Hakutulokset

  1. M

    Syyskuun suloisuudet 2017

    @Syssynen mun tiedot vielä puuttuu :) 12.9/TYKS/Möhönen/23v/4. lapsi Ja @Haaveilia(ko) olin laittavinani sulle viestiä siitä fb ryhmästä et onkohan mahtanut tulla perille? (n) Huh täällä alkaa olot olee aikamoisia, laatta lentää ja kuvotus on pahimmillaan aamulla ja illalla. Iungh :sick...
  2. M

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Mulla kuvotukseen on auttanut twister mehujäät :D Nyt vaan on pakko jättää ne välistä ku tarkkailen noita sokereita. Aamupalaksi omena ja sokerit tunnin jälkeen 5,2 ja lounaan jälkeen 4,7. Taidan pitää ruokapäiväkirjaa et pysyy kärryillä mitä syö ja mitä sokerit näyttää.
  3. M

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Voi ei Norway :cry: Paastosokeri 6,4!! Ei luoja mun pitäis nyt sit saada selvitettyä miten syön ja mihin aikaan ja kuinka paljon et saisin sen pysymään aisoissa En haluais millään mitään lääkityksiä.. Vitaminiit pitäis kans hakea kuhan vaan muistais :D
  4. M

    Syyskuun suloisuudet 2017

    @haaveilija-31 Paljon tsemppiä! Ah nyt se huono olo on täällä 6+0 kunniaksi. Ensin loppu tupakki plussaan ja nyt jää todennäköisesti taas kahvi muutamaks viikoks :) En edelleenkään oo saanu kaivettua vs mittaria kaapista ja pitäis kyl ryhdistäytyä syömisten ja sen tarkkailun kanssa et jos...
  5. M

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Oliko se @Haaveilia(ko) perustanut sen fb ryhmän jo? :)
  6. M

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Huh mä oon niin surkee käymään täällä "netin" puolella Facebookissa aina vaan surffaan :D Onnea uusille plussille! Mä en oo vieläkään soittanu neuvolaan, ja oireet on hyvin vähäiset mitä kolmesta edellisestä. Väsymys on järkkyä, nälkä ja koko ajan on kylmä mut siinä ne. Tosi outoa koska se...
  7. M

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Jaa @Syssynen saapi laittaa tiedot listaan :) Eli LA 16.9/23/Tyks/ 4 lapsi
  8. M

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Mä tässä mietin kun kahdesta edellisestä ollu rd et pitäskö alkaa heti mittaamaan ja kattoo mitä vois syödä jne. Vai odottaako vaan sinne ekaan rasitukseen Ekat oireetki tullu, järjetön närästys ja hirveet ilmavaivat, JES mahtava olo :D
  9. M

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Moikka! Täällä mentiin uudenvuoden päivänä toivottamaan miehelle ihanaa tulevaa uutta vuotta vahvalla plussalla :) LA näyttää nyt 16.9 mutta katsotaan! Ja TYKSiin menossa :) Kotona viipeltää kaksi pientä ja yksi rakas lähti taivaaseen tapaturmaisen keskenmenon vuoksi syyskuussa <3 Kauheesti...

Yhteistyössä