Hakutulokset

  1. V

    ~Heinäkuiset 2020~

    Suhteellisen pieniä oireita itelläkin on, mutta kuitenkin joitain lieviä ja tuttuja edellisestä, ettei täysin oireettomaksi voi sanoa. Niitä alamahajomotteluita ollut ja eilen selkääkin kyllä juili tovin. Nenän limakalvot kuivat ja nenä tukkoinen (täysin sama oli viimeksi). Ajoittain palelee ja...
  2. V

    ~Heinäkuiset 2020~

    Eipä tuohon oikein kotikonsteja ole, ja joskus se jää gyneltäkin epävarmaksi, että mistä se vuoto tarkalleen on peräisin, jos ei jotain selkeää hyytymää esim näy kohdussa. Tsemppiä ja toivotaan parasta! ❤️
  3. V

    ~Heinäkuiset 2020~

    @Mini-n-n Ihania ultrauutisia. ❤️ Liityn tuohon samaan hämmästelijöiden porukkaan. Vaikka tän on kerran aiemmin käynyt loppuun asti läpi, niin en todellakaan enää muistanut miten jännittävää tää alku on ja miten kokonaisvaltaisesti kaikki raskauteen liittyvät ajatukset pyörii mielessä lähes...
  4. V

    ~Heinäkuiset 2020~

    Tasainen, tiheä syöminen. Jotain pientä mikä nyt maistuisi. Kenties jotkut imeskeltävät pastillit? Apteekissa myydään pahoinvointirannekkeita, jotka painaa ranteesta pahoinvointia lievittäviä akupisteitä. Ne auttaa toisilla. Ei toki mikään välttämättä/todennäköisesti vie pahoinvointia pois...
  5. V

    ~Heinäkuiset 2020~

    Jospa mäkin uskaltautuisin liittyä mukaan, vaikka maaliskuisen kemiallisen jälkeen onkin jotenkin paljon epäluottavaisempi olo. Mutta tällä kertaa ekakin viiva lauantaina kp31 oli vahvempi ja aamulla testasin uudelleen ja oli vahvistunut. :love: Epäuskoinen olo, ollaan oltu yli 2v ilman...
  6. V

    Haaveena vauva 2020

    No sen verran kävin vielä kurkkaamassa että tämän bongasin. Kiitos tsempeistä. <3 Ja joo, noi jutut onkin tiedossa. En oo lääkärillä käynyt, toki kohta olis muutenkin aika ehkä käydä gynen perustarkastuksessa. Ammatin kautta alalta sen verran tietoa, että lääkärikäynti tuntuisi lapsettomuuden...
  7. V

    Haaveena vauva 2020

    @Helmiina1978 ynnä muut. Sori kun oon jääny listalle roikkumaan. Elämässä ollu niin paljon ylimääräistä hässäkkää viime viikkoina, että aikaa ja energiaa mihinkään palstailuun ei ole. Edellinen oli normaali 29pv kierto ja nyt mennään jo seuraavaa kiertoa kp16. Mut voi siirtää taustalle...
  8. V

    Haaveena vauva 2020

    @rainbowdream Mitä noista joskus googlailin ja luin, niin ovistikulla raskauden testaaminen kait vastaa about samaa kuin testais 25IU herkkyydellä olevalla raskaustestillä. Eli ennemmin herkät raskaustestit voi näyttää aiemmin. Me ollaan oltu kesälomalla koko porukalla, niin on kirjoittelut...
  9. V

    Haaveena vauva 2020

    @Wintersun Oli lipsahtanut dpo:t edelle aikaansa, kun tänään on dpo 0. Eli huomenna 9.7. dpo 1. Yleisin on kait tuo, että ovuloi vuorokuukausin eri puolilta. Siksi jos on esim kohdunulkoisen vuoksi menettänyt toisen munajohtimen, niin raskauden mahis pienenee, kun vain joka toinen kk se...
  10. V

    Haaveena vauva 2020

    Hitsi kun en mä tahdo muka ehtiä seurailla ketjua nykyään. Tai sit pää suojaa liialta vouhotukselta asian suhteen. Huomaan et mulla on menossa vaihe, jossa lähes kaikkien muiden plussauutiset vaan ärsyttää, kun tuntuis että vois olla jo meidän vuoro. Vaikkakin alan uskoa, että isoin syyllinen...
  11. V

    Haaveena vauva 2020

    Huomiselle kp3. Kp 27 tuli jo pieni tuhru ja ihmettelin että jääpä kierto lyhyeksi, jos jää 26 päivään. Mutta tuli tästä taas tavallinen 28pv. En tiedä aiheuttiko edellisviikonlopun alkoholin juonti jo tuon tuhruilun. Holin käyttö kun oli about viikko oviksesta. En vaan jaksanu alkaa himmailla...
  12. V

    Haaveena vauva 2020

    Mun menkat alkoikin kunnolla vasta lauantaina joten listalla saa ottaa yhden päivän takapakkia ja huomenna kp3. Onneksi pääsin pahimmasta menkkapettymyksestä äkkiä yli, kun olin saanut fiiliksiä heti aamusta tuulettaa mm tänne. Saatiin vietettyä kivaa lapsivapaata aikaa miehen kanssa...
  13. V

    Haaveena vauva 2020

    @Tiutiti Tää tieto ei varmaan ainakaan helpota sua mut mulla oli siinä varhain keskenmenneessä ehkä eka oire se et iltasin väsytti aikaisin ja heräsin jo klo 06 virkeänä, kun normirytmi ei oo ihan toi. Tää siis ilmeni jo ennen menkkojen poisjääntiä. @Minic Joo tuosta alkoholialtistuksesta on...
  14. V

    Haaveena vauva 2020

    Kp1 Ihan kakkaa. Tipuin taas niin korkealta ja kovaa. :cry::cry::cry: No säästyipähän sentään testit kun oli kuppiin alkanut jo pieni vuoto. Tekis mieli vaan jäädä vollottamaan peiton alle ennemmin kuin lähteä töihin. Ja just nyt tää meidän toinen yölapsivapaakin lähinnä herättää stressiä kun...
  15. V

    Haaveena vauva 2020

    @mursutin Kyllä ne siittiöt todistetusti on seitsemänkin päivää yhdynnän jälkeen selvinneet hengissä, kun tiedän useampia lapsia jotka tällaisesta alkunsa ovat saaneet. Joten toivoa on. (y) Hitsi minkähän niminen se yks BBC:n tuottama Prisma-dokkari elämän alusta olikaan. Se löytyy youtubesta...
  16. V

    Haaveena vauva 2020

    @Tiutiti Toivottavasti olisi kiinnittymisvuotoa. :love: @Tingeli Onpa lupaavia oireita! Mä oon ollut "huolissani" tuosta rintojen arkuuden puutteesta, kun se oli niin selkeä oire ekan kanssa. Mutta en mä siinä kemiallisessakaan sitä tuntenut. Ehkä edelleen jatkuva imetys vaikuttaa rintoihin...
  17. V

    Haaveena vauva 2020

    Voisin tulla mukaan piinailemaan, jos joukkoon sopii? Esikoinen on 1v 9kk ja hänen syntymästään asti ollaan oltu ilman ehkäisyä ja kakkonen on ollut tervetullut. Kierto tasaantui vuosi synnytyksestä ja siitä lähtien ehkä aktiivisempaa otetta asialle. Yksi kemiallinen/varhainen km ollaan tässä...
  18. V

    Marraskuiset 2019

    Minäpä poistun ketjusta, kun tänään meni kesken. Pregcheck näyttikin negaa aamulla kun halusin tarkistella viivan vahvistumista (eli ehkä se Rsfu:n testi ei ollukaan vaan paska), ja siinä alkoi sitten samalla ruskean tuhrun kautta kirkkaan veren vuotaminen. Harmillista, mutta onneksi tapahtui...
  19. V

    Marraskuiset 2019

    @Henttu82 Ei aamuyön heräilyä, mutta olen nyt oikeastaan siitä asti kun kiinnittyminen on varmaan tapahtunut, niin herännyt aamulla klo 06-06.30, kun yleensä voin kyllä nukkua klo 08-09 asti jos mahis on. Luulin ensin että johtuu vaan lisääntyneestä valosta, mutta ei kait. Samaan pakettiin...
  20. V

    Marraskuiset 2019

    @HHömppä Tsemppiä piinailuun tuhruvuodon kanssa. ❤️ Kovin normaaliahan se on, kun kohtu on niin verekkäänä, mutta toki se aina herättää huolta. Ja niin piinaavaa kun mikään muu kuin aika ei selvitä että miten asiat on.

Yhteistyössä