Hakutulokset

  1. E

    Syyskuun suloisuudet 2017

    @Haaveilia(ko) facebook ryhmä kiinnostais:) Mutta miten laitetaan yv?:confused:
  2. E

    Syyskuun suloisuudet 2017

    @VernaMaria ja @Vauvaunelmia29 täällä aivan sama! Koko ajan töissä pää pilvissä ja hymy katossa joten varmasti näkee mustakin kilometrien päähän että jotain on meneillään :D
  3. E

    Syyskuun suloisuudet 2017

    @VernaMaria tervetuloa mukaan ja onnea plussasta!! :) @haaveilija-31 mulla seisomatyö ja kyllä oli eilenkin pitkän työpäivän jäljiltä selvää jomottelua alavatsassa. Näin oli kyllä ekassakin joten en ole huolissani :) Huomenna olisi sitten täällä tiedossa soitto neuvolaan. Toivottavasti saan...
  4. E

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Täällä alkanut järkyttävät pahoinvoinnit :( Tänään taas testaillut ja onhan se toinen viiva jo yhtä tumma kuin kontrolli että kai sitä sitten ollaan raskaana!! <3 Facebook ryhmää kyllä innolla odottelen! Sen seuraaminen on jotenkin niin paljon helpompaa :)
  5. E

    Syyskuun suloisuudet 2017

    @haaveilija-31 mullakin joulun jäljiltä kauhea turvotus! Olisi joo kiva mennä ekaan neuvolaan suht normaalipainoisena mutta saa nähdä nyt sitten... @Syssynen voi me pidetään sulle peukkuja! Toivotaan että pieni vielä pysyy mukana <3 Me ollaan kerrottu raskaudesta mun äidille ja siskolle sekä...
  6. E

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Mulla kävi joku aivopieru tuossa aikaisemmin eli la olisi siis 12.9. eikä 11.9:whistle: että jos voit vaikka @Syssynen sen korjailla :) Onko muilla koko ajan kylmä? Itsellä nimittäin tuntuu kuin olisi päästä varpaisiin aivan jäässä:confused: Ja onnitteluja kaikille plussanneille<33 nopeesti...
  7. E

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Itse ajattelin odotella ensi viikon tiistaille ennen kuin testaan uudelleen :whistle: Silloinhan olisi sitten 5+0 ja toivottavasti plussa tummunut... Neuvolaankin pitäisi soitella mutta ehtiihän sitä:) itsellä takana keskenmeno joten pääsen automaattisesti alkuraskauden ultraan. @Syssynen...
  8. E

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Heippa kaikille! Täällä varovaisesti ilmoittaudun mukaan tähän iloiseen joukkoon! Eilen siis plussattu ja nyt innolla odotellaan ensimmäisiä raskausoireita :) la 11.9.2017/23/phks/2.lapsi

Yhteistyössä