @Mijau enpäs tajunnut tuota asiaa päivittämisessä! Siinä tapauksessa mä päivitän niin usein kuin ehdin ja toivon kaikilta kärsivällisyyttä (y) Mulla on kahden edellisen odotuksen osalta hirmuisen hyvät kokemukset Facebookin suljetusta odotusryhmästä, jotka ovat täältä lähtöisin. Toisen ryhmän...
  10. Syssynen

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Tervetuloa @BlackCat, @Vibeke, @Mamacita:) ja @cindra! :love: Ihanaa saada lisää porukkaa mukaan! Ja toivottavasti @Mun&sun pääset tänne myös (y) Mulla ei oikein ole mitään kummoisempia oireita. Vatsa on tosi turvoksissa ja pissalla saa juosta koko ajan, vatsaa vähän jomottelee. Ruoka ei...
  11. Syssynen

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Tervetuloa @_Lilja_ ! :) Just doppleria tilatessa kattelin, että sieltä olisi saanut noita sukupuolitestejäkin! Olisi kyllä mielenkiintoista testata ihan huvin vuoksi ja katsoa, pitääkö paikkaansa :D
  12. Syssynen

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Tervetuloa @Melmola! :) Mä oon aiemmin käyttänyt Clearbluen viikkonäytöllistä, ja se on ollut hyvä. Aika mahtavaa, että pääset töissä kuuntelemaan sydänääniä sit (y) Mä nyt sitten tilasin Raskauskeijulta Angelsoundsin perusdopplerin ilman mitään ylimääräisiä hienouksia. Sellainen meillä oli...
  13. Syssynen

    Syyskuun suloisuudet 2017

    @Mijau hienoa, että sulla on anoppi apuna tarvittaessa! (y) Mun esikoinen oli vain 9kk ikäinen, kun kuopuksesta iski väsymys ja pahoinvointi. En olisi selvinnyt ilman anoppia ja äitiäni :) Onneksi mulla on nyt myös maailman ihanimmat työkaverit ja esimiehet (y) Onko muilla kokemusta...
  14. Syssynen

    Syyskuun suloisuudet 2017

    @Mijau , oi savusauna! Niissä on ihan oma tunnelmansa :) Oletteko vasta muuttaneet, kun ensimmäistä kertaa lämmititte? Me oltiin miehen ystävän luona käymässä eilen, tultiin kotiin yhden maissa. Väsytti ihan törkeästi! Onneksi sai nukkua pitkään, kun lapset ovat isällään. Mua vähän jännittää...
  15. Syssynen

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Tervetuloa @Mijau :) Toivottavasti päänsäryt ovat jo helpottaneet. Väsy-nälkä-ällötys on täälläkin tuttu vieras :sick: Ihanaa uutta vuotta kaikille! :love:
  16. Syssynen

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Tervetuloa mukaan @Sofia90 :)
  17. Syssynen

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Tervetuloa @haaveilija-31 ja onnea uuden etapin saavuttamisesta! Hienoa, että pääsette noin pian ultraan (y) Mä en malttanut olla testaamatta aattona, vaikka tiesin sen olevan aivan liian aikaisin ovikseen nähden (tikutin oviksen kp18 vasta). Tuli sellainen haamujen haamu, joten siinäpä se...
  18. Syssynen

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Onnea @Karkki95 ihanasta joululahjasta! :love:
  19. Syssynen

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Tervetuloa kaikki syyskuuta 2017 (ja vähän muutakin ;) ) odottavat! Täällä "kolmannen kierroksen kaksplussalainen", joka lupasi olla a) testaamatta liian monta kertaa ja liian aikaisin, b) pysyä poissa Kaksplussalta ja c) olla hössöttämättä vauvajuttuja liian aikaisin. Kaikki lupaukset petetty...
  20. Syssynen

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    @Mijau @haaveilija-31 ja @Sofia90 nyt on perustettu syyskuisten oma ryhmä, tervetuloa (y)

Yhteistyössä