Hakutulokset

  1. Ä

    Vauvan pelastusliivit

    Onko jollain tietoo onko olemassa pelastusliivejä.. 4kg-10kg? mä en meinaa mistää löytää tarpeeksi pieniä.. Auttakaa...
  2. Ä

    pelastusliivit vauvalle..

    :attn:
  3. Ä

    pelastusliivit vauvalle..

    Minkä merkkiset? paljon hintaa pitäisit niillä? minkä kokoisella käytit kyseisiä liivejä?
  4. Ä

    pelastusliivit vauvalle..

    Onko jollain kokemusta veneilystä pienen vauvan kanssa? Minkälaista liiviä olette käyttäneet? meillä on vasta syntynyt vauva ja tarkoitus olisi veneillä kesällä koko perheen voimin, joten nyt olen yrittänyt etsiä vauvoille tarkoitettuja pelastusliivejä..
  5. Ä

    TOUKOKUUN TUHISIJAT huhtikuussa <3 <3 <3

    Meille syntyi tyttö 3070g 49cm 28.04.2009 klo 03.03. Synnytys meni hyvin ja tänään päästiin jo kotiinkin. Nyt sitten harjoitellaan vauva arkea ja taapero siinä sivussa touhuaa.. Onnea muillekkin vauvansa jo saaneille. Ja muille tsemppiä loppu koitokseen!
  6. Ä

    Limatulpan irtoaminen..

    allusmamma.. Mulla tiistaina neuvola. Muuta ei ole sovittuna. Hiiva vaivaa tässä myös.. seki hermoja vaivaa kun tuntuu niin hurjalle et limatulppahan suojaa lasta infektijoilta niin sit mulla hurja hiiva tuolla riehuu.. mutta kai se vauva siel hyvin pärjää.. On jo niin kypsä olo. selkää jomottaa...
  7. Ä

    Limatulpan irtoaminen..

    Te joilla irronnut limatulppa kotona, onko mennyt vielä minkä aikaa ennen kuin on synnytys käynnistynyt? Itsellä nyt viikkoja 38+1 ja limatulppa irtosi la aamuna ja kohdulla tilanne kaula hävinnyt pieni reuna jäljellä kolme senttii auki. Supistelee päivittäin.. mutta ei ota ottaakseen kipeesti...
  8. Ä

    Limatulpan irtoaminen..

    Te joilla irronnut limatulppa kotona, onko mennyt vielä minkä aikaa ennen kuin on synnytys käynnistynyt? Itsellä nyt viikkoja 38+1 ja limatulppa irtosi la aamuna ja kohdulla tilanne kaula hävinnyt pieni reuna jäljellä kolme senttii auki. Supistelee päivittäin.. mutta ei ota ottaakseen kipeesti...
  9. Ä

    onko mitkään kaupat auki??

    siis onko esim. siwa? tietääkö kukaan..
  10. Ä

    Oletko syntynyt jonain juhlapäivänä?

    ystävänpäivänä
  11. Ä

    Minkä ikäiseksi teidän lapset nukkuneet vaunuissa/rattaissa??

    Meillä poika 1v 10kk nukkuu rattaissa päikkärit. Paitsi tarhassa olessaan (n. 2-3 pvä vko) Nukkuu sisällä.
  12. Ä

    Tuttipullosta luopuminen.

    meillä on poika 1v 10kk ja juo maidon pullosta edelleen ennen päikkäreitä ja ennen yöunia. Ei suostu juomaan maitoo mukista.. tarhassa kyllä juo. Maitoo saa päivässä siis oikeestaan vaan jugurtissa tai viilissä. joten olen sen takia antanut juoda pullosta jotta saisi maitoa. Mitä mieltä olette...
  13. Ä

    kenen miehet pissaa istualtaan

    minun . vihaan seisoen kusevia.. roiskuu kusi.. saisivat ite sit olla vessan pesemässä.
  14. Ä

    Pahoin pelkään saavani porttikiellon töihin (ennenaikasia suppareita??)

    Usealla.. on ollut neuvola lääkäriä, sairaalan lääkäriä, työterveyshuollon lääkäriä. Mutta näin on mennyt.. Huomenna taas lääkäriin. Nyt lopetan tän asian jauhamisen vieraan kanssa.. ja ap:lle voimia ja onneksi jo huomenna on se äippäpoli.
  15. Ä

    Pahoin pelkään saavani porttikiellon töihin (ennenaikasia suppareita??)

    Ihan lääkäri on päättänyt.. usealla lääkärillä käynyt. B- lausunnon kera sit pois töistä. Minä itse en voi päättää että millon töissä millon ei. kuten ei varmaan kukaan.
  16. Ä

    Pahoin pelkään saavani porttikiellon töihin (ennenaikasia suppareita??)

    Selkäkivulla alkoi.. sitten on tullut mukaan liitoskivut. ja jos supistelee niin meillä ei töihin mennä.. turha on lasta vahingoittaa..
  17. Ä

    Pahoin pelkään saavani porttikiellon töihin (ennenaikasia suppareita??)

    Minä odotan toista jo viikoilla 34. ja supistelee joka päivä välillä kipeesti ja välillä ei niin kipeesti mutta tuntuu kumminkin. Olen ollut sairaslomilla melkeen koko raskaus ajan. Paineen tunne on välillä kova.. Ja minulla helposti supisteli jo pelkästään se että oli pissi hätä. Mutta muutosta...
  18. Ä

    Kannattaako 2-vuotiaalle ostaa vielä kesäksi pyörää?

    meil on ollut jo autotallissa pojalle pyörä odottamassa 1v synttäreiltä asti. Joten nyt kesällä sillä päästään sit kurvaileen. Eli 2v ajelee eka kertoja kunnolla.. meil on Nopsan pyörä. tukevalta vaikuttaa.
  19. Ä

    Minkäikäset lapset osaa niistää nenäänsä??

    meil on 1v 9kk poika ja osaa niistää... (takana pitkä nuha kausi..) :headwall:
  20. Ä

    Oon niin haltioissani kun tyttö alkanut puhua.

    meil 1v 9kk poika. paljon puhuu.. ei hiljaista hetkee ole juurikaan.. kaikesta ei saa selvää mutta pääasia et puhuu ja höpöttää niin oppii.

Yhteistyössä