Hakutulokset

  1. M

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Heippa, mulla viikot 19+4. Liikkeet tuntuu päivittäin, ja isä ja vauvan sisko ovat jo tunteneet kädellään ne :love: niinkuin itsekin. Liikkeitä alkoi tuntumaan jo viikolla 13, tietyssä asennossa (kolmas raskaus). Rakenneultra ensi viikolla. Hyvällä jännityksellä odotellaan:)
  2. M

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Heippa, mulla oli sokerirasitus rv 12 (piti käydä rv 8-12), koska mulla oli viime raskaudessa raskausdiabetes. Myös ylipainon takia voi "joutua". Muutenhan se on vasta puolen välin paikkeilla. Mun on pitänyt kysyä, onko kellään vielä tullut ns.harjoitussupistuksia, ei kivuliaita mutta ikäviä...
  3. M

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Mulla oli viime raskaudessa raskausdiabetes (vaikka normaalipainoinen oonkin), niin jouduin nyt jo ennen rv 12 ekaan sokerirasitukseen. En muita raja-arvoja muista enkä tätä paastoarvoakaan varmaksi,mutta itellä oli arvot ekassa raskaudessa 5,4 ja nyt 5,5 ja tulkittiin radkausdiabetekseksi. Eli...
  4. M

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Siirrettiinkö Kirsimaria ultrassa tuota sinun laskettua aikaa, heittikö monella päivällä/viikolla? Itsellä on toisessa raskaudessa aikaisemmin heittänyt viikon taaksepäin viikot mutta ei laskettua aikaa siirretty..Ja molemmat syntyikin viikon yli. Nyt tämä heitti kolme päivää taaksepäin mutta ei...
  5. M

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Tänään oonkin ollut ilman pahoinvointirannekkeita,ja olo ei oo iha niin paha ollu mitä aiemmin,vähän on kuvotusta ja väsymys on kamala..Liekö syynä se vai eilinen ensimmäinen oksennus vai joku muu.. Mutta parempi näin..
  6. M

    Kauhea raskauspahoinvointi!

    Syötkö jotain homeopaattisia lääkkeitä? Minkä nimisiä?
  7. M

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Siis 7.9./Miisa34/ 34v/ SatKs/3.lapsi
  8. M

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Mun tiedot puuttuu 7.9./Miisa34/SatKs/3.lapsi
  9. M

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Voi että,kun mäkin saisin rannekkeet toimiin noin..Mut ei,jatkuva kuvotus vaan,ja väsymys päälle :(
  10. M

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Nii luulin mäkin rv 5 kun ei ollu oireita,että mahdanko raskaana ollakaan. Mutta kyllä rv 6 tuli kuvotus/pahoinvointi ja nyt rv 7+1 ollut pari päivää tolkuton väsymys.
  11. M

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Onnea ultrissa kävijöille :) Mä ny oon Sea band ranneketta pitänyt eilen ja tänään. Kuvotusta oli ennen ja kuvotusta on edelleen. Kolme sormen leveyttä ranteesta ja kolmannen alle nappi kahden jänteen väliin,eks ni?
  12. M

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Kaivoin kaapista vanhat rannekkeet..Mielestäni ne ei viime raskaudessa auttanut,mutta jos nyt. Kahden keskimmäisen jänteen väliin nappi kuuluisi laittaa,mutta kun on kolme jännettä (yksi isompi ja pienemmät sivuilla),niin mihin nappi laitetaan?
  13. M

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Moikka,aika alkuun kirjoittelin..Muuten taustalla lueskellut:) rv 6+6 nyt menossa,pahoinvointi alkoi viime viikolla,lievänä kuvotuksena flunssan yhteydessä. Mitä keinoja teillä on pahoinvoinnin lievitykseen?
  14. M

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Heips,yleensä vaan seurailen,mutta jos nyt sais jonkun sanan vaihdettua :) Eli kolmatta odotan,torstaina plussannut,laskettu aika 7.9.2017. Eikä liiemmin oireita. Enkä liity minäkään fb:n ryhmään,koska en fb:n kuulu :)

Yhteistyössä